Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 17 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Nutty T
Aether Project - Fear Is An Illusion (Nutty T Acid Remix) is now finished previews soon!!!!
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Gunz for Hire weer een boeking heeft, namelijk The sound of Canada.

Tweet Q-dance
TSOQ #Qanada lineup is here! @Audiofreqdj,@BassModulatos @djCoone,@djFrontiner,@GunzForHire,@JamesBaylizz,@Villaineyez! Tix Onsale Fri@11am!
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
FUSION WELCOMES KYARA
A fresh, raw source of power has been discovered. Upon mining this crystal rock from the depths of the earth, the boundaries of music shattered. Our fierce, fearless shard Kyara is ready to carve her mark into the realm of the harder styles, then rock the world until every living creature goes insane.
Are you ready for the heat?
Wist je dat ... Topic

Geen idee wie zij is...
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Edit: Anagenetic dus, vroeg me al af waar die mee bezig was :P
Last edited by Destination on , edited 1 time in total.
G
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Sep 2023
Hebben ze ergens een blik opengetrokken waar dit mokkel uitkomt.

Nog nooit ergens uberhaubt van gehoord.. en ja hoor.. opeens zit ze bij FUSION. :lol:
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
Hard Invasion wrote:Geen idee wie zij is...
Anagenetic.
Hardtraxxer
last seen May 2018
bRt_ wrote:
Hard Invasion wrote:Geen idee wie zij is...
Anagenetic.
Dat zegt me nog steeds niet zo veel , maar dat zal wel aan mij liggen xd
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
Hard Invasion wrote:Dat zegt me nog steeds niet zo veel , maar dat zal wel aan mij liggen xd
http://partyflock.nl/artist/54573:Anagenetic
Heeft releases gehad op DJ's United Records, met als persoonlijke favoriet:

View on YouTube

Edit: de D.I.T.T remix van F.M.W past hier ook nog bij.
Hardtraxxer
last seen May 2018
bRt_ wrote:
Hard Invasion wrote:Dat zegt me nog steeds niet zo veel , maar dat zal wel aan mij liggen xd
http://partyflock.nl/artist/54573:Anagenetic
Heeft releases gehad op DJ's United Records, met als persoonlijke favoriet:

View on YouTube
Ik had de pf al gevonden ondertussen maar toch bedankt ;)
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
Chaotic Spirit
3 different kicks in one anticlimax? Challenge accepted!
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Degos & Re-Done:
More news about Achterhoeks Beuken tomorrow! Stay tuned
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Qre8ive wrote:Vind het altijd wel apart om uberhaupt iemand (al helemaal bij een vrouw) in de muziek scene te lanceren met alleen een foto ... zou persoonlijk liever gelijk een sample willen zien. Vraag me wel af of ze zelf zal produceren, want die paar tracks op DJU waren nou niet echt spectaculair (al was dat wel 2-3 jaar geleden)
Nou in haar geval zal een foto ongetwijfeld meer populariteit vergaren dan haar muziek :P
Hardtraxxer
729 posts member since 2009
Qre8ive wrote:Vind het altijd wel apart om uberhaupt iemand (al helemaal bij een vrouw) in de muziek scene te lanceren met alleen een foto ... zou persoonlijk liever gelijk een sample willen zien. Vraag me wel af of ze zelf zal produceren, want die paar tracks op DJU waren nou niet echt spectaculair (al was dat wel 2-3 jaar geleden)
Ik herinner mij haar vooral als de opener van Bassleader en dat ging zeker aangenaam. Vooral in 2011 had ze een goede set!
Even een quote pikken uit het topic van dat jaar. :p
zo denk ik maar aan klappers zoals Bionicle, Straight to da beat, Back Again, Pounding Senses (waarvan ze de break afkapte? :huh:) Magic, Thugs remix,
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 18 minutes ago
dawasiknie wrote:
Nou in haar geval zal een foto ongetwijfeld meer populariteit vergaren dan haar muziek :P
Heb ik ook altijd last van. Ik wil gewaardeerd worden om wie ik ben, niet om mn looks...
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik snap dat ook nooit zo, vooral niet als je DJ bent. Dan wacht je toch desnoods nog een aantal weken voor je iets aan geluid hebt wat je onder je foto kunt dumpen. Maar goed zal wel met een boeking te maken hebben dat ze wil dat ze gegoogled kan worden.

Als je naar Act of Rage kijkt was het ook belangrijk om zijn profiel online te krijgen in verband met die Dominator, en MiM labelnight @ Beesd) boekingen. Op die manier kan hij in ieder geval gevonden (en geliked) worden. Dus wat dat betreft begrijp ik het wel..
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 22 days ago
Adaro geeft een speciaal feest om zijn comeback te vieren

Voor kaarten: http://adaronight.com/

Line up:
Adaro!!
Crypsis
Digital Punk
Jack of Sound
Danny Scandal
Mystery Guest
MC Da Syndrome

De grote vraag is: Waar is Ran-D :/

Edit: op 05-09 is Ran-D in Borneo, misschien dat dat de reden is
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
Ik zou m'n eigen hartslag best wel willen zien van tijdens een feest, in een tijdlijn, lijkt me wel leuk om te zien bij welke set die dan het hoogst was. Stappenteller en energieverbruik zou ook leuk zijn :P
Donateur
last seen Aug 2024
Best leuk allemaal inderdaad, maar vrij prijzig als je die elk feest moet aanschaffen. Daarnaast hoeft die informatie van mij allemaal niet zo gedeeld te worden.
Hardtraxx Veteran
last seen 18 minutes ago
Wat als je nou geen armen hebt?
Is het verplicht te dragen dan?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 22 days ago
Hardstylerzzzz wrote:Article about the TomorrowLand bracelets
Eén polsbandje waarmee je binnenkomt, kunt betalen, berichten krijgt (in de vorm van kleuren die uitgestraald worden door ingebouwde LED-lampjes) en waarmee de organisator een ontzettend accuraat crowd control beleid kan uitoefenen. Het Nederlandse bedrijf Sendrato maakt ze, en haalde dit jaar Tomorrowland binnen als een van haar eerste klanten. Het festival ontvangt 250.000 bezoekers (dit lees je goed) en die moeten allemaal zo’n bandje hebben.

"We kunnen iemands temperatuur meten, net als zijn hartslag. En met een ingebouwde accelerometer die bewegingen registreert, kun je zien of iemand is gevallen. Het is zelfs mogelijk om het diabetisch niveau van een patiënt te meten."
http://www.djbroadcast.nl/news/newsitem ... andje.html
Die laatste alinea gaat over medische bandje, je schets wel een verkeerd beeld op deze manier want dit kan namelijk niet met de Tomorrowland bandjes
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Dutch Master wrote:A final Thank You!

This is it. I've decided to quit my music career. There are many reasons why I’ve made this decision but the most important one is that I want to enjoy a stable life. My wonderful girlfriend is pregnant of identical twins and I can’t wait to become a family man.

I want to thank everyone who believed in me! DJing for an enthusiastic audience was incredible and something I will never forget. Interaction with fans, sharing the same passion, it was great!

A big thank you to all promoters for bringing me around the world. The adventures were priceless.

My record label Diffuzion Records will continue releasing hardstyle! Many thanks to Shockwave for keeping it alive! I will always love hardstyle and never stop listening to it!

Shout out to all of you, the musical journey was marvelous!

Olaf / Dutch Master
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Niet dat hij als Dutch Master zo veel heeft gepresteerd maar ok..
Donateur
last seen Aug 2024
ErikZ wrote:Adaro geeft een speciaal feest om zijn comeback te vieren

Voor kaarten: http://adaronight.com/

Line up:
Adaro!!
Crypsis
Digital Punk
Jack of Sound
Danny Scandal
Mystery Guest
MC Da Syndrome

De grote vraag is: Waar is Ran-D :/

Edit: op 05-09 is Ran-D in Borneo, misschien dat dat de reden is
Mystery guest Gunz?
Hardtraxx Veteran
last seen 18 minutes ago
Ik snap wel dat je die ene boeking in het jaar niet aankan dan. :lol:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Delt-A wrote:Ik zou m'n eigen hartslag best wel willen zien van tijdens een feest, in een tijdlijn, lijkt me wel leuk om te zien bij welke set die dan het hoogst was. Stappenteller en energieverbruik zou ook leuk zijn :P
Heb ik ook al regelmatig aan gedacht om een hartslagmeter aan te doen. Dikke plus als je dan achteraf mooi kunt zien wat je gemiddelde hartslag was en zoals je zelf al zegt in een tijdlijn.

En met een ingebouwde accelerometer die bewegingen registreert, kun je zien of iemand is gevallen
Wat moet die persoon wel niet denken die toevallig naar je accelerometer kijkt als je aan het losgaan bent. :lol: