Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Kijk mods, dat krijg je ervan als je een topic sluit. Dan komt alles weer in het Wist je dat topic terecht. Lijkt me niet de bedoeling.
C
Hardtraxxer
323 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Daveytl wrote:Kijk mods, dat krijg je ervan als je een topic sluit. Dan komt alles weer in het Wist je dat topic terecht. Lijkt me niet de bedoeling.
Klopt. Daarom moet er ook een platform voor zijn om dit te bespreken. Die gozer moet zich nu wel slecht voelen, ook dat met z'n moeder erbij.

Damage control = Damage^2 in dit geval xd
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Ook dichtgooien onder het mom afkoelen, wat een grap. :/ Vraag me af wie dat heeft besloten..
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Het is echt ongelooflijk. Zelfs op instagram is er meer ruimte om je mening over hardstyle gerelateerde zaken te geven dan hier. De reden is trouwens nog lachwekkender. Als zijn moeder zich niet had geregistreerd was het topic nog open geweest..
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 17 hours ago
TiMOTHYb wrote:Het is echt ongelooflijk. Zelfs op instagram is er meer ruimte om je mening over hardstyle gerelateerde zaken te geven dan hier. De reden is trouwens nog lachwekkender. Als zijn moeder zich niet had geregistreerd was het topic nog open geweest..
Vertel vertel
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Dat er voor de 100e keer niet in wordt geslaagd om een paar onzinnige reacties weg te modereren, zodat uiteindelijk maar wordt beslist het gehele forum de mond de snoeren in deze zaak.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
TiMOTHYb wrote:Dat er voor de 100e keer niet in wordt geslaagd om een paar onzinnige reacties weg te modereren, zodat uiteindelijk maar wordt beslist het gehele forum de mond de snoeren in deze zaak.
Je zou bijna zeggen dat Thyron het beter deed als mod. :D
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 17 hours ago
TiMOTHYb wrote:Dat er voor de 100e keer niet in wordt geslaagd om een paar onzinnige reacties weg te modereren, zodat uiteindelijk maar wordt beslist het gehele forum de mond de snoeren in deze zaak.
Ik lees nu even het andere topic door, episch dit. En ben het met je antwoord eens.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
The weekend is over, but the party continues tonight with our brand new episode of The Magic Show. We'll be joined by Rebourne, Zero Sanity (including his two new bombs with Low-E), and our guests tonight have just had their remix for Juized released on The Magic Show Records - Prefix & Density! Make sure tonight you're tuned into http://radio.q-dance.com at 20:00 CET
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Dit inderdaad. Oh mama Thyron belt met Zenda, dus we moeten ineens sympathie voelen voor de beste man? Worden zulke slechte dingen gezegd in het topic "dus ik wil de boel graag even af laten koelen totdat alle betrokken partijen weer een normale discussie kunnen voeren"?
Hoe Thyron zich de afgelopen tijd als artiest, en als mens heeft laten zien is te bizar voor woorden. Logisch toch als men hier over wilt praten/meningen delen? Dit gaat ook zeker wel gebeuren. Het desbetreffende topic sluiten waar al deze berichten thuishoren is dan het stomste wat je kan doen.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Jordi wrote:
Dit inderdaad. Oh mama Thyron belt met Zenda, dus we moeten ineens sympathie voelen voor de beste man? Worden zulke slechte dingen gezegd in het topic "dus ik wil de boel graag even af laten koelen totdat alle betrokken partijen weer een normale discussie kunnen voeren"?
Hoe Thyron zich de afgelopen tijd als artiest, en als mens heeft laten zien is te bizar voor woorden. Logisch toch als men hier over wilt praten/meningen delen? Dit gaat ook zeker wel gebeuren. Het desbetreffende topic sluiten waar al deze berichten thuishoren is dan het stomste wat je kan doen.
Precies wat jij zegt Jordi! Ik zag dat er gister avond nog een tweede topic was gemaakt (https://hardtraxx.com/algemeen/ ... 47783.html), maar die is weer verwijderd en nu staat dit topic er vol mee. Handig joh. -.-
P
Hardtraxxer
305 posts member since 2014
last seen Feb 2016
Toch vraag ik me af hoe Bob er nou ''achter'' is gekomen als bas er zelf niet over begonnen is..
K
Punthoofd wrote:Toch vraag ik me af hoe Bob er nou ''achter'' is gekomen als bas er zelf niet over begonnen is..
Ik gok bij z'n verzonden berichten gekeken in z'n mailbox xd
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Wist je dat Remember weer terugkomt in de 013? :D :D
In april gaan we terug naar de tijd waarin we kennis maakten met Hardstyle. Dat gaat gebeuren op 4 april. In de Tilburgse 013 presenteert b2s, na een periode van afwezigheid, een nieuwe editie van Remember. Dit concept is ook een vaste waarde op Decibel outdoor festival. 'Back to our roots', dit belooft een gedenkwaardige nacht te worden met Hardstyle tot 2008.

https://partyflock.nl/party/282902:b2s- ... s-remember
Bron: b2s op Partyflock
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Punthoofd wrote:Toch vraag ik me af hoe Bob er nou ''achter'' is gekomen als bas er zelf niet over begonnen is..
Ik denk wel dat je er van mag uit gaan dat Thyron er niet zelf voor is uitgekomen, omdat hij dit anders zelf wel in zijn eigen 'verklaring' wel had benadrukt. Aangezien dat iets beter zou staan dan de huidige situatie.
S
Roan wrote:Wist je dat Remember weer terugkomt in de 013? :D :D
In april gaan we terug naar de tijd waarin we kennis maakten met Hardstyle. Dat gaat gebeuren op 4 april. In de Tilburgse 013 presenteert b2s, na een periode van afwezigheid, een nieuwe editie van Remember. Dit concept is ook een vaste waarde op Decibel outdoor festival. 'Back to our roots', dit belooft een gedenkwaardige nacht te worden met Hardstyle tot 2008.

Thuiswedstrijdje :yay:
P
Hardtraxxer
305 posts member since 2014
last seen Feb 2016
Kiloknaller wrote:
Ik gok bij z'n verzonden berichten gekeken in z'n mailbox xd
Dat zou dan echt een TOTAAL-MEGA-UBER-FAAL zijn.. Als je dat dan nog verstuurd via iemand anders zijn mail.. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 15 hours ago
Producers doen veel met Dropbox, lijkt me een logischere verklaring. Vraag me alleen af of Bas écht eerst Bob uit heeft gelogd, en dan zichzelf ingelogd xd om dan uit te loggen en Bob niet meer in kunnen loggen. Waarna Bob bij laatste activiteiten kan zien wat er is gebeurd xd
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Misschien had Bob een keytracker :corn:
S
Steffnov wrote:Producers doen veel met Dropbox, lijkt me een logischere verklaring. Vraag me alleen af of Bas écht eerst Bob uit heeft gelogd, en dan zichzelf ingelogd xd om dan uit te loggen en Bob niet meer in kunnen loggen. Waarna Bob bij laatste activiteiten kan zien wat er is gebeurd xd
Kan toch ook gewoon via de browser
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 15 hours ago
stefaneke wrote:
Steffnov wrote:Producers doen veel met Dropbox, lijkt me een logischere verklaring. Vraag me alleen af of Bas écht eerst Bob uit heeft gelogd, en dan zichzelf ingelogd xd om dan uit te loggen en Bob niet meer in kunnen loggen. Waarna Bob bij laatste activiteiten kan zien wat er is gebeurd xd
Kan toch ook gewoon via de browser
Klopt, maar dan moet je alsnog jezelf inloggen (en waarschijnlijk eerst Bob uitloggen, en hem later weer inloggen). Daarnaast houdt de log ook activiteit daarin bij.
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Het is sowieso dom om van de zijde van thyron nog het te proberen goed te praten. Het is dom dat weet iedereen. Het gaat het snelste over als je er zelf geen aandacht meer aan besteed. Als je vervolgens gewoon goede muziek maakt is het publiek het voor het grootste gedeelte zo weer vergeten. Er zullen artiesten zijn die voorlopig niet of nooit meer met je willen samenwerken, maar goed dat is dan maar zo. Accepteren en verder, niet 20 accounts aanmaken en proberen het goed te praten. Dan blijft het doorgaan, omdat het toch altijd uit komt.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 19 hours ago
AUB gooi dat topic weer open moderators. Wat een zooitje zo.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Roan wrote:Wist je dat Remember weer terugkomt in de 013? :D :D

Heel vet, maar heb zo'n gevoel dat dit niet zoals in 2011 wordt waar alleen maar early werd gedraaid, maar meer a la Tijdmachine, wat ook heel tof is natuurlijk :D
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 11 days ago