Noisekick 
Is dat niet terror ofzo? Not sure if this is good news or bad newswrote:Noisekick
Is dat niet terror ofzo? Not sure if this is good news or bad newswrote:Noisekick
wrote:Introducing members of a movement that will not be forgotten
Defenders of the sound that shaped our future
This is the Punch Patrol
...and these are their stories
![]()
wrote: OKE ! Friday Free Release - Lellebel (REVISITED)
We chose to release our music and video content through the modern channels we have nowadays. Therefore there will be no DVD/Blu-Ray for Defqon.1 this year
So, Release coming closer for my new track "ACIDVENTURE" ..
Im happy to have both Wavetraxx & Nostic onboard this release, together with my original mix.
Wavetraxx did a remix for me on "Skygod" , simply love his tracks.. Oldschool stuff, wich i am a true fan of ! - Never dissapoints !
Nostic, a talented producer, mainly in harder Acid trance, i had to make him remix my track, after i heard his "Acid Dead Walker" track.. He made a wicked remix of my track aswell.. Pure energy !
More to be announced soon
Vazard en Delete zijn bekend.wrote:wrote:Introducing members of a movement that will not be forgotten
Defenders of the sound that shaped our future
This is the Punch Patrol
...and these are their stories
![]()
The Dark Menace Show
We had a little delay...
But tune in now for Deetox & Antracks!
FULL FORCE!
http://revulsionfm.com/listen/player.php
Oh!
Since we are giving another album away done by Dj Thera, we probably should give you your instructions
It's simple!
Just pick one of our previous sets of the past 3 years from this link:
http://lsdb.nl/list/event/32908.html
And tell us why this is your favorite set !
The one with the most original story will win and the set they picked will be played again soon.
Easy right?
So go do that, and maybe you win a copy of DJ Thera's Training Sessions!
Next week we will pick a winner. Just tag us in the message and post it on our page.
Greetings,
The Dark Menace Show
Delete zit niet meer bij Spoontech he..wrote: Vazard en Delete zijn bekend.
Verder gok ik op Freakshow/Hardstyle Mafia en Main Concern.
sinds wanneer komen er previews van een liveact?wrote:Delete zit niet meer bij Spoontech he..wrote: Vazard en Delete zijn bekend.
Verder gok ik op Freakshow/Hardstyle Mafia en Main Concern.
Dus waarschijnlijk zijn het Vazard, Main Concern en Hardstyle Mafia/Freakshow.
Als je dat als live act doet lijkt het me ook wel genoeg, sinds je anders met z'n 5en daar staat.
De enige die ook in de zelfde stijl produceren zijn Enigmato en Digital Abuse. En die zijn niet echt actief meer.
Vazard gaf zelf aan op twitter dat The Punch Patrol meer dan alleen hij en Delete is. ;]wrote: Delete zit niet meer bij Spoontech he..
Dus waarschijnlijk zijn het Vazard, Main Concern en Hardstyle Mafia/Freakshow.
Dit vraag ik mij nu ook wel af eigenlijk. Lijkt me best vet als ze met 4 tot 6 man aan een track werken. Dan krijg je tracks met op zn minst 5+ verschillende typische Spoontech kickswrote:Dus komen er ook tracks uit onder ''The Punch Patrol'' ? Of hoe moet ik het zien
was me niet eens opgevallen, zou dat suggereren dat er een LP(oftewel vinyl) van spoontech uit zal komen?wrote:Staat ook gewoon SPOONLP001 in de artwork, gewoon een gezamelijke release dus.
Gewoon een EP met tracks van de leden van TPP denk ik. En dan denk ik aan de laatste 4 exclusives uit de podcast, want daarin wordt ook gezegd dat dit/zij TPP is/zijn.wrote:Dit vraag ik mij nu ook wel af eigenlijk. Lijkt me best vet als ze met 4 tot 6 man aan een track werken. Dan krijg je tracks met op zn minst 5+ verschillende typische Spoontech kickswrote:Dus komen er ook tracks uit onder ''The Punch Patrol'' ? Of hoe moet ik het zien
Een DVD van een feest is ouderwets en niet meer aantrekkelijk genoeg voor zo'n groot bedrijf. En dan nog al die kritieken de afgelopen 2 jaar over de dvd.wrote:Jammer, Decibel DVD is ook al afgeschaft, net zoals de Hard Bass DVD. Vond het een erg leuke toevoeging aan een feest, je krijgt dankzij zo'n dvd toch een bredere indruk van het feest.
Zijn genoeg industrial tracks die nog op vinyl uitkomenwrote:Denk je dat er nu nog vinyl gaat gemaakt worden? En al zeker bij zo'n klein label?
Working on some new ideas with @TheGeminizers! #newmusic
Wat een helden zijn het ookwrote:Video