Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2190, 2191, 2192, 2193, 2194, 2195, 2196 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk mods, dat krijg je ervan als je een topic sluit. Dan komt alles weer in het Wist je dat topic terecht. Lijkt me niet de bedoeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 12:16 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Kijk mods, dat krijg je ervan als je een topic sluit. Dan komt alles weer in het Wist je dat topic terecht. Lijkt me niet de bedoeling.

Klopt. Daarom moet er ook een platform voor zijn om dit te bespreken. Die gozer moet zich nu wel slecht voelen, ook dat met z'n moeder erbij.

Damage control = Damage^2 in dit geval xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook dichtgooien onder het mom afkoelen, wat een grap. :/ Vraag me af wie dat heeft besloten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 12:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is echt ongelooflijk. Zelfs op instagram is er meer ruimte om je mening over hardstyle gerelateerde zaken te geven dan hier. De reden is trouwens nog lachwekkender. Als zijn moeder zich niet had geregistreerd was het topic nog open geweest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Het is echt ongelooflijk. Zelfs op instagram is er meer ruimte om je mening over hardstyle gerelateerde zaken te geven dan hier. De reden is trouwens nog lachwekkender. Als zijn moeder zich niet had geregistreerd was het topic nog open geweest..


Vertel vertel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 12:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat er voor de 100e keer niet in wordt geslaagd om een paar onzinnige reacties weg te modereren, zodat uiteindelijk maar wordt beslist het gehele forum de mond de snoeren in deze zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dat er voor de 100e keer niet in wordt geslaagd om een paar onzinnige reacties weg te modereren, zodat uiteindelijk maar wordt beslist het gehele forum de mond de snoeren in deze zaak.

Je zou bijna zeggen dat Thyron het beter deed als mod. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dat er voor de 100e keer niet in wordt geslaagd om een paar onzinnige reacties weg te modereren, zodat uiteindelijk maar wordt beslist het gehele forum de mond de snoeren in deze zaak.


Ik lees nu even het andere topic door, episch dit. En ben het met je antwoord eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 12:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
The weekend is over, but the party continues tonight with our brand new episode of The Magic Show. We'll be joined by Rebourne, Zero Sanity (including his two new bombs with Low-E), and our guests tonight have just had their remix for Juized released on The Magic Show Records - Prefix & Density! Make sure tonight you're tuned into http://radio.q-dance.com at 20:00 CET
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dat er voor de 100e keer niet in wordt geslaagd om een paar onzinnige reacties weg te modereren, zodat uiteindelijk maar wordt beslist het gehele forum de mond de snoeren in deze zaak.


Dit inderdaad. Oh mama Thyron belt met Zenda, dus we moeten ineens sympathie voelen voor de beste man? Worden zulke slechte dingen gezegd in het topic "dus ik wil de boel graag even af laten koelen totdat alle betrokken partijen weer een normale discussie kunnen voeren"?
Hoe Thyron zich de afgelopen tijd als artiest, en als mens heeft laten zien is te bizar voor woorden. Logisch toch als men hier over wilt praten/meningen delen? Dit gaat ook zeker wel gebeuren. Het desbetreffende topic sluiten waar al deze berichten thuishoren is dan het stomste wat je kan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
TiMOTHYb schreef:
Dat er voor de 100e keer niet in wordt geslaagd om een paar onzinnige reacties weg te modereren, zodat uiteindelijk maar wordt beslist het gehele forum de mond de snoeren in deze zaak.


Dit inderdaad. Oh mama Thyron belt met Zenda, dus we moeten ineens sympathie voelen voor de beste man? Worden zulke slechte dingen gezegd in het topic "dus ik wil de boel graag even af laten koelen totdat alle betrokken partijen weer een normale discussie kunnen voeren"?
Hoe Thyron zich de afgelopen tijd als artiest, en als mens heeft laten zien is te bizar voor woorden. Logisch toch als men hier over wilt praten/meningen delen? Dit gaat ook zeker wel gebeuren. Het desbetreffende topic sluiten waar al deze berichten thuishoren is dan het stomste wat je kan doen.

Precies wat jij zegt Jordi! Ik zag dat er gister avond nog een tweede topic was gemaakt (algemeen/thyron-discussie-topic-2-t47783.html), maar die is weer verwijderd en nu staat dit topic er vol mee. Handig joh. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 13:49 
 
Hardtraxxer

Toch vraag ik me af hoe Bob er nou ''achter'' is gekomen als bas er zelf niet over begonnen is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 13:50 
 

Punthoofd schreef:
Toch vraag ik me af hoe Bob er nou ''achter'' is gekomen als bas er zelf niet over begonnen is..


Ik gok bij z'n verzonden berichten gekeken in z'n mailbox xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wist je dat Remember weer terugkomt in de 013? :D :D

Citaat:
In april gaan we terug naar de tijd waarin we kennis maakten met Hardstyle. Dat gaat gebeuren op 4 april. In de Tilburgse 013 presenteert b2s, na een periode van afwezigheid, een nieuwe editie van Remember. Dit concept is ook een vaste waarde op Decibel outdoor festival. 'Back to our roots', dit belooft een gedenkwaardige nacht te worden met Hardstyle tot 2008.

https://partyflock.nl/party/282902:b2s- ... s-remember


Bron: b2s op Partyflock
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
Toch vraag ik me af hoe Bob er nou ''achter'' is gekomen als bas er zelf niet over begonnen is..

Ik denk wel dat je er van mag uit gaan dat Thyron er niet zelf voor is uitgekomen, omdat hij dit anders zelf wel in zijn eigen 'verklaring' wel had benadrukt. Aangezien dat iets beter zou staan dan de huidige situatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 14:13 
 

Roan schreef:
Wist je dat Remember weer terugkomt in de 013? :D :D

Citaat:
In april gaan we terug naar de tijd waarin we kennis maakten met Hardstyle. Dat gaat gebeuren op 4 april. In de Tilburgse 013 presenteert b2s, na een periode van afwezigheid, een nieuwe editie van Remember. Dit concept is ook een vaste waarde op Decibel outdoor festival. 'Back to our roots', dit belooft een gedenkwaardige nacht te worden met Hardstyle tot 2008.

https://partyflock.nl/party/282902:b2s- ... s-remember


Bron: b2s op Partyflock


Thuiswedstrijdje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 14:23 
 
Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
Punthoofd schreef:
Toch vraag ik me af hoe Bob er nou ''achter'' is gekomen als bas er zelf niet over begonnen is..


Ik gok bij z'n verzonden berichten gekeken in z'n mailbox xd


Dat zou dan echt een TOTAAL-MEGA-UBER-FAAL zijn.. Als je dat dan nog verstuurd via iemand anders zijn mail.. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Producers doen veel met Dropbox, lijkt me een logischere verklaring. Vraag me alleen af of Bas écht eerst Bob uit heeft gelogd, en dan zichzelf ingelogd xd om dan uit te loggen en Bob niet meer in kunnen loggen. Waarna Bob bij laatste activiteiten kan zien wat er is gebeurd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 14:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien had Bob een keytracker :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 14:40 
 

Steffnov schreef:
Producers doen veel met Dropbox, lijkt me een logischere verklaring. Vraag me alleen af of Bas écht eerst Bob uit heeft gelogd, en dan zichzelf ingelogd xd om dan uit te loggen en Bob niet meer in kunnen loggen. Waarna Bob bij laatste activiteiten kan zien wat er is gebeurd xd


Kan toch ook gewoon via de browser
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Steffnov schreef:
Producers doen veel met Dropbox, lijkt me een logischere verklaring. Vraag me alleen af of Bas écht eerst Bob uit heeft gelogd, en dan zichzelf ingelogd xd om dan uit te loggen en Bob niet meer in kunnen loggen. Waarna Bob bij laatste activiteiten kan zien wat er is gebeurd xd


Kan toch ook gewoon via de browser

Klopt, maar dan moet je alsnog jezelf inloggen (en waarschijnlijk eerst Bob uitloggen, en hem later weer inloggen). Daarnaast houdt de log ook activiteit daarin bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 15:18 
 
Hardtraxx Addict

Het is sowieso dom om van de zijde van thyron nog het te proberen goed te praten. Het is dom dat weet iedereen. Het gaat het snelste over als je er zelf geen aandacht meer aan besteed. Als je vervolgens gewoon goede muziek maakt is het publiek het voor het grootste gedeelte zo weer vergeten. Er zullen artiesten zijn die voorlopig niet of nooit meer met je willen samenwerken, maar goed dat is dan maar zo. Accepteren en verder, niet 20 accounts aanmaken en proberen het goed te praten. Dan blijft het doorgaan, omdat het toch altijd uit komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AUB gooi dat topic weer open moderators. Wat een zooitje zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Wist je dat Remember weer terugkomt in de 013? :D :D

Citaat:
In april gaan we terug naar de tijd waarin we kennis maakten met Hardstyle. Dat gaat gebeuren op 4 april. In de Tilburgse 013 presenteert b2s, na een periode van afwezigheid, een nieuwe editie van Remember. Dit concept is ook een vaste waarde op Decibel outdoor festival. 'Back to our roots', dit belooft een gedenkwaardige nacht te worden met Hardstyle tot 2008.

https://partyflock.nl/party/282902:b2s- ... s-remember


Bron: b2s op Partyflock


Heel vet, maar heb zo'n gevoel dat dit niet zoals in 2011 wordt waar alleen maar early werd gedraaid, maar meer a la Tijdmachine, wat ook heel tof is natuurlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 16:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

algemeen/thyron-discussie-topic-t47757.html
Vorige  1 ... 2190, 2191, 2192, 2193, 2194, 2195, 2196 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen