Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2191, 2192, 2193, 2194, 2195, 2196, 2197 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 16:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wist je dat... Het topic weer open is :thumbup:

Hier mag t weer on topic graag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 17:01 
 

B2S met iets nieuws komt in mei?

Citaat:
In mei heeft b2s een verrassing voor je! Helaas kunnen we hier nog niets over kwijt, maar er wordt zo snel mogelijk meer over dit evenement bekend gemaakt. Houd de b2s website en social media kanalen dus nauwlettend in de gaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 17:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
B2S met iets nieuws komt in mei?

Citaat:
In mei heeft b2s een verrassing voor je! Helaas kunnen we hier nog niets over kwijt, maar er wordt zo snel mogelijk meer over dit evenement bekend gemaakt. Houd de b2s website en social media kanalen dus nauwlettend in de gaten.

Okeeee, lekker nietszeggend weer van b2s xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 17:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
B2S met iets nieuws komt in mei?

Citaat:
In mei heeft b2s een verrassing voor je! Helaas kunnen we hier nog niets over kwijt, maar er wordt zo snel mogelijk meer over dit evenement bekend gemaakt. Houd de b2s website en social media kanalen dus nauwlettend in de gaten.

Jezus, aan dit soort onzin hoeven de gevestigde organisaties zich toch niet te wagen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
B2S met iets nieuws komt in mei?

Citaat:
In mei heeft b2s een verrassing voor je! Helaas kunnen we hier nog niets over kwijt, maar er wordt zo snel mogelijk meer over dit evenement bekend gemaakt. Houd de b2s website en social media kanalen dus nauwlettend in de gaten.

Ik denk juist dat dit een Tijdmachine-achtig iets gaat worden, en dat de Remember vooral early zal blijven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

X-Pander schreef:
MONDAY 15TH OF DECEMBER 2014
Hope you guys ready for a new brutal resident set at Heart for Hard?!
Will be the online premiere of 'X-Pander & Digital Mindz - The Ancient Empire'

Make sure you tune in tomorrow on : http://www.h4h.fm/player/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Kiloknaller schreef:
B2S met iets nieuws komt in mei?

Citaat:
In mei heeft b2s een verrassing voor je! Helaas kunnen we hier nog niets over kwijt, maar er wordt zo snel mogelijk meer over dit evenement bekend gemaakt. Houd de b2s website en social media kanalen dus nauwlettend in de gaten.

Ik denk juist dat dit een Tijdmachine-achtig iets gaat worden, en dat de Remember vooral early zal blijven..


Zou best kunnen hoor, maar denk het haast niet. Met de vorige editie helaas veel te rustig toen in Factory010 (halve zaal was bij voorbaat al afgesloten). Gok dat er toen zo'n 200/300 man maar was (en ruim 1,5 uur voor het einde was de helft ook al vertrokken). Daarna geen editie meer geweest. Wel de stage op Decibel natuurlijk, waar sinds dit jaar volgens mij voor een groot deel muziek uit de periode 2006-2009 werd gedraaid, geen echte early dus. Bovendien zie je bij die 'tijdmachine muziek' een behoorlijke stijging in populariteit en bij de early volgens mij nou niet echt :P De tijd zal het zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atmozfears met Headhunterz in de studio zit:

https://www.facebook.com/atmozfears/pho ... =1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 19:26 
 

Citaat:
Hardstyle Quantum, de wekelijkse podcast, gaat stoppen.


https://partyflock.nl/interview/293:The ... LHARDSTYLE

Citaat:
Naast HQ zijn we nu al een paar maanden bezig met een nieuw project: een documentaire omtrent The Pitcher en mijn album. Het gaat "The Hardstyle Way" heten. Een term die ik al vaker op facebook gebruik. Het wordt een kijkje achter de schermen in zowel het leven als artiest als in mijn privé leven. Er zullen bijvoorbeeld vast shots tussen zitten bij mij thuis. Het is eens een keer wat anders, maar zeker erg leuk. De eerste episode zal ergens begin januari online komen. Dus stay tuned voor dat!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 19:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dat vind ik altijd interessant om te zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 20:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zoals 2 posts hierboven al gemeld:

https://vip.partyflock.nl/interview/293 ... LHARDSTYLE
Een interview naast informatie over album 'Shock and Awe' ook randinfo over The Pitcher. Veel leesplezier in ieder geval :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Zoals 2 posts hierboven al gemeld:

https://vip.partyflock.nl/interview/293 ... LHARDSTYLE
Een interview naast informatie over album 'Shock and Awe' ook randinfo over The Pitcher. Veel leesplezier in ieder geval :thumbup:

Waarom zou je dit nog een keer melden, terwijl je zelfs zelf ziet dat het 2 posts boven je staat -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UIt dat interview.
Citaat:
Toekomst op korte termijn dus. En voor de langere duur?
"Er zitten een aantal dingen aan te komen. Een van deze dingen is dat Hardstyle Quantum, de wekelijkse podcast, gaat stoppen. We gaan dat wel mooi proberen af te sluiten. Ik heb er zoveel plezier aan gehad om ze te maken. Zoveel positieve reacties doen ons erg goed. Bijvoorbeeld bij #47, de 'SMACK' special lezen we toch weer dat we toen super materiaal afgeleverd hebben. Ja, dat doet ons erg goed. Het was elke week weer een uitdaging. Vooral de knipjes maken was plezierig, je experimenteert dan net wat meer. Maar bepaalde edits kon ik dan mooi weer gebruiken in mijn sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 11:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber, serieus?
Jij, als moderator, gaat iets posten, waarvan er boven je wordt gepost dat het al een keer is gepost? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 11:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Waarom zou je dit nog een keer melden, terwijl je zelfs zelf ziet dat het 2 posts boven je staat -.-

Hij is een beetje een gekkie. Wel goed interview trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 12:25 
 

Zygoma schreef:
Khadber, serieus?
Jij, als moderator, gaat iets posten, waarvan er boven je wordt gepost dat het al een keer is gepost? :huh:

Waarschijnlijk omdat we het dan niet zelf in het interview hoeven op te zoeken.... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Khadber, serieus?
Jij, als moderator, gaat iets posten, waarvan er boven je wordt gepost dat het al een keer is gepost? :huh:

Nou boe hoe zeg, het kan toch zijn dat ie t niet gelezen heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

OT: Nieuwe Brennan Heart presents WE R Hardstyle met een als openingsplaat zijn nieuwe nummer MMVIII (Redefine Perfection) met een gruwelijk lekker 2008 sausje erover heen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
OT: Nieuwe Brennan Heart presents WE R Hardstyle met een als openingsplaat zijn nieuwe nummer MMVIII (Redefine Perfection) met een gruwelijk lekker 2008 sausje erover heen :thumbsup:


No shit Sherlock. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 16:45 
 
Hardtraxx Crew

Sound Rush schreef:
Just received the artwork from our upcoming release of Froz3n. Excited!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 17:11 
 
Hardtraxx Crew

Derailed Traxx schreef:
We're proud to announce we've signed some amazing work by the dutch duo Electronic Vibes! With their fresh and euphoric style they bring Hardstyle to another level! More info will be announced soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Derailed Traxx schreef:
We're proud to announce we've signed some amazing work by the dutch duo Electronic Vibes! With their fresh and euphoric style they bring Hardstyle to another level! More info will be announced soon!


Electronic Vibes. De namen worden ook steeds triester. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 17:17 
 

Laud schreef:
Electronic Vibes. De namen worden ook steeds triester. :lol:


Gaan al even mee, en hebben toch echt wel vette platen gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

Laud schreef:
ErikZ schreef:
OT: Nieuwe Brennan Heart presents WE R Hardstyle met een als openingsplaat zijn nieuwe nummer MMVIII (Redefine Perfection) met een gruwelijk lekker 2008 sausje erover heen :thumbsup:


No shit Sherlock. >.<


Hier nog 1 speciaal voor Loud Annoying Uninteresting Derailed:

In afwachting van het album heeft The Pitcher zojuist Smack volledig (gebundeld in een playlist) op Soundcloud gezet:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 17:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dr. Rude
Citaat:
Working on my collab with @Phranticdj ! Hardstyle, EDM, Trap.. I love it :) a freaqshow premiere !
Vorige  1 ... 2191, 2192, 2193, 2194, 2195, 2196, 2197 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen