Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2187, 2188, 2189, 2190, 2191, 2192, 2193 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 19:59 

Hardtraxx Crew

Audiofreq
Citaat:
New EP mastered and finished. Thats a nice way to end the week.
Music Generation, Helix and OMG ALIENS!!1 All coming to a dance floor near you!
Then next week I can start my new album =]
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 20:04 

Donateur

Ik zou het met de volgende artiest bespreken en het liefste open houden. Veel meer interactie. Als nu een artiest iets beweert waar je het niet mee eens bent kun je het enkel in PM uitvechten. Ik lees liever discussies dan: Wat doe je in je vrije tijd? "Leuke dingen met vrienden"..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 20:24 

Hardtraxx Elite

...ik een nieuwe mashup heb gemaakt

FB page: https://www.facebook.com/convexadj

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 20:40 

Artiest

TiMOTHYb schreef:
Ik zou het met de volgende artiest bespreken en het liefste open houden. Veel meer interactie. Als nu een artiest iets beweert waar je het niet mee eens bent kun je het enkel in PM uitvechten. Ik lees liever discussies dan: Wat doe je in je vrije tijd? "Leuke dingen met vrienden"..

Zit zeker wat in!

Ik zou zeggen, als er mensen zijn die graag nog ergens over discussiëren of ergens op doorvragen, stuur een berichtje naar G1LL! Wie weet kan die het topic bijv nog een weekje open gooien als er genoeg animo voor is, ik sta er voor open :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 21:40 

Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 00:18 

Citaat:
Hey friends,
I've got a few things to say and I hope you allow me to take a minute of your time for this.
First of all, I want to thank all of you for the amazing response on my album 'Lucid Dreams' so far.
Reading all those great comments and seeing my colleagues support the tracks gives me the best feeling there is.
Secondly, this amazing dreamworld of mine has turned into a nightmare last week..
Last week when I was at Bob’s studio, I did the most stupid thing I’ve ever done (and hopefully will do) in my carreer.
As you all know, I’m a huge fan of Bob since the day I started to listen to hardstyle. Being in the studio with him felt so great, but I’m always eager to learn more and develop myself and my sounds.
When Bob left his studio for a few hours and gave me his trust to continue working on our collab by myself, I sent his new track ‘Blackness’ and a snippet of a new WIP track to my computer at home, so I could listen to it in my own studio on my own soundsystem. There were no bad intentions involved, but I just should’ve asked Bob if this was okay to do. And that’s where it went wrong.
Instead of asking, I just sent it. Not to harm him in any kind of way, just to learn how to become better in my productions.
Bob found out and is, as you can all imagine, totally pissed off at me.
In the end this whole thing got back to me and with one simple transfer I’ve crushed a great collaboration, but worse, a good friendship based on trust.
That’s the reason “The Curse” won’t be featured on my new album.
Being straightforward and honest is one of the most important things when you are collaborating with someone and unfortunately I didn't realize this at that moment.
This proves even DJ's are just human beings like all of you and fortunately it's humane to make mistakes, as long as we learn from them!
I understand Bob’s feelings and his decision.
All I can do is hope that we can get past this and be able to release the track one day.
Also, because we removed 'The Curse' from the album, 'Lucid Dreams' can't be released on the 15th and will be postponed to January 2015 (for exact release date, keep an eye on http://www.fusionbv.com/recor…/thyron-lucid-dreams-album/324).
I feel deeply sad and sorry to tell you this bad news and I hope you can all forgive me for this. Please realize that I've been working on this album for months, day and night, and that it has been a big challenge which put a lot of pressure on me as well.
I'm not trying to explain things away, I just want you to know how sad I feel about this.
Thanks again for understanding and for the great response on the album so far!

Much love,

Bas

Oei...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 00:24 

Hardtraxx Addict

Heftig, heel stom inderdaad, wel tof dat hij het zo uitlegt.
Kans krijgen om met Bob de studio in te gaan en om samen een track te gaan produceren en dan dit doen.

Jammer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 00:37 

Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd of het hier nou om een promotje gaat of complete project bestanden.. Dit kan ik namelijk niet uit de tekst halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 00:49 

Destination schreef:
Ben benieuwd of het hier nou om een promotje gaat of complete project bestanden.. Dit kan ik namelijk niet uit de tekst halen

Lijkt me niet, aangezien ze verschillende DAW's/VST's/Hardware gebruiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 00:50 

Hardtraxx Elite

Qre8ive schreef:
ramon038 schreef:
...ik deze mashup gratis weggeef bij 300 likes op mijn FB page :)

Incentives voor page likes is niet meer toegestaan sinds vorige maand ;)

Wist ik niet haha, excuus!
Zal mn bericht even veranderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 00:51 

Artiest

Destination schreef:

Staat er idd niet duidelijk in, gaat om een MP3 bestand. Zoals je aangeeft in de shout en zoals Bob zelf ook al zei, had ik die inderdaad ook gewoon kunnen vragen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 00:52 

Hardtraxx Elite

Wat een onprofessionele actie zeg.. zeer dom.
Dacht trouwens dat het album al af was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 01:07 

Hardtraxx Addict

ramon038 schreef:
Qre8ive schreef:
ramon038 schreef:
...ik deze mashup gratis weggeef bij 300 likes op mijn FB page :)

Incentives voor page likes is niet meer toegestaan sinds vorige maand ;)

Wist ik niet haha, excuus!
Zal mn bericht even veranderen :)

@ Qre8ive, op Hardtraxx of FB bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 01:10 

Hardtraxx Newbie

ramon038 schreef:

tja niet professioneel, maar hij is pas 17 en er staat waarschijnlijk heel wat druk op. Dan kan zoiets gebeuren.
Stom maar knap dat hij er zo open over is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 01:16 

Hardtraxx Veteran

Dit is wel een heeele domme actie zeg. Je bent dan misschien nog 17 maar dan nog vind ik dat je zo'n fouten niet mag maken. Snap ook volledig dat B-Front woedend is. Je had het op zn minst eerst kunnen vragen lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 01:16 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Snap ook volledig dat B-Front over de rooie is.

ha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 01:17 

Hardtraxx Veteran

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 01:18 

Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
SL8492 schreef:
Snap ook volledig dat B-Front over de rooie is.

ha.

Hahahaha serieus niet bij nagedacht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 01:24 

Hardtraxx Veteran

Ach in alle enthousiasme kan ik me misschien voorstellen dat zoiets gebeurt. Ik praat het hiermee absoluut niet goed. Hij is ook nog erg jong. Er zijn vast wel meer mensen zijn die op jonge leeftijd iets doms doen uit impulsiviteit.
Nu is er natuurlijk wel al een beetje verleden, dus zou je wel kunnen denken dat je wel van een fout geleerd hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 01:25 

Hardtraxx Veteran

Ik heb mijn reactie op fb ook maar verwijdert, heeft toch weinig zin..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 01:25 

Hardtraxx Elite

MBassM schreef:
ramon038 schreef:

tja niet professioneel, maar hij is pas 17 en er staat waarschijnlijk heel wat druk op. Dan kan zoiets gebeuren.

Ooh hij is 17, dus hij mag jatten! Super logisch man
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 01:28 

Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:
MBassM schreef:
ramon038 schreef:

Ooh hij is 17, dus hij mag jatten! Super logisch man

Ah jij hebt dus ook nooit in je kinderjaren toen mama even niet keek een snoepje uit de snoepbak bij Kruidvat gepakt (wordt door hun ook gezien als jatten).

Oh en nogmaals, ik praat het niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 01:29 

Hardtraxx Veteran

MBassM schreef:
ramon038 schreef:

Wat voor druk zit erop om tracks van anderen maar ff naar jezelf te sturen?

Unknown schreef:
Ah jij hebt dus ook nooit in je kinderjaren toen mama even niet keek een snoepje uit de snoepbak bij Kruidvat gepakt (wordt door hun ook gezien als jatten).

Niet meer toen ik 17 was iig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 01:30 

Hardtraxx Veteran

Toen heb je vast ook nog wel eens wat stouts gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 01:34 

Hardtraxx Veteran

Thyron schreef:
TiMOTHYb schreef:

Zit zeker wat in!

Ik zou zeggen, als er mensen zijn die graag nog ergens over discussiëren of ergens op doorvragen, stuur een berichtje naar G1LL! Wie weet kan die het topic bijv nog een weekje open gooien als er genoeg animo voor is, ik sta er voor open :)

Ik denk dat je dit beter nog ff dicht kan houden xd
Vorige  1 ... 2187, 2188, 2189, 2190, 2191, 2192, 2193 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen