Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2201, 2202, 2203, 2204, 2205, 2206, 2207 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 10:22 

Hardtraxx Veteran

kevin-field schreef:
TiMOTHYb schreef:
Cool, en G4H weer even in de vriezer gaarne.

G4H begint vanaf oktober / november weer een tour door Nederland. Ze zeggen dan weer wat nieuwe tracks te hebben gemaakt, dus laten we dat dan maar even afwachten.. :)

Dat ze het hele G4H project gewoon weggooien
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 10:23 

Hardtraxxer

Jordi schreef:
Brmn schreef:
Vind ik zonde, die track is goud en kan het stijltje van Radical niet zo waarderen. Hopen op het beste dan maar

Lekker oordelen/mening geven voordat je ook maar iets hebt gehoord van de track :thumbsup:

Klopt, dit omdat ik maar een enkele track van Radical kan waarderen. IK zeg hierboven ook dat ik zijn stijl niet kan zo kan waarderen. Dus als hij deze track in een Radical jasje stopt weet ik zeker dat ik het geen verbetering ga vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 12:56 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
En buitenlands? Zou het heerlijk vinden als ze zich beide eens een maand of 10 met hun eigen alias bezig hielden.

Rechtstreeks van Hard News: Gunz for Hire are working on a brand-new show for The Netherlands, which will start around October/November.
It will have a lot of new tracks and a fresh look. After the tour in NL they will go abroad.

Het lijkt erop dat ze zich dus inderdaad tot oktober / november voornamelijk zullen bezighouden met hun eigen alias.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 12:56 

Hardtraxx Veteran

Heb ik ook pesthekel aan die remixen van gouden platen, en mensen die gaan zeggen 'Dan luister je er toch niet naar'< Kom je op een feest denk je een geweldige plaat te horen (sexuall thrill :whistle:) is het de remix verdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 15:09 

Hardtraxx Veteran

Peperkoek schreef:
Heb ik ook pesthekel aan die remixen van gouden platen, en mensen die gaan zeggen 'Dan luister je er toch niet naar'< Kom je op een feest denk je een geweldige plaat te horen (sexuall thrill :whistle:) is het de remix verdomme.

Jeetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 15:34 

Hardtraxx Veteran

ASYS en Omegatypez een collab maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 15:35 

Hardtraxx Veteran

Wavolizer
That feeling when you've just signed *the* contract.

Third Movement hoi

Leonidas schreef:
ASYS en Omegatypez een collaboratie maken?

Dat moet wel geweldig worden :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 18:53 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Quick announcement. In 14 days this page will either be converted into my solo artist page (for non Mind Hunterz HS tracks) or deleted entirely. I will not go into detail as to why I am doing this as it will take too much time to explain.
There WILL be a new, re-branded Mind Hunterz (don't worry, still Hardstyle) page re-launching on February 2nd alongside our first release and it will feature new content, media, photos and an entirely new vision. Each of you will be invited to like the new page as well.
Thank you for your understanding and apologies for any inconvenience this might cause.

Het houdt niet op... niet vanzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 19:03 

Hardtraxx Addict

Mind Hunterz :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 19:32 

Kunnen wel een cursusje media training gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 19:34 

Hardtraxx Veteran

duurt lang, komt al dicht bij een half jaar na bekendmaking van hun comeback xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 20:03 

Hardtraxx Addict

die pagina ook allang weer unliked, hoor het vanzelf wel als er daadwerlijk iets van muziek van die gast komt, ipv "teaser of a teaser of an announcement of a teaser" :whistle:

Edit:
Leonidas schreef:
ASYS en Omegatypez een collab maken?

Ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 20:25 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Peperkoek schreef:

Jeetje.

Ligt wel heel diep he? :P Mooi verhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 21:42 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Raven schreef:
Peperkoek schreef:

Jeetje.

Ligt wel heel diep he? :P Mooi verhaal

En dat op z'n 16e, als je (volgens mij) nog maar n paar feesten hebt bezocht.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 22:22 

Hardtraxx Addict

Inb4 ik ga al naar feesten vanaf dat ik 14 ben..

Lip DJ schreef:
649 likes left untill the 25k! If i reach the 25k i will upload WOH 2015 and We Are Hardstyle 2014 in full 1080p HD on a download link + mp3 file. Can we make a deal? Share it!

Even liken jongens, leuk voor in de auto ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 12:15 

Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Inb4 ik ga al naar feesten vanaf dat ik 14 ben..

Lip DJ schreef:
649 likes left untill the 25k! If i reach the 25k i will upload WOH 2015 and We Are Hardstyle 2014 in full 1080p HD on a download link + mp3 file. Can we make a deal? Share it!

Even liken jongens, leuk voor in de auto ^^

Deze had je er ook bij kunnen zetten :)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2VGSrNsH75E[/youtube]

Wederom een claim van, je raad het al.. WE R..

En de tracks die LIP gebruikt zijn gewoon gereleased...

Dat beleid van WE R spoort van geen kanten. Zo durft niemand meer iets van WE R te gebruiken en dat komt niet ten goede van het label...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 12:28 

Donateur

Knip ze er lekker uit en gebruik nooit meer wat van WE R zou ik zeggen. Als ze nou niet gereleased waren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 14:12 

Hardtraxx Veteran

Draw Me Closer is wel beschikbaar als Radio Edit, MMVIII niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 19:04 

Hardtraxx Addict

http://www.clublifemagazine.nl/muziek/e ... j-tooltje/

‘E-Force: ‘Seven’ was eigenlijk bedoeld als dj-tooltje’
Eind december hadden wij maar liefst drie artiesten van A2 records, het hardstyle sublabel van Scantraxx Recordz, over de vloer. Een mooie gelegenheid om X-pander, Digital Punk en E-Force eens aan de tand te voelen over het afgelopen én het aankomende jaar. Vandaag praten we bij met E-Force, de man achter ‘Seven’!

Ha E-Force! Hoe kijk je terug op het afgelopen jaar?
‘Er is ontzettend veel gebeurd, het was een bewogen jaar voor mij. Ik heb ‘Seven’ gereleased, wat natuurlijk een super groot succes is geworden. Ik had dat niet verwacht, het was aanvankelijk eigenlijk bedoeld als dj-tooltje. En nu is het gewoon de plaat van het jaar geworden, de nummer 1 van 2014. Die track heeft mijn naam gewoon ontzettend goed gedaan. Daarnaast heb ik in het hele land op de grootste events gestaan. 2014 was gewoon één doorlopende stijgende lijn.

Hoe ga je die lijn voortzetten in 2015?
‘Er komen een heleboel nieuwe platen aan. Ik heb er al vijf af en daar komen nog heel wat bij. Daarnaast ben ik ontzettend druk in de studio. Ja, ik hou het graag mysterieus, haha.’

Wat zijn je plannen met oud en nieuw?
‘Naar Freaqshow, lekker een feestje bouwen. Hoe dat eruit ziet? Nou ja, het is sinds tijden dat ik weer eens vrij ben met oud en nieuw. Ik ga lekker met m’n vrienden naar dat feest. Bier drinken, lekker in de zaal staan. Niks vip, niks interessant doen. Gewoon feesten. En genieten van het moment dat ‘Seven’ wordt aangekondigd natuurlijk!’

Ga je eigenlijk vaak op stap?
‘Weinig tijd voor. Als ik al tijd vrij heb, dan blijf ik liever een avondje thuis. Maar met oud en nieuw ga ik los. Afterparty, alles erop en eraan.’

Hoe is je samenwerking met Scantraxx Recordz?
‘Heel goed. Ze zijn druk met me bezig. Ze zitten me ook weleens achter de broek aan hoor, haha. Kijk, ik ben natuurlijk ontzettend druk met produceren, muziek maken. Maar alle zaken daar omheen zijn natuurlijk ook belangrijk.’

Wat vind je van de hardstyle scene van dit moment?
‘Ik vind het iets te eentonig worden op het moment. Dat omslagpunt moet nu maar eens komen. Waarschijnlijk wordt dat door iemand gedaan die zelf niet doorheeft dat ‘ie dat doet. Maar ja, muziek blijft natuurlijk altijd evalueren.’

Van welke act heb je het komende jaar hoge verwachtingen?
‘Moeilijk. Ik ben nu zelf een samenwerking aangegaan met een act, dat wordt gelanceerd als afsluiter op Hard Bass. Als je het mij vraagt wordt dat dé act. Maar ik mag nog niet zeggen wie dat is! Tja, er zijn zoveel nieuwe talenten op dit moment. Kijk, ik draai al een tijdje mee, maar tegelijkertijd zit ik nog in het midden van mijn carrière. Mijn hoogtepunt moet nog komen, geloof mij maar.’
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 19:46 

Hardtraxx Veteran

Verbaasd me niks dat het een tool eigenlijk was, lege saaie plaat en zo zie je maar hoe overrated die is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 22:01 

Audiofreq een contract heeft getekend bij Platinum Agency.
Audiofreq schreef:
Mad! I signed some random contract with Platinum Agency and I got free champagne! Sweet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 23:13 

Hardtraxx Addict

Pipa schreef:
Verbaasd me niks dat het een tool eigenlijk was, lege saaie plaat en zo zie je maar hoe overrated die is.

Hij heeft uiteindelijk best wel succes gehad met dat lege, saaie plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 00:10 

Hardtraxx Veteran

kevin-field schreef:
Pipa schreef:

Hij heeft uiteindelijk best wel succes gehad met dat lege, saaie plaatje.

Dat wel, maar in mijn ogen niet terecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 01:21 

Hardtraxxer

Wat vind je van de hardstyle scene van dit moment?
‘Ik vind het iets te eentonig worden op het moment. Dat omslagpunt moet nu maar eens komen. Waarschijnlijk wordt dat door iemand gedaan die zelf niet doorheeft dat ‘ie dat doet. Maar ja, muziek blijft natuurlijk altijd evalueren.’

Ze hebben het zelf dus ook wel een beetje door. Maar ik denk niet dat die omschakeling zomaar uit de lucht komt vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 10:04 

Hardtraxxer

Leuk intervieuwtje, ben benieuwd wat hij allemaal gaat brengen. Hoop ook op wat outside the box dingen, blijkbaar wilt hij ook veranderingen!
Vorige  1 ... 2201, 2202, 2203, 2204, 2205, 2206, 2207 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen