Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 56 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 45 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 7 hours ago
B-Front wrote:Made a new massive kick!! Now working on some sounds for a new track!! And tomorrow studio time with the new Kid on the block Thyron
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Maximum wrote:Het is echter natuurlijk discutabel of iets wel 'Live' is als je het van te voren (veel) hebt geoefend, ondanks dat dit natuurlijk wel logisch is.
Dit vind ik helemaal niet discutabel. Als je naar een optreden van een band gaat, is dat toch ook live, ook al hebben zij weken gerepeteerd? Zo zie ik dit ook, je kan best oefenen met bepaalde dingetjes/effecten/weet ik veel, het later on stage zo doen zoals je hebt geoefend en het dan live noemen vind ik. Kijk ook bijvoorbeeld naar hoe Thera die pingeltjes van The Battle live doet als hij live staat.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Maximum wrote:Het is echter natuurlijk discutabel of iets wel 'Live' is als je het van te voren (veel) hebt geoefend, ondanks dat dit natuurlijk wel logisch is.
Technisch gezien neemt dat toch niet weg dat je 'Live' iets preformed anders dan twee platen aan elkaar mixen. Het belangrijkste probleem is gewoon (wederom) dat 'wij' onder iets anders graag muzikale zaken zien, en 'zij' shows/complete acts waardoor uiteindelijk voor het laatste wordt gekozen. Resultaat; muzikaal gezien weinig anders op het podium dan tijdens een normale set.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 13 days ago
TiMOTHYb wrote:View on YouTube

Post 'm maar weer eens. Frontliner postte laatst trouwens ook zo'n filmpje, maar volgens mij is het live setje dat daar op volgde nooit meer online gekomen.
Krijg je best lamme vingers van na een halfuur lijkt me :lol:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Nogmaals: live-live discussie kan prima in een los topic, kan prima aangemaakt worden. Sorry dat ik er iedere keer zo tussen kom.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 45 minutes ago
TiMOTHYb wrote:Die AVIO Live setjes waren zo vet. Daar stond je in ieder geval nooit 2x naar hetzelfde te luisteren. Ik had daar ook daadwerkelijk het gevoel dat er live wat gedaan werd. Als dat dan achteraf niet zo blijkt te zijn vind ik het minder erg dan als een artiest het hele muzikale gebeuren blijkbaar onbelangrijk genoeg vind om meer aandacht aan show te besteden.
Die AVIO live-acts zijn inderdaad erg gaaf altijd. Luister die van InQontrol 2009 nog heel vaak, daar heb ik echt het idee dat ze een hoop edits puur voor die avond hebben gemaakt die ze verder niet meer draaien. Dat maakt het heel uniek en speciaal.

EDIT: excuses, bericht van Khadber te laat gezien.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Coone wrote: Just finished a long but satisfying studio day!
Working on a remix for the number one DJ of the world...
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
Hardwell? :P
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Nee die andere nummer 1.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Verklaart een hoop qua 'kwaliteit'. Maar dat Engels, godverdomme :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
ACTI
I feel generous in this period so if you help me to reach 10000 likes in a couple of weeks I will release the track "The Sound of QULT" on my soundcloud
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 45 minutes ago
Q-Dance
Vanavond om 21:00 uur trappen we af met de nieuwe show van A*S*Y*S op ‪#‎QDRadio‬! Hij gaat in deze show op zoek naar de beste muziek uit verschillende stijlen, van electro tot hard dance.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
wootum wrote:Q-Dance
Vanavond om 21:00 uur trappen we af met de nieuwe show van A*S*Y*S op ‪#‎QDRadio‬! Hij gaat in deze show op zoek naar de beste muziek uit verschillende stijlen, van electro tot hard dance.
Dat klinkt erg dik! Hopen dat het alleen niet gewoon een Qult 2.0 show wordt -.-
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Tonight at 9PM (CEST), the first show of A*S*Y*S will be aired on #QDRadio! He will filters for you the best tunes out of a great variety of styles, brought to you within the fresh and new vision of the QULT and Subground sound.
Dit is wat Qult zelf er over zegt.
Gok op een revival van Filter'd.
Artiest
1973 posts member since 2009
Khadber wrote:
Tonight at 9PM (CEST), the first show of A*S*Y*S will be aired on #QDRadio! He will filters for you the best tunes out of a great variety of styles, brought to you within the fresh and new vision of the QULT and Subground sound.
Dit is wat Qult zelf er over zegt.
Gok op een revival van Filter'd.
Sterker nog, het is Filter'd, maar dan vanaf nu op Q-dance Radio ;)
A*S*Y*S heeft natuurlijk een andere trackselectie dan ik bij QULT radio heb, dus zeker een toegevoegde waarde.

Wist je dat ... Topic
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
View on YouTube
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Working on the collab with Chain Reaction right now
‪#‎minusismore‬ ‪#‎chainkonexion‬ ‪#‎koldreaction‬
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Wow, DJ Mag reveals which artists made it to #101 - #150 and it involves a lot of Harder Styles!
101. Gunz for Hire
104. Psyko Punkz
105. Ran D
107. Frequencerz
110. D-Block & S-Te-Fan
111. Adaro
112. E Force
113. Wasted Penguinz
116. Atmozfears
129. Miss K8
140. Digital Punk
143. Crypsis
146. Minus Militia
147. Mark with a K
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
WOW
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Misschien kan het nog wat meer uitgemolken worden. Doe je een top 100 en ga je vervolgens alles wat er 'net' achterhangt ook nog even vertellen. Maak er dan gewoon een top 150 van.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote:Misschien kan het nog wat meer uitgemolken worden. Doe je een top 100 en ga je vervolgens alles wat er 'net' achterhangt ook nog even vertellen. Maak er dan gewoon een top 150 van.
Was in het verleden altijd al. En nog even later komt er een zoekfunctie waarbij iedereen op kan zoeken hoe hoog (/laag) hij is gekomen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
JEFSKI wrote:Wow, DJ Mag reveals which artists made it to #101 - #150 and it involves a lot of Harder Styles!
101. Gunz for Hire
104. Psyko Punkz
105. Ran D
107. Frequencerz
110. D-Block & S-Te-Fan
111. Adaro
112. E Force
113. Wasted Penguinz
116. Atmozfears
129. Miss K8
140. Digital Punk
143. Crypsis
146. Minus Militia
147. Mark with a K
Beetje overdreven deze twee.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Dylan-E wrote: - Theracords Filmpje -
Jason Payne naar Theracords?
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Maximum wrote:
Dylan-E wrote: - Theracords Filmpje -
Jason Payne naar Theracords?
Wel lekkere kicks iig.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Broken Balance wrote:
JEFSKI wrote:Wow, DJ Mag reveals which artists made it to #101 - #150 and it involves a lot of Harder Styles!
101. Gunz for Hire
104. Psyko Punkz
105. Ran D
107. Frequencerz
110. D-Block & S-Te-Fan
111. Adaro
112. E Force
113. Wasted Penguinz
116. Atmozfears
129. Miss K8
140. Digital Punk
143. Crypsis