Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2150, 2151, 2152, 2153, 2154, 2155, 2156 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 19:11 

Hardtraxx Veteran

Thyron schreef:
Citaat:
Check out this interview I did at the Fusion HQ a while ago and have a look inside my life! It also includes two brand new tracks and a HUGE announcement!!

Tracks:

01. Thyron & Delete - The Swarm
02. Thyron - Victim

For English subtitles, go check out the video on YouTube:
fusionr.ec/1oJVxeT

https://www.facebook.com/video.php?v=55 ... =2&theater

wat kan het toch hard gaan, kan me nog herinneren dat je op dit forum de naam "thyron" liet vallen en vroeg wat wij er van vonden, ben heel benieuwd naar het album !

Als ik dan toch een klein beetje mag zeuren, vond het een vrij monotoom interview, snap dat het niet makkelijk is om onervaren zo even voor de camera te gaan staan, maar een klein beetje enthousiasme mag er wel vanaf toch :$

maar nogmaals, goed bezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 19:13 

Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd Bas, benieuwd naar de plaatjes. :) Enne, eind dit jaar nog? Waw da's nog snel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 20:04 

Hardtraxx Veteran

538 en Make A Wish hebben het een en ander geregeld voor een jongen met een levendsbedreigende ziekte.
Hij mag in de studio met Noisecontrollers en Q-Dance laat hem op Qlimax draaien!

:worship:

http://www.538.nl/programma/14/ruuddewi ... -dj-worden
http://www.538.nl/programma/14/ruuddewi ... -op-qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 20:12 

Hardtraxx Addict

iMark schreef:
538 en Make A Wish hebben het een en ander geregeld voor een jongen met een levendsbedreigende ziekte.
Hij mag in de studio met Noisecontrollers en Q-Dance laat hem op Qlimax draaien!

:worship:

http://www.538.nl/programma/14/ruuddewi ... -dj-worden
http://www.538.nl/programma/14/ruuddewi ... -op-qlimax

Tering.. respect.

Vraag me af hoe hij daarop reageert, is dat ergens nog te vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 20:26 

Hardtraxxer

En tegelijkertijd maakt Q-Dance reclame voor ticketwebsite Viagogo. waar kaarten voor Qlimax aangeboden worden voor 100.- en zelfs 300,-. Jezus, wat dom zeg.. En alleen omdat SFX die website heeft gekocht. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 20:43 

Hardtraxx Veteran

Had dat van viagogo ook al gezien. Dwing dan een maximumprijs van bijvoorbeeld +10% originele ticketprijs (zonder service kosten). Op deze manier heb je een minimale winst als je je kaartje doorverkoopt en is het niet echt meer de moeite waard wordt om daar in te handelen. Terwijl de mensen die echt niet meer kunnen gaan hun kaartje dan verkopen zodat ze in ieder geval geen verlies maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 20:55 

Hardtraxxer

Ticketswap hadden ze moeten kopen, maar helaas. Geen onderdeel van SFX.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 20:56 

Hardtraxx Veteran

Lowroller:
Short Story:
I’m starting a Rawstyle alter ego called Stargutz!
Lowroller goes back to the more aggressive stuff, I have a split personality: be aware.

Long Story:
As many of you noticed, in the last 2 years my sound evolved gradually into new directions and I’ve released several Raw/Hardstyle compatible tracks.
This is mostly because after producing over 60 Crossbreed oriented tracks I personally felt like I exhausted the possibilities and I didn’t want to become one of those producers stuck with the same sounds, releasing endless copies of the same song.
I ended up really loving all these Raw crunchy sounds and found again the drive I had when I started but at the same time I never forgot my first love: Hardcore Drum & Bass.
After some time I found it was very difficult to merge my Lowroller signature sounds with the new stuff I’ve been working on and I tried to do some compromises…but trying to cage creativity is just madness.
It took me quite some time to take this decision as it felt a bit like a leap of faith, but I always hated compromises since it’s not what my music stands for.
Therefore I decided to bring back Lowroller to be a violent and uncontrollable creature while I can keep working on some more dancefloor-friendly sounds with Stargutz.

It’s going to be a hell of a challenge, but I’m ready.
What is Stargutz?
Stargutz is relentless and raw! A brand new project focusing on cutting edge sounds within the bounds of Raw Hardstyle! #Stargutz

Stargutz :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 21:00 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
I didn’t want to become one of those producers stuck with the same sounds, releasing endless copies of the same song.

Daar is hij dan vrij laat achter gekomen...wat is die jongen in een bodemloze put belandt muzikaal de laatste 2/3 jaar zeg...

Also
Dakpan schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 21:14 

Hardtraxx Elite

Alle hardcore dj's/producers stappen massaal over op de raw-hardstyle. Het is nog een jaartje wachten voordat iedereen er genoeg van heeft. Net als mainstream in het verleden waar uiteindelijk raw door onstond zal er nu iets anders ontstaan of weer terugvallen op de mainstream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 21:22 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Alle hardcore dj's/producers stappen massaal over op de raw-hardstyle. Het is nog een jaartje wachten voordat iedereen er genoeg van heeft. Net als mainstream in het verleden waar uiteindelijk raw door onstond zal er nu iets anders ontstaan of weer terugvallen op de mainstream.

Ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 21:57 

Hardtraxx Veteran

inb4 iedereen naar 2005-2010 hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 21:59 

Hardtraxx Veteran

Dat zou ik eerlijk gezegd niet erg vinden, ookal zou het daardoor niet zo speciaal meer zijn. :)

--

Alle 50 Lussive Music releases zijn geüpload op het gelijknamige soundcloud-kanaal: https://soundcloud.com/lussivemusic
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 01:32 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Dakpan schreef:
I didn’t want to become one of those producers stuck with the same sounds, releasing endless copies of the same song.

Daar is hij dan vrij laat achter gekomen...wat is die jongen in een bodemloze put (Bottomless Grave)beland muzikaal de laatste 2/3 jaar zeg...

Also
Dakpan schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 10:31 

Stargutz :worship:
Ik hoopte zo dat het een grap was maar helaas :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 10:52 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Dat zou ik eerlijk gezegd niet erg vinden, ookal zou het daardoor niet zo speciaal meer zijn. :)

--

Alle 50 Lussive Music releases zijn geüpload op het gelijknamige soundcloud-kanaal: https://soundcloud.com/lussivemusic

VIJFTIG releases? :lol: :lol:

Ik heb geloof ik 3 nummers van dat label gebrand.. Cold Case - Bang, A-Lusion & Scope - Mechanical en Cold Case - Reset Your Mind...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 11:01 

Hardtraxx Veteran

Is dan ook een gigantisch schijt label met maar een paar leuke releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 11:30 

Hardtraxx Veteran

Ik ben mijn fiets ook kwijt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 11:43 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Qlown schreef:

--

VIJFTIG releases? :lol: :lol:

Ik heb geloof ik 3 nummers van dat label gebrand.. Cold Case - Bang, A-Lusion & Scope - Mechanical en Cold Case - Reset Your Mind...

Sorry, 50 tracks* 31 releases. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 12:33 

Hardtraxx Veteran

Art of Dance schreef:
Na de album release van Radical Redemption vorig jaar is er dit jaar weer een exclusieve album release op 'Ra(u)w op je Dak?!'
WIE O WIE?
Meer info VERY SOON

Moet haast wel Warface zijn? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 13:01 

Hardtraxx Veteran

Dus gewoon War op je Dak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 13:18 

Artiest

Rickzel schreef:
Thyron schreef:
Citaat:
Check out this interview I did at the Fusion HQ a while ago and have a look inside my life! It also includes two brand new tracks and a HUGE announcement!!

Tracks:

01. Thyron & Delete - The Swarm
02. Thyron - Victim

For English subtitles, go check out the video on YouTube:
fusionr.ec/1oJVxeT

https://www.facebook.com/video.php?v=55 ... =2&theater

wat kan het toch hard gaan, kan me nog herinneren dat je op dit forum de naam "thyron" liet vallen en vroeg wat wij er van vonden, ben heel benieuwd naar het album !

Als ik dan toch een klein beetje mag zeuren, vond het een vrij monotoom interview, snap dat het niet makkelijk is om onervaren zo even voor de camera te gaan staan, maar een klein beetje enthousiasme mag er wel vanaf toch :$

maar nogmaals, goed bezig :D

Haha ik kan me zelfs nog herinneren dat ik slechts 3 jaar geleden mijn eerste 'producties' in de producer's corner liet horen.. Wat er in de tussentijd is gebeurd kan ik niet beter omschrijven dan "living the dream" :)

En ja, dat merkte ik ook achteraf pas haha.. Volgende interview maar niet in de ochtend plannen dus :D :sleep:

Qlown schreef:
Gefeliciteerd Bas, benieuwd naar de plaatjes. :) Enne, eind dit jaar nog? Waw da's nog snel. :P

Thanks! Yes, flink gas erop! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 13:33 

Hardtraxx Veteran

Tof dat je nog steeds op het forum zit, veel zijn er inmiddels weggejaagd.

Nu je toch aan het reageren bent :D, wat was voor jou de reden dat je een album wou maken? Is het vanuit Fusion echt geopperd om je populariteit een boost te geven? of had je gewoon zoveel nummers/inspiratie en dacht, waarom niet ?

ben hier wel benieuwd naar, omdat er zoveel albums gemaakt worden de laatste tijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 14:02 

Artiest

Rickzel schreef:
Tof dat je nog steeds op het forum zit, veel zijn er inmiddels weggejaagd.

Nu je toch aan het reageren bent :D, wat was voor jou de reden dat je een album wou maken? Is het vanuit Fusion echt geopperd om je populariteit een boost te geven? of had je gewoon zoveel nummers/inspiratie en dacht, waarom niet ?

ben hier wel benieuwd naar, omdat er zoveel albums gemaakt worden de laatste tijd :)

Bij iedere artiest zit er natuurlijk zijn eigen gedachtegang achter. Ik geloof dat ik in maart of april 'The Face of Evil' af had, en toen was ik het eigenlijk ff beu om zoveel vast te houden aan één stijltje. Ik wilde graag wat meer diversiteit in mijn muziek hebben, maar toch is er voor een artiest altijd een soort 'drempel' die hij over moet om ook echt eens wat anders te doen. Vaak niet omdat we het niet willen, maar omdat een aardig deel van onze doelgroep niet altijd even open minded is waardoor we het soms niet 'aandurven' om eens buiten ons hokje te kijken.

En tja, laat nou een album de perfecte gelegenheid zijn om zowel (op een creatieve manier) te laten zien waar je voor staat, als om te laten zien dat je toch nog wat meer kunt dan dat. Dat vind ik het mooie van een album, je zet een verzameling van een aardig aantal tracks neer, in dit geval 16, waarmee jij laat zien waar jouw hart ligt als artiest en wat mensen van je kunnen verwachten. Zo kan ik het na het album ook voortzetten om (misschien nog wel meer) diversiteit in mijn muziek te houden.

Buiten dat levert het natuurlijk ook allicht een goede boost op voor je carrière, waardoor je een groter bereik krijgt en je nog meer mensen kunt laten zien/horen waar je voor leeft. Zeker als je als opkomende artiest kunt zeggen dat je de jongste producer bent die ooit een compleet hardstyle album gemaakt heeft.

Zoals je zelf al aangeeft is mijn werktempo en ook doorzettingsvermogen hoog genoeg om een album te maken (er komen dan wel veel tracks uitrollen, maar ik zit dan ook maanden lang dagen en nachten in de studio :$ ), dus zo viel eigenlijk alles samen, heb ik een voorstel gedaan bij Fusion en zijn we ermee begonnen!

En ten slotte heeft het gewoon altijd al op mijn bucketlist gestaan! :P

Het oorspronkelijke idee was dus nog totaal niet gebaseerd op populariteit of wat dan ook, maar puur mezelf verder ontwikkelen als artiest! De productie van een album is en blijft natuurlijk ook gewoon een enorme uitdaging en leerweg voor een producer :-)

Hoop dat deze uitleg ook als 'Wist je dat..' gezien wordt, zo niet dan excuses aan de mods :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 14:29 

Hardtraxx Veteran

duidelijk verhaal, bedankt voor je uitgebreide antwoord :D en vgm is het toch een behoorlijke wjd, ik vind het iig wel interessant om te lezen wat je beweegredenen voor zo'n album zijn.

succes komende tijd :thumbsup:
Vorige  1 ... 2150, 2151, 2152, 2153, 2154, 2155, 2156 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen