Ik zie het Facebookbericht anders nog gewoon op zijn tijdlijn staanwrote:Hij heeft nu zelfs het Facebookbericht verwijderd. Hij kan beter zijn naam veranderen in Delete.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
M
- 6 posts member since 2014
- last seen Dec 2014
wauw, wat onvoorstelbaar dom zeg, en die reacties verwijderen ook
wat moet die jongen zich nu kut voelen.
En "knap" dat hij het zo uitlegt? Hij heeft het zo veel over z'n droom collab met B-front gehad, en als hij er dan zonder uitleg niet op zou staan zou toch ook heel raar zijn?
Was namelijk wmbt de track waar ik het meest naar uitkeek.
En "knap" dat hij het zo uitlegt? Hij heeft het zo veel over z'n droom collab met B-front gehad, en als hij er dan zonder uitleg niet op zou staan zou toch ook heel raar zijn?
Was namelijk wmbt de track waar ik het meest naar uitkeek.
Ja hij mag zn gedrag wel aanpassen, dit moet niet te vaak gebeuren.
Gewoon rustig blijven vent!
Gewoon rustig blijven vent!
Kwalijke kwestie dit, jammer dat dit zo gebeurd is. Ik zie dat er al een nieuw topic is geopend om deze kwestie te bespreken, en ik stel daarom voor dat ook daar te doen. De Q&A gaat vooralsnog niet door, of dit in de toekomst toch nog door gaat weet ik niet, maar dat laat ik jullie dan wel via dit topic weten.
Thyron kwestie kan hier verder worden besproken! Dus vanaf hier alleen wist-je-datjes.
Thyron kwestie kan hier verder worden besproken! Dus vanaf hier alleen wist-je-datjes.
Wist je dat die opmerkingen hier door de mods niet op prijs gesteld wordt?
Klopt, en vanaf nu gaan d'r directe waarschuwingen komen als er onder deze post nog Thyron gerelateerd berichten worden neergezet.wrote:Wist je dat die opmerkingen hier door de mods niet op prijs gesteld wordt?
Wisten jullie dat the pitcher met een nieuwe album komt
? Onder het motto van ' The real hardstyle'.
wrote:Klopt, en vanaf nu gaan d'r directe waarschuwingen komen als er onder deze post nog Thyron gerelateerd berichten worden neergezet.wrote:Wist je dat die opmerkingen hier door de mods niet op prijs gesteld wordt?
Hoe lang blijft zo een waarschuwing staan? Ik heb er 1 maar niet hier over...
Stel die vraag gewoon hier of via PM, niet in het WJD-topicwrote:Hoe lang blijft zo een waarschuwing staan? Ik heb er 1 maar niet hier over...
Staat gewoon bij nieuwe tracks, zo kunnen we hier alle nieuwe tracks wel gaan posten 
Die dude heeft zzzz in zijn naam. Dan mag je fouten makenwrote:Staat gewoon bij nieuwe tracks, zo kunnen we hier alle nieuwe tracks wel gaan posten
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Was dat niet voornamelijk over de like for download apps enzo? Zo niet, heb je toevallig een link van een aankondiging van Facebook zelf oid? kan het niet echt vinden haha, tis altijd handig om op de hoogte te zijnwrote:Facebook. Ze hebben een nieuw beleid daar wat betreft likes. Ze vinden dat de waarde van een like stukken minder is geworden, doordat er allerlei winacties gehouden werden en dingen gratis werden weg gegeven.wrote: @ Qre8ive, op Hardtraxx of FB bedoel je?
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Thanks 
Geldt dat dan ook voor die like dingen van artiesten? "bij zoveel likes geef ik een track weg" dingen
Daarnaast trekt Facebook de touwtjes aan wat betreft het 'liken' van pagina's voor bepaalde doeleinden, zoals het winnen van een prijs.
Tatanka heeft een DJ tool gemaakt van Gigi'd Agostino - Blablabla en geeft deze de 25e weg. Morgen preview.
Recently I announced an upcoming free release fully inspired from an Italian dance music icon...
Somebody got it right saying Gigi D'Agostino and somebody else even more by writing "blablabla"...
Dunno if the last one was on perpouse btw but still: you got me lol
I've tested it and shared it with a very few collegues so maybe you've heard it in a dj set... If not I'm gonna gove you a teaser tomorrow
And on the 25th you'll get the whole thing through this page as Tat's Xmas gift
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
Wat waren de eerdere hoofdstukken dan?wrote:Haha, het volgende hoofdstuk in de faalacties van Thyron. Fucking triest dit.
lees even terug, mag niet meer over gepraat wordenwrote:Wat waren de eerdere hoofdstukken dan?wrote:Haha, het volgende hoofdstuk in de faalacties van Thyron. Fucking triest dit.
Ik vraag me echt af, soort damage control via Fusion ofzo? Maken we een topic aan kunnen we er nog niks over zeggen.wrote:In een topic dat gesloten is
Ik noem het censuur.
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
Fusion kan zo iemand toch niet meer het hand boven het hoofd houden lijkt mij? Ik lees die reactie van TitaTovenaar over zijn verleden, dan dit en iets met Atmosfearz. Wat dom van hem zeg.wrote:Ik vraag me echt af, soort damage control via Fusion ofzo? Maken we een topic aan kunnen we er nog niks over zeggen.wrote:In een topic dat gesloten is
Ik noem het censuur.![]()