Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2151, 2152, 2153, 2154, 2155, 2156, 2157 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 14:54 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Ik ben mijn fiets ook kwijt. :lol:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 16:39 

Hardtraxx Veteran

əƃɐʇloʌ ɥƃıɥ ‏@HighVoltage_RAW
Citaat:
Building sounds with the big bad Titan "Flip Em Op Z'n Kanten Slipje" http://fb.me/1yV8vrKPM

-----

Stereotuners ‏@Stereotuners
Citaat:
with our new release coming up, we almost got 2 new bangers ready! And today we will start something fresh aswel. #ONFIRE

-----

Zatox ‏@DJZatox
Citaat:
Be prepared .... A storm is coming... Studio Time With codeblackmedia @daverevan bahamakitchen http://instagram.com/p/t2w7XYqauE/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 19:51 

Hardtraxxer

Q-dance schreef:
Beste Q-dancers,
Afgelopen vrijdag hebben wij onze samenwerking met Viagogo aangekondigd. Sindsdien hebben wij een grote hoeveelheid negatieve feedback van jullie gezien.
Daarom willen we graag reageren op jullie belangrijkste vragen en zorgen. Je kunt onze uitleg hier vinden: http://bit.ly/FAQ-viagogo

http://www.q-dance.com/netherlands/en/n ... t-viagogo/

Q-dance schreef:
Maar het is altijd verboden geweest om kaarten (met winst) door te verkopen op bijvoorbeeld Marktplaats of Ticketswap

Q-dance schreef:
Hoe kan het dat de kaartprijzen zo hoog zijn bij Viagogo?
Net als op andere secundaire verkoopkanalen, mag de verkoper zelf bepalen welk bedrag hij voor zijn kaarten vraagt. Alleen de servicekosten worden door Viagogo bepaald.

WTF ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 21:24 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Viagogo is daarmee dus de enige plaats waar kaartverkoop met winstoogmerk tussen particulieren is toegestaan, maar wel met garantie van geldigheid van de kaarten.

twee regels verder lezen :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 23:59 

Hardtraxxer

Q-Dance kan er niet eens wat aan doen. SFX is nu de eigenaar van zowel Q als Viagogo en zij hebben beslist dat ze samen moeten werken. En omdat die deal 75 miljoen heeft gekost, moet Q dat wel aan gaan bieden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 01:13 

Hardtraxxer

Wist je dat raw net als TNT nummers een standaard protocol is ;) Een samenvatting hieronder

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 08:50 

Hardtraxx Veteran

Hardstylerzzzz schreef:
"Outbreak - #Bassface" Rip Off by Some Blonde DJ

https://www.facebook.com/SomeBlondeDJOfficial

[youtube]http://www.youube.com/watch?v=6fMfhePDPj4 [/youtube]

Original:

[youtube]http://www.youtbe.com/watch?v=YTJB9tfGcXA [/youtube]

algemeen/waar-tracks-van-afgeleid-zijn-t894.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 09:22 

Hardtraxx Veteran

MonsieurDori schreef:
Wist je dat raw net als TNT nummers een standaard protocol is ;) Een samenvatting hieronder

stond er al :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 11:45 

Hardtraxx Veteran

Hardstylerzzzz schreef:
"Outbreak - #Bassface" Rip Off

Hou toch op man. Rip-Off >.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 12:10 

Hardtraxx Veteran

MonsieurDori schreef:

Wel erg oncollegiaal om dit te doen vind ik. De scene groeit zo erg qua nieuwe producers dat er simpelweg te weinig ruimte is voor iedereen, daarom kan je de hedendaagse scene niet vergelijken met 'vroeger' vind ik. Ik vind het een beetje hypocriet dat Audiofreq hier over begint. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 12:13 

Hardtraxxer

Het klopt dat het op elkaar lijkt, maar als er geëxpirimenteerd word met dit muziek word het ook vaak niet gewaardeerd. Vandaar dat de producers zich vast blijven houden aan een bepaald workflow met screeches en een lichtelijk dissonante melodie, en gek genoeg blijven mensen het leuk vinden. Ik vind het zelf ook heerlijk, een kick doet ook een hoop in een track. Als de sounddesign goed is maar een kick crap, dan is het vaak al een no-go voor mij.
Zoals Digital Mindz en riiho, die kicks van hun zijn zalig :loving:
En zo lang mensen raw leuk vinden, kan audiofreq dit plaatsen, maar echt veel verandering zal het niet brengen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 12:20 

Aan het typen...

Audiofreq heeft dat niet gemaakt, dat fragment is afkomstig van iemand van Harderstate. En ik vind het een onzin argument dat er te weinig ruimte is voor nieuwe producers. Misschien moet je als producer jezelf eens af vragen wat jouw toevoeging is. Wat ben je voor artiest als je anderen gaat kopiëren. Overigens staan er ook genoeg grote artiesten in dat rijtje. Het vat voor mij in ieder geval wel goed samen waarom ik raw hardstyle helemaal zat ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 12:34 

Hardtraxx Veteran

WhiteNoisez schreef:
Het klopt dat het op elkaar lijkt, maar als er geëxpirimenteerd word met dit muziek word het ook vaak niet gewaardeerd. Vandaar dat de producers zich vast blijven houden aan een bepaald workflow met screeches en een lichtelijk dissonante melodie, en gek genoeg blijven mensen het leuk vinden. Ik vind het zelf ook heerlijk, een kick doet ook een hoop in een track. Als de sounddesign goed is maar een kick crap, dan is het vaak al een no-go voor mij.
En zo lang mensen raw leuk vinden, kan audiofreq dit plaatsen, maar echt veel verandering zal het niet brengen ^^

Geef toe, door de raw scene mist een uniek iets doormiddel van de eentonigheid. Het is net als de house een cirkel.
Mix-intro -> Break -> Anti -> Break -> Anti - Mix-outro.

Van mij mag de raw heel snel in elkaar storten als het zo blijft. De raw in 2011/2012 was nog uniek omdat iedereen zijn eigen dingetje deed. Nu lijkt alles op elkaar, zoals Audiofreq al aan geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 12:40 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Audiofreq heeft dat niet gemaakt, dat fragment is afkomstig van iemand van Harderstate. En ik vind het een onzin argument dat er te weinig ruimte is voor nieuwe producers. Misschien moet je als producer jezelf eens af vragen wat jouw toevoeging is. Wat ben je voor artiest als je anderen gaat kopiëren. Overigens staan er ook genoeg grote artiesten in dat rijtje. Het vat voor mij in ieder geval wel goed samen waarom ik raw hardstyle helemaal zat ben.

Dan begrijp ik al helemaal niet waarom hij dat post. Hoezo is dat een onzin argument? Als er 10 mensen zijn die hetzelfde doen valt het niet (of minder) op, maar als er 50 mensen zijn die hetzelfde doen dan gaan mensen zich er langzamerhand aan ergeren. Mensen kijken naar welke geluiden ze horen en classificeren deze, maar luisteren niet naar de manier waarop het gebruikt wordt. Overigens duurt het vaak wel een tijdje voordat je je eigen draai en sound vindt. Tot die tijd maak je wat je zelf vet vindt en geef je daar je eigen visie op. Het is allemaal heel logisch dat dit gebeurt, want vergeet niet dat het grootste gros dit nog steeds geweldig vindt. Ik kan me overigens wel goed voorstellen dat jij en vele andere mensen het zat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 12:56 

Aan het typen...

Hij post het, omdat hij het net als mij een goed beeld vind geven van wat er mis is met de raw hardstyle scene. En het gaat er niet om of het opvalt dat je hetzelfde doet, maar het gaat erom dat muziek draait om creativiteit en dit juist het tegenovergestelde daarvan is. Dat heel veel mensen niet creatief zijn is voor geen enkele individu een excuus dat zij dat ook zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 13:06 

Hardtraxxer

WhiteNoisez schreef:

Leuke tegenspraak, die kicks mogen wel hard klinken thuis door je laptop of boxen maar technisch gezien zijn t nog kicks van niks, zit totaal geen kracht achter
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 13:15 

Hardtraxxer

Dit;
Lyst schreef:
Hij post het, omdat hij het net als mij een goed beeld vind geven van wat er mis is met de raw hardstyle scene. En het gaat er niet om of het opvalt dat je hetzelfde doet, maar het gaat erom dat muziek draait om creativiteit en dit juist het tegenovergestelde daarvan is. Dat heel veel mensen niet creatief zijn is voor geen enkele individu een excuus dat zij dat ook zijn.
Citaat:
en dit
Lyst schreef:

En heb zelf ook vaak het idee dat het frequencers/g4h/warface/RR volk een beetje gevoelig is voor commercie. Ze vinden het leuk omdat het leuk gevonden moet worden door iedereen. Uitgezonderd van liefhebbers natuurlijk, maar op het moment dat meisjes van 14 met radical redemption waaiers rondlopen denk ik meteen aan MTV en al die melodramatische programma's en shit die je ook zogenaamd leuk zou moeten vinden.

Kan zijn dat mensen vinden dat ik er naast lul maar dit is mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 13:19 

Hardtraxx Veteran

Het heeft niet met een eigen sound te maken, het is gewoon te weinig creativiteit. In de tweet die bij het soundcloud geluid hoort zegt hij ook: Its time for a change, wouldn't you agree?

MonsieurDori schreef:
En heb zelf ook vaak het idee dat het frequencers/g4h/warface/RR volk een beetje gevoelig is voor commercie.

Eens, een half uur nadat Audiofreq het tweette stuurde RR ineens een tweet met: 'Jealousy is a bitch '. Alsof Audiofreq het erg vind dat RR meer boekingen binnen krijgt dan hijzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 13:40 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Dat zeg ik ook helemaal niet. Maar los van dat, wat ik wil zeggen is dat er zo veel nieuwe jongens bijkomen die hun eigen visie geven op de stijl van hun idool en/of de sound die hun nu vet vinden. Maar het komt zelden voor dat iemand direct met zijn eerste track een geheel nieuwe weg inslaat (die ook nog eens wordt gerespecteerd). Want zo is het ook, als iemand iets anders doet dan valt het vaak ook niet in de smaak. Overigens even los van dit, er zijn nu ook een aantal artiesten (ik ga verder geen namen noemen) die er nu bij komen en waarvan ik het idee heb dat ze 'hulp' krijgen en dat vind ik toch wel erg jammer om te zien, want zoals eerder vermeld ben ik van mening dat de scene te groot is en door bepaalde mensen voor te trekken geef je degene die hard hun best doen minder kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 13:42 

Hardtraxx Addict

Outlander ook bezig is met een album

Bron: Filmpje op zijn Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 14:17 

Hardtraxx Veteran

JEFSKI schreef:
Outlander ook bezig is met een album

Bron: Filmpje op zijn Facebook

Stond hier al eerder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 14:20 

Hardtraxx Addict

weet niet of het al bekend is, maar er komt een collab aan tussen

Deepack & D-Block & S-Te-Fan

&

Deepack & Radical Redemption

Bron: Deepack zelf op XQ Legends
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 14:21 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:

&

Deepack & DBSTF - Rocking With The Best
Deepack & Radical Redemption - The Triple Six
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 14:37 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Aristo schreef:

&

Deepack & DBSTF - Rocking With The Best
Deepack & Radical Redemption - The Triple Six

haha die zijn zelfs al op Defqon 1 gedraaid
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 14:57 

Hardtraxx Addict

Oohw hahaa dan heb ik niks gezegd. Vroeg aan hem of er nog nieuwe platen in de maak waren.
Vorige  1 ... 2151, 2152, 2153, 2154, 2155, 2156, 2157 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen