Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
A
Broken Balance wrote:Niet dat hij als Dutch Master zo veel heeft gepresteerd maar ok..
Waarom nou weer :/
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
AndyAsteroids wrote:
Broken Balance wrote:Niet dat hij als Dutch Master zo veel heeft gepresteerd maar ok..
Haha kun jij het tegendeel bewijzen dan?
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
AndyAsteroids wrote:
Ik moet helaas toegeven dat hij gelijk heeft... In de Showtek tijden kwamen er nog leuke tracks uit, maar die waren dan ook niet door hem geproduceerd. De laatste jaren kwam er weinig fatsoenlijks meer uit waardoor hij snel vergeten werd!
A
Parvuz wrote:
AndyAsteroids wrote:
Haha kun jij het tegendeel bewijzen dan?
Vind het een flauwe nutteloze reactie op iemand die gewoon aangeeft, wat mij betreft om een mooie reden, dat hij stopt met zijn muziek carrière. Ik zeg helemaal niet of Broken Balance gelijk heeft of niet of wat dan ook maar ik vind t nogal kinderachtig om zoiets te zeggen. Heeft er helemaal niks mee te maken
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Precies, dat hij niet zo veel bereikt heeft als Dutch Master heeft niets te maken met het feit dat hij vader gaat worden lijkt me. Als hij succesvol was geweest was hij er vast niet mee gestopt.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Crisis Era nieuw bij het label WE R
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Pipa wrote:Crisis Era nieuw bij het label WE R
Stond hier al een paar paginas terug. Aztech ook volgens mij.
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen Jan 2025
Waverider heeft moeten stoppen met draaien op Craft door de regen

Mod: hierboven wat opgeruimd. Discussies zijn toegelaten, maar hou het serieus hier in het algemeen gedeelte.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Casey wrote:Waverider heeft moeten stoppen met draaien op Craft door de regen

Mod: hierboven wat opgeruimd. Discussies zijn toegelaten, maar hou het serieus hier in het algemeen gedeelte.
Da Tweekaz
We arrived at Craft while the rain was pouring down, only to find our Stage CLOSED. Poor Audiotricz could only play 15 minutes, so we invited them to go back to back with us. Put in the USB and both our USB sticks were BROKEN. Only a few tracks would work!! Luckily Audiotricz had some of our tracks on a USB
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
AndyAsteroids wrote:
Omdat het een feit is. Als jij feiten kinderachtig vindt...
De enige goeie tracks die hij heeft gemaakt zijn imo Million Miles Away en Recalled To Life.
Fly Like A Rocket en What Goes Around heeft hij aan meegewerkt maar zijn in eerste instantie door Showtek gemaakt.
Zijn tracks op DMW waren nog ok (Circles, The Quiet Hour, You Are The Sound) maar daarna ging het flink bergafwaarts imo.

De nieuwe sound die hij neerzette was niet meer echt onderscheidend van de rest, waar tracks als Million Miles Away en Recalled To Life dat wel waren. En zo is hij in de vergetelheid geraakt.

De echt goeie tracks (Op Recalled To Life na) staan allemaal op naam van Henry.
Kwestie van zien wie de naam echt heeft groot gemaakt. Toen Olaf nog wat op Henry zijn stijltje zweefde met eigen toevoeging ging het nog goed, zodra hij zijn eigen kant op ging, ging het de vergetelheid in. Dan zie je toch duidelijk dat Henry als producer Dutch Master groot heeft gemaakt en het meeste heeft toegevoegd. Daarom zeg ik dat Olaf niet echt iets heeft toegevoegd.
In mijn ogen was het na de eerste 3 releases gewoon een ander soort producer onder een naam die iemand anders bekend heeft gemaakt.

Mooi dat hij verder gaat met zijn leven hoor en jammer voor z'n fans maar een grote achterklap is dit niet.
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Jurheinen wrote:only to find our Stage CLOSED.
Waarom was die stage gesloten als ik vragen mag? Regende het zo hard daar dan?
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 13 days ago
Dat DJ Pulserz zijn naam nu definitief heeft veranderd naar Revocate.
S
Zin wrote:
Jurheinen wrote:only to find our Stage CLOSED.
Waarom was die stage gesloten als ik vragen mag? Regende het zo hard daar dan?
Het regende inderdaad keihard
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Beetje amateuristisch :P Daar hou je toch rekening mee met de indeling van een festival :lol:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 3 hours ago
El Mare wrote:Beetje amateuristisch :P Daar hou je toch rekening mee met de indeling van een festival :lol:
Blijkbaar hadden ze er op meerdere plekken moeite mee, waar je binnen kwam met kaartje controleren en waar je gefouilleerd word stond het eigenlijk ook grotendeels blank. Bij de tijdmachine achter, naast de hardcore voor de toiletten en naast de reckless ook, dit was zelfs nog toen we naar huis gingen zo.

Op een gegeven moment hadden ze een andere opening naar de toiletten gemaakt, zodat je niet door die plas water hoefde.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
El Mare wrote:Beetje amateuristisch :P Daar hou je toch rekening mee met de indeling van een festival :lol:
Je houd er niet zo snel rekening mee dat er 40 mm valt in een uur en dat alles blank kan staan. Vind dat ze het nog goed hebben opgelost door onder andere hekken te plaatsen rondom die plassen bij de wc.
S
provehito wrote:Bij de tijdmachine achter
Je moest eens proberen bier te gaan halen zonder doorweekte schoenen te krijgen :P
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
stefaneke wrote:
Je moest eens proberen bier te gaan halen zonder doorweekte schoenen te krijgen :P
Er was een strookje van een halve meter naast het tentje waar de VJ's zaten waar het droog was.
J
Hardtraxxer
324 posts member since 2014
last seen Apr 2017
Het heeft een half uurtje geloof ik ontzettend hard geregend. Ja, dat het water dan op het terrein blijft staan, daar kun je natuurlijk niks tegen doen. Verder vond ik het geluid bij de Reckless en de Tijdmachine area niet goed en ik kreeg geen boekje met timetable en plattegrond. Mede daardoor heb ik godveredomme de set van Thera gemist.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 3 hours ago
iMark wrote:
stefaneke wrote:
Er was een strookje van een halve meter naast het tentje waar de VJ's zaten waar het droog was.
ja direct langs die tent bij tijdmachine stage, waar die mensen van licht geluid zitten (denk ik), kon je redelijk goed oversteken zonder dat je helemaal nat werd, maar dat is me niet 1x gelukt.
A
Broken Balance wrote:
AndyAsteroids wrote:
Omdat het een feit is. Als jij feiten kinderachtig vindt...
De enige goeie tracks die hij heeft gemaakt zijn imo Million Miles Away en Recalled To Life.
Fly Like A Rocket en What Goes Around heeft hij aan meegewerkt maar zijn in eerste instantie door Showtek gemaakt.
Zijn tracks op DMW waren nog ok (Circles, The Quiet Hour, You Are The Sound) maar daarna ging het flink bergafwaarts imo.

De nieuwe sound die hij neerzette was niet meer echt onderscheidend van de rest, waar tracks als Million Miles Away en Recalled To Life dat wel waren. En zo is hij in de vergetelheid geraakt.

De echt goeie tracks (Op Recalled To Life na) staan allemaal op naam van Henry.
Kwestie van zien wie de naam echt heeft groot gemaakt. Toen Olaf nog wat op Henry zijn stijltje zweefde met eigen toevoeging ging het nog goed, zodra hij zijn eigen kant op ging, ging het de vergetelheid in. Dan zie je toch duidelijk dat Henry als producer Dutch Master groot heeft gemaakt en het meeste heeft toegevoegd. Daarom zeg ik dat Olaf niet echt iets heeft toegevoegd.
In mijn ogen was het na de eerste 3 releases gewoon een ander soort producer onder een naam die iemand anders bekend heeft gemaakt.

Mooi dat hij verder gaat met zijn leven hoor en jammer voor z'n fans maar een grote achterklap is dit niet.
Godver geen seconde aan gedacht dat het iemand anders is dan vroeger. Dan snap ik je reactie iets beter maar alsnog vind ik het niet nodig maargoed ik zeg ook wel eens flauwe dingen
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 24 minutes ago
Basshunterzz wrote:
Je houd er niet zo snel rekening mee dat er 40 mm valt in een uur en dat alles blank kan staan. Vind dat ze het nog goed hebben opgelost door onder andere hekken te plaatsen rondom die plassen bij de wc.

Precies, je houd rekening met een beetje regen. Maar hoevaak komt het voor dat het 40mm regent op een dag per jaar?

Ook jij had dit niet kunnen voorzien :) Ik vind het geen beginners fout.
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
E-Force met een collab bezig is, maar ikzelf heb geen idee met wie xd
Wist je dat ... Topic
Last edited by Zin on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 20 hours ago
Zin wrote:E-Force met een collab bezig is, maar ikzelf heb geen idee met wie xd
http://www.facebook.com/eforcenl/photos ... =1&theater
Ja, dat collab gedeelte moet je ook heel serieus nemen...
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Steffnov wrote:
Zin wrote:E-Force met een collab bezig is, maar ikzelf heb geen idee met wie xd
http://www.facebook.com/eforcenl/photos ... =1&theater
Ja, dat collab gedeelte moet je ook heel serieus nemen...
Ja misschien was het een hint haha :$
Ik zat te denken aan Luna ofzo, omdat ik dat ventje op Freddy vond lijken (Second Nightmare xd )