Super goede vergelijking ook! Echt relevantwrote: Ah jij hebt dus ook nooit in je kinderjaren toen mama even niet keek een snoepje uit de snoepbak bij Kruidvat gepakt (wordt door hun ook gezien als jatten).
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Geen goede vergelijking, wel relevant om er een vergelijk van te maken door te zeggen dat jij zeker nooit wat gedaan hebt wat niet door de beugel kon op een leeftijd dat jij al fatsoenlijk kon bedenken dat het niet door de beugel kon.wrote:Super goede vergelijking ook! Echt relevantwrote: Ah jij hebt dus ook nooit in je kinderjaren toen mama even niet keek een snoepje uit de snoepbak bij Kruidvat gepakt (wordt door hun ook gezien als jatten).
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
-
Last edited by Bas on , edited 1 time in total.
Wat onprofessioneel zeg, bij één van je helden nog wel. Snap ook niet echt wat je met een mp3 bestand moet, haal je verder toch ook weinig uit? Gewoon een soort promo. 
Ik plaats hier zojuist een reactie, die wat confronterend is naar Thyron. Vervolgens blijkt mijn bericht (alsook een gequote versie ervan) te zijn verwijderd, zonder dat ik hierover bericht heb gekregen.
Mag ik hier mijn mening, die nog onderbouwd was ook, niet meer verkondigen hier? Ik dacht dat dit een onafhankelijk forum was. En dan vragen mensen zich nog af waarom de sfeer hier naar de knoppen gaat.
Zeer kwalijke zaak.
Mag ik hier mijn mening, die nog onderbouwd was ook, niet meer verkondigen hier? Ik dacht dat dit een onafhankelijk forum was. En dan vragen mensen zich nog af waarom de sfeer hier naar de knoppen gaat.
Zeer kwalijke zaak.
Als mod moet je je op dit onderwerp toch afvragen welke kant je op wilt...wil je artiesten pleasen, of wil je een geïnformeerd en kritisch publiek een platform bieden?
Door de Q&A (blauwe kleur) had zijn account tijdelijk mod rechten zodat ie in z'n eigen gesloten Q&A topic kon reageren. Maar dit is nu net misbruikt door berichten te verwijderen. Het is natuurlijk nooit de bedoeling dat er met dat account berichten verwijdert worden. Zonde, maar wil niet het idee wekken dat wij dit hebben gedaan.wrote:Ik plaats hier zojuist een reactie, die wat confronterend is naar Thyron. Vervolgens blijkt mijn bericht (alsook een gequote versie ervan) te zijn verwijderd, zonder dat ik hierover bericht heb gekregen.
Zeer kwalijke zaak.
Hardtraxx is inderdaad onafhankelijk.
Spijtig dit.
Wauw...gewoon wauw...dit is wel een hele trieste poging tot damage control van Baswrote:Door de Q&A (blauwe kleur) had zijn account tijdelijk mod rechten zodat ie in z'n eigen gesloten Q&A topic kon reageren. Maar dit is nu net misbruikt door berichten te verwijderen. Het is natuurlijk nooit de bedoeling dat er met dat account berichten verwijdert worden. Zonde, maar wil niet het idee wekken dat wij dit hebben gedaan.wrote:Ik plaats hier zojuist een reactie, die wat confronterend is naar Thyron. Vervolgens blijkt mijn bericht (alsook een gequote versie ervan) te zijn verwijderd, zonder dat ik hierover bericht heb gekregen.
Zeer kwalijke zaak.
Spijtig dit.
Nu zakt ie wel heel ver weg. Zonde.wrote:Door de Q&A (blauwe kleur) had zijn account tijdelijk mod rechten zodat ie in z'n eigen gesloten Q&A topic kon reageren. Maar dit is nu net misbruikt door berichten te verwijderen. Het is natuurlijk nooit de bedoeling dat er met dat account berichten verwijdert worden. Zonde, maar wil niet het idee wekken dat wij dit hebben gedaan.wrote:Ik plaats hier zojuist een reactie, die wat confronterend is naar Thyron. Vervolgens blijkt mijn bericht (alsook een gequote versie ervan) te zijn verwijderd, zonder dat ik hierover bericht heb gekregen.
Zeer kwalijke zaak.
Spijtig dit.
Fijn om te horen, snel gehandeldwrote:Door de Q&A (blauwe kleur) had zijn account tijdelijk mod rechten zodat ie in z'n eigen gesloten Q&A topic kon reageren. Maar dit is nu net misbruikt door berichten te verwijderen. Het is natuurlijk nooit de bedoeling dat er met dat account berichten verwijdert worden. Zonde, maar wil niet het idee wekken dat wij dit hebben gedaan.wrote:Ik plaats hier zojuist een reactie, die wat confronterend is naar Thyron. Vervolgens blijkt mijn bericht (alsook een gequote versie ervan) te zijn verwijderd, zonder dat ik hierover bericht heb gekregen.
Zeer kwalijke zaak.
Spijtig dit.
Blijkt dus wel (wederom) dat Thyron niet te vertrouwen is in een 'machtspositie'. Erg sneu.
Waarom zou je zo open in een bericht een best gevoelig onderwerp bespreken, maar vervolgens hier berichten gaan verwijderen....
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
-
D
Ik denk dat dit allemaal groter wordt gemaakt dan het is, waarschijnlijk zijn de berichten niet verwijderd maar alleen naar zijn eigen computer verzonden om ze daar op zijn eigen beeldscherm te kunnen bekijken. Puur met de goede bedoelingen, uiteraard.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
-
RHardtraxx Elite
- last seen Jul 2017
wrote:
-
N
Ik niet en dat ga ik ook niet doen, ook al is ie lomp. Het ís gewoon een achterlijke actie, al dat volk dat zegt "oh niet zo slim idd, je bent ook pas 17" is minstens zo stom.wrote:Ik heb mijn reactie op fb ook maar verwijdert, heeft toch weinig zin..
-
M
- 6 posts member since 2014
- last seen Dec 2014
Natuurlijk is het stom wat hij waarschijnlijk in een opwellig heeft gedaan maar blijft feit dat alle jeugdigen (maar ook ouderen) fouten maken. Alleen worden die normaal niet gepubliceerd!
En dat hij al zo jong in een positie zit waarin je fouten onder een vergrootglas komen te liggen daar zal hij mee om moeten leren gaan. Ga jezelf na op 17 jarige leeftijd.....dan is dealen hiermee best lastig lijkt me.
En dat hij al zo jong in een positie zit waarin je fouten onder een vergrootglas komen te liggen daar zal hij mee om moeten leren gaan. Ga jezelf na op 17 jarige leeftijd.....dan is dealen hiermee best lastig lijkt me.
-
N
Ik ben altijd al kritisch geweest richting mezelf en ik denk over t algemeen genoeg na over wat ik doe en waarom- in situaties van verantwoordelijkheid. En op t moment dat je dit doet, dan zit daar een kronkel in je gedachtegang. Tuurlijk kun je dingen in een opwelling doen, maar om een promo van een vd grootste dj's/producers, incl je grootste held naar jezelf te sturen is wel een enorme brainfart. Wat er dan door je hoofd heen spookt snap ik gewoon niet en daar baseer ik mijn reactie op.
Ik heb het via Facebook voor hem opgenomen, maar vind het wel bijzonder dat er zowel daar als hier met de reacties gekloot wordt. Laat zoiets dan ook open...
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Nee als je 17 bent mag er wel worden verwacht dat je iets aan iemand vraagt. Ook dan weet je dat als die persoon het goed vindt je het krijgt en als die het niet goed vindt zal die het ook niet goed vinden als je het zelf pakt. Zou niet weten wat druk in de muziek te maken kan hebben met iets niet vragen. Er had ook gewoon even gebeld kunnen worden. Ik snap B-Front volkomen in dit geval.wrote:tja niet professioneel, maar hij is pas 17 en er staat waarschijnlijk heel wat druk op. Dan kan zoiets gebeuren.wrote:Wat een onprofessionele actie zeg.. zeer dom.
Dacht trouwens dat het album al af was.
Stom maar knap dat hij er zo open over is.
Hij plaatst zelf het bericht over zijn actie online. Hij is degene die het vergrootglas plaatst. Hij had ook kunnen zeggen dat de track niet meer op het album komt omdat beide artiesten er niet tevreden over waren. Dan was het gelijk klaar geweest.wrote:Natuurlijk is het stom wat hij waarschijnlijk in een opwellig heeft gedaan maar blijft feit dat alle jeugdigen (maar ook ouderen) fouten maken. Alleen worden die normaal niet gepubliceerd!
-
RHardtraxx Elite
- last seen Jul 2017
Hij heeft nu zelfs het Facebookbericht verwijderd. Hij kan beter zijn naam veranderen in Delete.
Haha, het volgende hoofdstuk in de faalacties van Thyron. Fucking triest dit.
Een fout die je je niet kunt veroorloven op zo'n punt in je carrière. Zonde 
Facebook. Ze hebben een nieuw beleid daar wat betreft likes. Ze vinden dat de waarde van een like stukken minder is geworden, doordat er allerlei winacties gehouden werden en dingen gratis werden weg gegeven.wrote: @ Qre8ive, op Hardtraxx of FB bedoel je?
Had ik ook meteen begrepen, want zo goed was die hele track niet eens.wrote:Hij plaatst zelf het bericht over zijn actie online. Hij is degene die het vergrootglas plaatst. Hij had ook kunnen zeggen dat de track niet meer op het album komt omdat beide artiesten er niet tevreden over waren. Dan was het gelijk klaar geweest.