Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2152, 2153, 2154, 2155, 2156, 2157, 2158 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 15:34 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Het heeft niet met een eigen sound te maken, het is gewoon te weinig creativiteit. In de tweet die bij het soundcloud geluid hoort zegt hij ook: Its time for a change, wouldn't you agree?

MonsieurDori schreef:
En heb zelf ook vaak het idee dat het frequencers/g4h/warface/RR volk een beetje gevoelig is voor commercie.

Eens, een half uur nadat Audiofreq het tweette stuurde RR ineens een tweet met: 'Jealousy is a bitch '. Alsof Audiofreq het erg vind dat RR meer boekingen binnen krijgt dan hijzelf.

Waarom voelen sommigen hier zich 'superieur' t.o.v. RR, Freqz etc fans ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 15:43 

Hardtraxx Veteran

Omdat in vele gevallen de algemene hardstyle kennis van RR fans niet verder reikt dan RR/MM en dergelijke. Maar dat is een hele andere discussie en eentje die we best niet in het WJD topic kunnen voeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 15:44 

Hardtraxx Veteran

Heeft denk ik met jaloezie te maken ofzo, of met het feit dat sommigen willen blijven ontkennen dat 'raw' de nieuwe 'mainstream' is geworden/aan het worden. Kijk hoe er gehaat werd op de opkomst van MM op Supremacy... terwijl heel die zaal wss plat ging (was er zelf niet bij).

EDIT: oh oeps, ik zag het 'fans' deel in jouw vraag niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 15:55 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Omdat in vele gevallen de algemene hardstyle kennis van RR fans niet verder reikt dan RR/MM en dergelijke. Maar dat is een hele andere discussie en eentje die we best niet in het WJD topic kunnen voeren.

En daarom zouden die mensen 'minder' moeten zijn ?
Het is maar waar je je druk om maakt, en de sfeer is op feesten de laatste tijd beter dan rond 2011-2012 naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 16:22 

Hardtraxxer

MonsieurDori schreef:
Uitgezonderd van liefhebbers natuurlijk, maar op het moment dat meisjes van 14 met radical redemption waaiers rondlopen denk ik meteen aan MTV en al die melodramatische programma's en shit die je ook zogenaamd leuk zou moeten vinden.

Daarmee wil ik niet zeggen dat meisjes van 14 geen liefhebbers kunnen zijn maar iedereen begrijpt wie er onder dat kopje vallen. Hardstyle feesten is niet zien en gezien worden en laten zien hoe raw je wel niet bent. Je gaat er heen omdat je het leuk vindt en de muziek kan waarderen. Het feit dat onder het kopje RR/MM fans nou eenmaal meer meisjes van 14 vallen is omdat dat hetgene is wat je geacht wordt leuk te vinden als je niet verder kijkt dan je neus lang is.

en daardoor blijf je hangen in hetzelfde kick/screech principe omdat dat het winnende team is voor de massa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 16:23 

Hardtraxx Veteran

HE HALLO!1! DIT IS TOCH NIET HET DISCUSSIE TOPIC OF BEN IK BLINDD!? SJONGE MOET OOK ALLES UITLEGGEN MAN MAN MAN MAN KAN HET NOU NOOIT STOPPEN> IK WORD ER ZO MOE VAN MOET IK ALLES ZELF DOEN HIER!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 16:29 

Hardtraxx Addict

teupie schreef:
HE HALLO!1! DIT IS TOCH NIET HET DISCUSSIE TOPIC OF BEN IK BLINDD!? SJONGE MOET OOK ALLES UITLEGGEN MAN MAN MAN MAN KAN HET NOU NOOIT STOPPEN> IK WORD ER ZO MOE VAN MOET IK ALLES ZELF DOEN HIER!!!!!!

TOBIIIIIII
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 16:36 

Hardtraxxer

Denk aan je hart! Namens mij en mede overtreders van de Hardtraxx grondwet ons excuses en gaan nu verder discussieren in het daarvoor bestemde topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 16:44 

teupie schreef:

Pilletje niet gehad vanmorgen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 16:56 

Hardtraxx Newbie

Citaat:
♛PROMO♛ @DJPromo · 7h 7 hours ago
Het lijkt wel alsof je niet meer hardcore bent als je geen rawstyle maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 17:21 

Hardtraxx Veteran

HenkVos schreef:
Citaat:
rawstyle

Dit is "rawstyle". Raw Hardstyle is dan weer iets anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 17:26 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Hardstylerzzzz schreef:
"Outbreak - #Bassface" Rip Off

Hou toch op man. Rip-Off >.< >.<

:lol:
Het woordje Bassface mag je niet meer gebruiken nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 17:30 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Daveytl schreef:
Hardstylerzzzz schreef:
"Outbreak - #Bassface" Rip Off

Hou toch op man. Rip-Off >.< >.<

:lol:
Het woordje Bassface mag je niet meer gebruiken nu.

Outbreak was dan ook de eerste die met die term kwam enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 18:22 

Hardtraxx Veteran

Djdigital Punk schreef:
Unleashed E020, online this friday!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 18:37 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
GROOT NIEUWS! Udc is mede-oprichter van nieuwe ULTIEME EVENEMENTENLOCATIE IN ROTTERDAM met 24 uurs vergunning! Wil jij wel een keer in Rotterdam los gaan? Lees er alles over!

http://ferrodome.nl/rotterdamse-gashoud ... n-locatie/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 18:45 

Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Citaat:
GROOT NIEUWS! Udc is mede-oprichter van nieuwe ULTIEME EVENEMENTENLOCATIE IN ROTTERDAM met 24 uurs vergunning! Wil jij wel een keer in Rotterdam los gaan? Lees er alles over!

http://ferrodome.nl/rotterdamse-gashoud ... n-locatie/

Wow, bijna twee keer zo groot dan de gashouder van de westergasfabriek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 19:03 

Hardtraxx Veteran

24 uurs vergunning :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 19:41 

Hardtraxxer

..Radical Redemption een beetje geïrriteerd is?

Citaat:
Radical Redemption ‏@RdclRedemption 1h1 hour ago
Bepaalde tweets vandaag/gister vanuit jaloezie, zonder precies te zeggen wat. Noem het beestje dan gewoon bij de naam. Schijnheilig gedoe!

Persoonlijk vind ik het altijd vreselijk irritant als mensen meteen iets als jaloezie beschouwen als er geklaagd wordt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 20:07 

Hardtraxx Veteran

Vind het een beetje kansloze tweets, maar waarom Radical zich zo voelt aangesproken snap ik ook niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 20:17 

Donateur

Niet aangesproken maar matties met Daymar toch, en trouwens de denigrerende toon van Promo over 'rawstyle' zal hem ook wel aanspreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:01 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Niet aangesproken maar matties met Daymar toch, en trouwens de denigrerende toon van Promo over 'rawstyle' zal hem ook wel aanspreken.

Wie viel Daymar aan dan? Ik heb zelf geen Twitter account en snap er zoals je wellicht al merkt echt de balle niet van haha! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:05 

Hardtraxx Addict

Mensen die zich überhaupt druk maken over dat Raw etc. toestand gedoe gebeuren....

:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:07 

Donateur

Ik moet je zeggen dat ik dat hele social media gedoe zelf ook totaal niet meer volg, maar volgens mij dit:

1) Daymar gaat hardstyle maken onder alias DJ Khaleesi
2) Promo tweette iets van je hoort er volgens mij niet meer bij als je als hardcore artiest geen hardstyle maakt
3) RR is maatjes met daymar en vindt dat er rugnummers genoemd moeten worden

Puur wat ik ervan maak hoor, het zou ook wat anders kunnen zijn. Maar goed als nummer 2 geen naam noemt, en nummer 3 gaat hem dat verwijten (zonder zelf ook een naam te noemen........) mag ik er wel naast zitten toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:08 

Hardtraxx Veteran

Radical heeft op twitter al gereageerd dat het ging om de uitspraken van o.a. Audiofreq & Promo en de reacties die daarop kwamen.
Ook stond er letterlijk:
"Het gevoel dat een collega andere collega's een steek onder water geeft, walgelijk..:)"
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:10 

Hardtraxx Veteran

Waw, een artiest die zegt dat het tijd is voor verandering omdat het allemaal op elkaar trekt en je dan meteen aangevallen voelen. >.<
Vorige  1 ... 2152, 2153, 2154, 2155, 2156, 2157, 2158 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen