Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2188, 2189, 2190, 2191, 2192, 2193, 2194 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 01:43 

Hardtraxx Elite

Unknown schreef:
Ah jij hebt dus ook nooit in je kinderjaren toen mama even niet keek een snoepje uit de snoepbak bij Kruidvat gepakt (wordt door hun ook gezien als jatten).

Super goede vergelijking ook! Echt relevant
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 01:51 

Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:
Unknown schreef:
Ah jij hebt dus ook nooit in je kinderjaren toen mama even niet keek een snoepje uit de snoepbak bij Kruidvat gepakt (wordt door hun ook gezien als jatten).

Super goede vergelijking ook! Echt relevant

Geen goede vergelijking, wel relevant om er een vergelijk van te maken door te zeggen dat jij zeker nooit wat gedaan hebt wat niet door de beugel kon op een leeftijd dat jij al fatsoenlijk kon bedenken dat het niet door de beugel kon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 01:55 

Hardtraxx Addict

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 01:56 

Hardtraxx Veteran

Wat onprofessioneel zeg, bij één van je helden nog wel. Snap ook niet echt wat je met een mp3 bestand moet, haal je verder toch ook weinig uit? Gewoon een soort promo. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 02:02 

Hardtraxx Elite

Ik plaats hier zojuist een reactie, die wat confronterend is naar Thyron. Vervolgens blijkt mijn bericht (alsook een gequote versie ervan) te zijn verwijderd, zonder dat ik hierover bericht heb gekregen.

Mag ik hier mijn mening, die nog onderbouwd was ook, niet meer verkondigen hier? Ik dacht dat dit een onafhankelijk forum was. En dan vragen mensen zich nog af waarom de sfeer hier naar de knoppen gaat.

Zeer kwalijke zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 02:04 

Hardtraxx Veteran

Als mod moet je je op dit onderwerp toch afvragen welke kant je op wilt...wil je artiesten pleasen, of wil je een geïnformeerd en kritisch publiek een platform bieden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 02:07 

Hardtraxx Beheerder

Zygoma schreef:
Ik plaats hier zojuist een reactie, die wat confronterend is naar Thyron. Vervolgens blijkt mijn bericht (alsook een gequote versie ervan) te zijn verwijderd, zonder dat ik hierover bericht heb gekregen.

Mag ik hier mijn mening, die nog onderbouwd was ook, niet meer verkondigen hier? Ik dacht dat dit een onafhankelijk forum was. En dan vragen mensen zich nog af waarom de sfeer hier naar de knoppen gaat.

Zeer kwalijke zaak.

Door de Q&A (blauwe kleur) had zijn account tijdelijk mod rechten zodat ie in z'n eigen gesloten Q&A topic kon reageren. Maar dit is nu net misbruikt door berichten te verwijderen. Het is natuurlijk nooit de bedoeling dat er met dat account berichten verwijdert worden. Zonde, maar wil niet het idee wekken dat wij dit hebben gedaan.

Hardtraxx is inderdaad onafhankelijk.

Spijtig dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 02:12 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Zygoma schreef:

Zeer kwalijke zaak.

Door de Q&A (blauwe kleur) had zijn account tijdelijk mod rechten zodat ie in z'n eigen gesloten Q&A topic kon reageren. Maar dit is nu net misbruikt door berichten te verwijderen. Het is natuurlijk nooit de bedoeling dat er met dat account berichten verwijdert worden. Zonde, maar wil niet het idee wekken dat wij dit hebben gedaan.

Spijtig dit.

Wauw...gewoon wauw...dit is wel een hele trieste poging tot damage control van Bas xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 02:14 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Zygoma schreef:

Zeer kwalijke zaak.

Spijtig dit.

Nu zakt ie wel heel ver weg. Zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 02:20 

Hardtraxx Elite

Jor-D schreef:
Zygoma schreef:

Zeer kwalijke zaak.

Spijtig dit.

Fijn om te horen, snel gehandeld :thumbup:

Blijkt dus wel (wederom) dat Thyron niet te vertrouwen is in een 'machtspositie'. Erg sneu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 02:22 

Hardtraxx Crew

Waarom zou je zo open in een bericht een best gevoelig onderwerp bespreken, maar vervolgens hier berichten gaan verwijderen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 02:41 

Hardtraxx Veteran

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 02:46 

Ik denk dat dit allemaal groter wordt gemaakt dan het is, waarschijnlijk zijn de berichten niet verwijderd maar alleen naar zijn eigen computer verzonden om ze daar op zijn eigen beeldscherm te kunnen bekijken. Puur met de goede bedoelingen, uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 02:49 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 03:06 

Hardtraxx Elite

Mitzinator schreef:
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 07:58 

Destination schreef:
Ik heb mijn reactie op fb ook maar verwijdert, heeft toch weinig zin..

Ik niet en dat ga ik ook niet doen, ook al is ie lomp. Het ís gewoon een achterlijke actie, al dat volk dat zegt "oh niet zo slim idd, je bent ook pas 17" is minstens zo stom. :lol: Ik vind echt niet dat dj's perse moeten worden afgebrand bij t maken van een slechte track, maar dit soort keuzes kan ik echt niet begrijpen. Je staat op de voet van een mooie carrière, bijna een album en dan doe je vervolgens dit haha, man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 08:16 

Hardtraxx Newbie

Natuurlijk is het stom wat hij waarschijnlijk in een opwellig heeft gedaan maar blijft feit dat alle jeugdigen (maar ook ouderen) fouten maken. Alleen worden die normaal niet gepubliceerd!
En dat hij al zo jong in een positie zit waarin je fouten onder een vergrootglas komen te liggen daar zal hij mee om moeten leren gaan. Ga jezelf na op 17 jarige leeftijd.....dan is dealen hiermee best lastig lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 09:02 

Ik ben altijd al kritisch geweest richting mezelf en ik denk over t algemeen genoeg na over wat ik doe en waarom- in situaties van verantwoordelijkheid. En op t moment dat je dit doet, dan zit daar een kronkel in je gedachtegang. Tuurlijk kun je dingen in een opwelling doen, maar om een promo van een vd grootste dj's/producers, incl je grootste held naar jezelf te sturen is wel een enorme brainfart. Wat er dan door je hoofd heen spookt snap ik gewoon niet en daar baseer ik mijn reactie op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 10:01 

Artiest

Ik heb het via Facebook voor hem opgenomen, maar vind het wel bijzonder dat er zowel daar als hier met de reacties gekloot wordt. Laat zoiets dan ook open...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 10:55 

Hardtraxx Addict

MBassM schreef:
ramon038 schreef:
Wat een onprofessionele actie zeg.. zeer dom.
Dacht trouwens dat het album al af was.

tja niet professioneel, maar hij is pas 17 en er staat waarschijnlijk heel wat druk op. Dan kan zoiets gebeuren.
Stom maar knap dat hij er zo open over is.

Nee als je 17 bent mag er wel worden verwacht dat je iets aan iemand vraagt. Ook dan weet je dat als die persoon het goed vindt je het krijgt en als die het niet goed vindt zal die het ook niet goed vinden als je het zelf pakt. Zou niet weten wat druk in de muziek te maken kan hebben met iets niet vragen. Er had ook gewoon even gebeld kunnen worden. Ik snap B-Front volkomen in dit geval.

MBassM schreef:
Natuurlijk is het stom wat hij waarschijnlijk in een opwellig heeft gedaan maar blijft feit dat alle jeugdigen (maar ook ouderen) fouten maken. Alleen worden die normaal niet gepubliceerd!
En dat hij al zo jong in een positie zit waarin je fouten onder een vergrootglas komen te liggen daar zal hij mee om moeten leren gaan. Ga jezelf na op 17 jarige leeftijd.....dan is dealen hiermee best lastig lijkt me.

Hij plaatst zelf het bericht over zijn actie online. Hij is degene die het vergrootglas plaatst. Hij had ook kunnen zeggen dat de track niet meer op het album komt omdat beide artiesten er niet tevreden over waren. Dan was het gelijk klaar geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 11:01 

Hardtraxx Elite

Hij heeft nu zelfs het Facebookbericht verwijderd. Hij kan beter zijn naam veranderen in Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 11:10 

Hardtraxx Veteran

Haha, het volgende hoofdstuk in de faalacties van Thyron. Fucking triest dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 11:14 

Hardtraxx Veteran

Een fout die je je niet kunt veroorloven op zo'n punt in je carrière. Zonde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 11:23 

Aan het typen...

Maximumraver schreef:
@ Qre8ive, op Hardtraxx of FB bedoel je?

Facebook. Ze hebben een nieuw beleid daar wat betreft likes. Ze vinden dat de waarde van een like stukken minder is geworden, doordat er allerlei winacties gehouden werden en dingen gratis werden weg gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 11:25 

Hardtraxx Addict

Phase 2 schreef:
Hij plaatst zelf het bericht over zijn actie online. Hij is degene die het vergrootglas plaatst. Hij had ook kunnen zeggen dat de track niet meer op het album komt omdat beide artiesten er niet tevreden over waren. Dan was het gelijk klaar geweest.

Had ik ook meteen begrepen, want zo goed was die hele track niet eens.
Vorige  1 ... 2188, 2189, 2190, 2191, 2192, 2193, 2194 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen