Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2107, 2108, 2109, 2110, 2111, 2112, 2113 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 19:24 
 

Broken Balance schreef:
Niet dat hij als Dutch Master zo veel heeft gepresteerd maar ok..

Waarom nou weer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Broken Balance schreef:
Niet dat hij als Dutch Master zo veel heeft gepresteerd maar ok..

Waarom nou weer :/

Haha kun jij het tegendeel bewijzen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Broken Balance schreef:
Niet dat hij als Dutch Master zo veel heeft gepresteerd maar ok..

Waarom nou weer :/

Ik moet helaas toegeven dat hij gelijk heeft... In de Showtek tijden kwamen er nog leuke tracks uit, maar die waren dan ook niet door hem geproduceerd. De laatste jaren kwam er weinig fatsoenlijks meer uit waardoor hij snel vergeten werd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 20:58 
 

Parvuz schreef:
AndyAsteroids schreef:
Broken Balance schreef:
Niet dat hij als Dutch Master zo veel heeft gepresteerd maar ok..

Waarom nou weer :/

Haha kun jij het tegendeel bewijzen dan?

Vind het een flauwe nutteloze reactie op iemand die gewoon aangeeft, wat mij betreft om een mooie reden, dat hij stopt met zijn muziek carrière. Ik zeg helemaal niet of Broken Balance gelijk heeft of niet of wat dan ook maar ik vind t nogal kinderachtig om zoiets te zeggen. Heeft er helemaal niks mee te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, dat hij niet zo veel bereikt heeft als Dutch Master heeft niets te maken met het feit dat hij vader gaat worden lijkt me. Als hij succesvol was geweest was hij er vast niet mee gestopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 23:45 
 
Hardtraxx Veteran

Crisis Era nieuw bij het label WE R
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 23:47 
 
Hardtraxx Crew

Pipa schreef:
Crisis Era nieuw bij het label WE R

Stond hier al een paar paginas terug. Aztech ook volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 14:15 
 
Hardtraxxer

Waverider heeft moeten stoppen met draaien op Craft door de regen

Mod: hierboven wat opgeruimd. Discussies zijn toegelaten, maar hou het serieus hier in het algemeen gedeelte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 01:26 
 
Hardtraxx Veteran

Casey schreef:
Waverider heeft moeten stoppen met draaien op Craft door de regen

Mod: hierboven wat opgeruimd. Discussies zijn toegelaten, maar hou het serieus hier in het algemeen gedeelte.


Citaat:
Da Tweekaz

We arrived at Craft while the rain was pouring down, only to find our Stage CLOSED. Poor Audiotricz could only play 15 minutes, so we invited them to go back to back with us. Put in the USB and both our USB sticks were BROKEN. Only a few tracks would work!! Luckily Audiotricz had some of our tracks on a USB
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 04:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Broken Balance schreef:
Niet dat hij als Dutch Master zo veel heeft gepresteerd maar ok..

Waarom nou weer :/


Omdat het een feit is. Als jij feiten kinderachtig vindt...
De enige goeie tracks die hij heeft gemaakt zijn imo Million Miles Away en Recalled To Life.
Fly Like A Rocket en What Goes Around heeft hij aan meegewerkt maar zijn in eerste instantie door Showtek gemaakt.
Zijn tracks op DMW waren nog ok (Circles, The Quiet Hour, You Are The Sound) maar daarna ging het flink bergafwaarts imo.

De nieuwe sound die hij neerzette was niet meer echt onderscheidend van de rest, waar tracks als Million Miles Away en Recalled To Life dat wel waren. En zo is hij in de vergetelheid geraakt.

De echt goeie tracks (Op Recalled To Life na) staan allemaal op naam van Henry.
Kwestie van zien wie de naam echt heeft groot gemaakt. Toen Olaf nog wat op Henry zijn stijltje zweefde met eigen toevoeging ging het nog goed, zodra hij zijn eigen kant op ging, ging het de vergetelheid in. Dan zie je toch duidelijk dat Henry als producer Dutch Master groot heeft gemaakt en het meeste heeft toegevoegd. Daarom zeg ik dat Olaf niet echt iets heeft toegevoegd.
In mijn ogen was het na de eerste 3 releases gewoon een ander soort producer onder een naam die iemand anders bekend heeft gemaakt.

Mooi dat hij verder gaat met zijn leven hoor en jammer voor z'n fans maar een grote achterklap is dit niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 12:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
only to find our Stage CLOSED.


Waarom was die stage gesloten als ik vragen mag? Regende het zo hard daar dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat DJ Pulserz zijn naam nu definitief heeft veranderd naar Revocate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 14:21 
 

Zin schreef:
Jurheinen schreef:
only to find our Stage CLOSED.


Waarom was die stage gesloten als ik vragen mag? Regende het zo hard daar dan?


Het regende inderdaad keihard
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje amateuristisch :P Daar hou je toch rekening mee met de indeling van een festival :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Beetje amateuristisch :P Daar hou je toch rekening mee met de indeling van een festival :lol:


Blijkbaar hadden ze er op meerdere plekken moeite mee, waar je binnen kwam met kaartje controleren en waar je gefouilleerd word stond het eigenlijk ook grotendeels blank. Bij de tijdmachine achter, naast de hardcore voor de toiletten en naast de reckless ook, dit was zelfs nog toen we naar huis gingen zo.

Op een gegeven moment hadden ze een andere opening naar de toiletten gemaakt, zodat je niet door die plas water hoefde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Beetje amateuristisch :P Daar hou je toch rekening mee met de indeling van een festival :lol:


Je houd er niet zo snel rekening mee dat er 40 mm valt in een uur en dat alles blank kan staan. Vind dat ze het nog goed hebben opgelost door onder andere hekken te plaatsen rondom die plassen bij de wc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 19:31 
 

provehito schreef:
Bij de tijdmachine achter


Je moest eens proberen bier te gaan halen zonder doorweekte schoenen te krijgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 20:04 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
provehito schreef:
Bij de tijdmachine achter


Je moest eens proberen bier te gaan halen zonder doorweekte schoenen te krijgen :P


Er was een strookje van een halve meter naast het tentje waar de VJ's zaten waar het droog was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 20:27 
 
Hardtraxxer

Het heeft een half uurtje geloof ik ontzettend hard geregend. Ja, dat het water dan op het terrein blijft staan, daar kun je natuurlijk niks tegen doen. Verder vond ik het geluid bij de Reckless en de Tijdmachine area niet goed en ik kreeg geen boekje met timetable en plattegrond. Mede daardoor heb ik godveredomme de set van Thera gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
stefaneke schreef:
provehito schreef:
Bij de tijdmachine achter


Je moest eens proberen bier te gaan halen zonder doorweekte schoenen te krijgen :P


Er was een strookje van een halve meter naast het tentje waar de VJ's zaten waar het droog was.


ja direct langs die tent bij tijdmachine stage, waar die mensen van licht geluid zitten (denk ik), kon je redelijk goed oversteken zonder dat je helemaal nat werd, maar dat is me niet 1x gelukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 00:06 
 

Broken Balance schreef:
AndyAsteroids schreef:
Broken Balance schreef:
Niet dat hij als Dutch Master zo veel heeft gepresteerd maar ok..

Waarom nou weer :/


Omdat het een feit is. Als jij feiten kinderachtig vindt...
De enige goeie tracks die hij heeft gemaakt zijn imo Million Miles Away en Recalled To Life.
Fly Like A Rocket en What Goes Around heeft hij aan meegewerkt maar zijn in eerste instantie door Showtek gemaakt.
Zijn tracks op DMW waren nog ok (Circles, The Quiet Hour, You Are The Sound) maar daarna ging het flink bergafwaarts imo.

De nieuwe sound die hij neerzette was niet meer echt onderscheidend van de rest, waar tracks als Million Miles Away en Recalled To Life dat wel waren. En zo is hij in de vergetelheid geraakt.

De echt goeie tracks (Op Recalled To Life na) staan allemaal op naam van Henry.
Kwestie van zien wie de naam echt heeft groot gemaakt. Toen Olaf nog wat op Henry zijn stijltje zweefde met eigen toevoeging ging het nog goed, zodra hij zijn eigen kant op ging, ging het de vergetelheid in. Dan zie je toch duidelijk dat Henry als producer Dutch Master groot heeft gemaakt en het meeste heeft toegevoegd. Daarom zeg ik dat Olaf niet echt iets heeft toegevoegd.
In mijn ogen was het na de eerste 3 releases gewoon een ander soort producer onder een naam die iemand anders bekend heeft gemaakt.

Mooi dat hij verder gaat met zijn leven hoor en jammer voor z'n fans maar een grote achterklap is dit niet.

Godver geen seconde aan gedacht dat het iemand anders is dan vroeger. Dan snap ik je reactie iets beter maar alsnog vind ik het niet nodig maargoed ik zeg ook wel eens flauwe dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
El Mare schreef:
Beetje amateuristisch :P Daar hou je toch rekening mee met de indeling van een festival :lol:


Je houd er niet zo snel rekening mee dat er 40 mm valt in een uur en dat alles blank kan staan. Vind dat ze het nog goed hebben opgelost door onder andere hekken te plaatsen rondom die plassen bij de wc.



Precies, je houd rekening met een beetje regen. Maar hoevaak komt het voor dat het 40mm regent op een dag per jaar?

Ook jij had dit niet kunnen voorzien :) Ik vind het geen beginners fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 22:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

E-Force met een collab bezig is, maar ikzelf heb geen idee met wie xd
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin schreef:
E-Force met een collab bezig is, maar ikzelf heb geen idee met wie xd
http://www.facebook.com/eforcenl/photos ... =1&theater

Ja, dat collab gedeelte moet je ook heel serieus nemen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 22:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Zin schreef:
E-Force met een collab bezig is, maar ikzelf heb geen idee met wie xd
http://www.facebook.com/eforcenl/photos ... =1&theater

Ja, dat collab gedeelte moet je ook heel serieus nemen...


Ja misschien was het een hint haha :$
Ik zat te denken aan Luna ofzo, omdat ik dat ventje op Freddy vond lijken (Second Nightmare xd )
Vorige  1 ... 2107, 2108, 2109, 2110, 2111, 2112, 2113 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen