Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2106, 2107, 2108, 2109, 2110, 2111, 2112 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 18:02 
 
Hardtraxx Veteran

Nutty T
Citaat:
Aether Project - Fear Is An Illusion (Nutty T Acid Remix) is now finished previews soon!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gunz for Hire weer een boeking heeft, namelijk The sound of Canada.

Tweet Q-dance

Citaat:
TSOQ #Qanada lineup is here! @Audiofreqdj,@BassModulatos @djCoone,@djFrontiner,@GunzForHire,@JamesBaylizz,@Villaineyez! Tix Onsale Fri@11am!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 19:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
FUSION WELCOMES KYARA
A fresh, raw source of power has been discovered. Upon mining this crystal rock from the depths of the earth, the boundaries of music shattered. Our fierce, fearless shard Kyara is ready to carve her mark into the realm of the harder styles, then rock the world until every living creature goes insane.
Are you ready for the heat?


Afbeelding

Geen idee wie zij is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Edit: Anagenetic dus, vroeg me al af waar die mee bezig was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 19:36 
 
Hardtraxxer

Hebben ze ergens een blik opengetrokken waar dit mokkel uitkomt.

Nog nooit ergens uberhaubt van gehoord.. en ja hoor.. opeens zit ze bij FUSION. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

Hard Invasion schreef:
Geen idee wie zij is...

Anagenetic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Hard Invasion schreef:
Geen idee wie zij is...

Anagenetic.


Dat zegt me nog steeds niet zo veel , maar dat zal wel aan mij liggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Hard Invasion schreef:
Dat zegt me nog steeds niet zo veel , maar dat zal wel aan mij liggen xd

http://partyflock.nl/artist/54573:Anagenetic
Heeft releases gehad op DJ's United Records, met als persoonlijke favoriet:



Edit: de D.I.T.T remix van F.M.W past hier ook nog bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Hard Invasion schreef:
Dat zegt me nog steeds niet zo veel , maar dat zal wel aan mij liggen xd

http://partyflock.nl/artist/54573:Anagenetic
Heeft releases gehad op DJ's United Records, met als persoonlijke favoriet:



Ik had de pf al gevonden ondertussen maar toch bedankt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

Chaotic Spirit
Citaat:
3 different kicks in one anticlimax? Challenge accepted!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

Degos & Re-Done:
Citaat:
More news about Achterhoeks Beuken tomorrow! Stay tuned
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 22:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Vind het altijd wel apart om uberhaupt iemand (al helemaal bij een vrouw) in de muziek scene te lanceren met alleen een foto ... zou persoonlijk liever gelijk een sample willen zien. Vraag me wel af of ze zelf zal produceren, want die paar tracks op DJU waren nou niet echt spectaculair (al was dat wel 2-3 jaar geleden)

Nou in haar geval zal een foto ongetwijfeld meer populariteit vergaren dan haar muziek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 00:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Vind het altijd wel apart om uberhaupt iemand (al helemaal bij een vrouw) in de muziek scene te lanceren met alleen een foto ... zou persoonlijk liever gelijk een sample willen zien. Vraag me wel af of ze zelf zal produceren, want die paar tracks op DJU waren nou niet echt spectaculair (al was dat wel 2-3 jaar geleden)

Ik herinner mij haar vooral als de opener van Bassleader en dat ging zeker aangenaam. Vooral in 2011 had ze een goede set!
Even een quote pikken uit het topic van dat jaar. :p
Citaat:
zo denk ik maar aan klappers zoals Bionicle, Straight to da beat, Back Again, Pounding Senses (waarvan ze de break afkapte? :huh:) Magic, Thugs remix,
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 08:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Qre8ive schreef:
Vind het altijd wel apart om uberhaupt iemand (al helemaal bij een vrouw) in de muziek scene te lanceren met alleen een foto ... zou persoonlijk liever gelijk een sample willen zien. Vraag me wel af of ze zelf zal produceren, want die paar tracks op DJU waren nou niet echt spectaculair (al was dat wel 2-3 jaar geleden)

Nou in haar geval zal een foto ongetwijfeld meer populariteit vergaren dan haar muziek :P

Heb ik ook altijd last van. Ik wil gewaardeerd worden om wie ik ben, niet om mn looks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 09:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik snap dat ook nooit zo, vooral niet als je DJ bent. Dan wacht je toch desnoods nog een aantal weken voor je iets aan geluid hebt wat je onder je foto kunt dumpen. Maar goed zal wel met een boeking te maken hebben dat ze wil dat ze gegoogled kan worden.

Als je naar Act of Rage kijkt was het ook belangrijk om zijn profiel online te krijgen in verband met die Dominator, en MiM labelnight @ Beesd) boekingen. Op die manier kan hij in ieder geval gevonden (en geliked) worden. Dus wat dat betreft begrijp ik het wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

Adaro geeft een speciaal feest om zijn comeback te vieren

Voor kaarten: http://adaronight.com/

Line up:
Adaro!!
Crypsis
Digital Punk
Jack of Sound
Danny Scandal
Mystery Guest
MC Da Syndrome

De grote vraag is: Waar is Ran-D :/

Edit: op 05-09 is Ran-D in Borneo, misschien dat dat de reden is
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou m'n eigen hartslag best wel willen zien van tijdens een feest, in een tijdlijn, lijkt me wel leuk om te zien bij welke set die dan het hoogst was. Stappenteller en energieverbruik zou ook leuk zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Best leuk allemaal inderdaad, maar vrij prijzig als je die elk feest moet aanschaffen. Daarnaast hoeft die informatie van mij allemaal niet zo gedeeld te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat als je nou geen armen hebt?
Is het verplicht te dragen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:34 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstylerzzzz schreef:
Article about the TomorrowLand bracelets

Citaat:
Eén polsbandje waarmee je binnenkomt, kunt betalen, berichten krijgt (in de vorm van kleuren die uitgestraald worden door ingebouwde LED-lampjes) en waarmee de organisator een ontzettend accuraat crowd control beleid kan uitoefenen. Het Nederlandse bedrijf Sendrato maakt ze, en haalde dit jaar Tomorrowland binnen als een van haar eerste klanten. Het festival ontvangt 250.000 bezoekers (dit lees je goed) en die moeten allemaal zo’n bandje hebben.

"We kunnen iemands temperatuur meten, net als zijn hartslag. En met een ingebouwde accelerometer die bewegingen registreert, kun je zien of iemand is gevallen. Het is zelfs mogelijk om het diabetisch niveau van een patiënt te meten."

http://www.djbroadcast.nl/news/newsitem ... andje.html


Die laatste alinea gaat over medische bandje, je schets wel een verkeerd beeld op deze manier want dit kan namelijk niet met de Tomorrowland bandjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 14:08 
 
Hardtraxx Crew

Dutch Master schreef:
A final Thank You!

This is it. I've decided to quit my music career. There are many reasons why I’ve made this decision but the most important one is that I want to enjoy a stable life. My wonderful girlfriend is pregnant of identical twins and I can’t wait to become a family man.

I want to thank everyone who believed in me! DJing for an enthusiastic audience was incredible and something I will never forget. Interaction with fans, sharing the same passion, it was great!

A big thank you to all promoters for bringing me around the world. The adventures were priceless.

My record label Diffuzion Records will continue releasing hardstyle! Many thanks to Shockwave for keeping it alive! I will always love hardstyle and never stop listening to it!

Shout out to all of you, the musical journey was marvelous!

Olaf / Dutch Master
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 14:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Niet dat hij als Dutch Master zo veel heeft gepresteerd maar ok..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 14:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Adaro geeft een speciaal feest om zijn comeback te vieren

Voor kaarten: http://adaronight.com/

Line up:
Adaro!!
Crypsis
Digital Punk
Jack of Sound
Danny Scandal
Mystery Guest
MC Da Syndrome

De grote vraag is: Waar is Ran-D :/

Edit: op 05-09 is Ran-D in Borneo, misschien dat dat de reden is

Mystery guest Gunz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap wel dat je die ene boeking in het jaar niet aankan dan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik zou m'n eigen hartslag best wel willen zien van tijdens een feest, in een tijdlijn, lijkt me wel leuk om te zien bij welke set die dan het hoogst was. Stappenteller en energieverbruik zou ook leuk zijn :P


Heb ik ook al regelmatig aan gedacht om een hartslagmeter aan te doen. Dikke plus als je dan achteraf mooi kunt zien wat je gemiddelde hartslag was en zoals je zelf al zegt in een tijdlijn.


Citaat:
En met een ingebouwde accelerometer die bewegingen registreert, kun je zien of iemand is gevallen


Wat moet die persoon wel niet denken die toevallig naar je accelerometer kijkt als je aan het losgaan bent. :lol:
Vorige  1 ... 2106, 2107, 2108, 2109, 2110, 2111, 2112 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen