Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2082, 2083, 2084, 2085, 2086, 2087, 2088 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 13:18 

Hardtraxx Addict

Anonymous schreef:
http://ravermemes.com/post/88256607054 ?(naam vd site is niet best)

Lijkt me nogal onzin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 13:19 

Keiharde onzin inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 13:23 

Maximum schreef:
Nazale schreef:
Quote van t jaar, mn reet. Zielige vertoning.

Dit, hou het eens netjes man. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar je kan nog wel normaal met elkaar omgaan. Een grapje moet ook wel kunnen, maar dit vind ik gewoon respectloos. En zijn de mods op vakantie of zo? :/

Nee hoor, duurt nog wel even helaas. Ik vind het jammer dat wanneer iemand een grapje maakt richting Deetox dat dat niet mag, maar tegen anderen wordt er nog vaak nog harder tekeer gegaan. Deetox is ook maar een mens en ja ook zij kan tegen een grapje, ga ik vanuit. Iemand ergens voor uitschelden is één ding, maar dit was gewoon een onschuldig geintje (naar mijn mening).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 14:10 

Hardtraxxer

Tja je kan het verwachten, was een stuk handiger geweest als Raiden eest zelf wat soloplaatjes uit zou brengen voor er meteen met een semi grote artiest als Deetox gewerkt wordt. Dan komt het namelijk over alsof Deetox de gehele plaat heeft gemaakt terwijl Raiden erbij zit met wat 'tips'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 14:17 

Hardtraxx Veteran

Fekete schreef:
Maximum schreef:
Nazale schreef:
Quote van t jaar, mn reet. Zielige vertoning.

Dit, hou het eens netjes man. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar je kan nog wel normaal met elkaar omgaan. Een grapje moet ook wel kunnen, maar dit vind ik gewoon respectloos. En zijn de mods op vakantie of zo? :/

Nee hoor, duurt nog wel even helaas. Ik vind het jammer dat wanneer iemand een grapje maakt richting Deetox dat dat niet mag, maar tegen anderen wordt er nog vaak nog harder tekeer gegaan. Deetox is ook maar een mens en ja ook zij kan tegen een grapje, ga ik vanuit. Iemand ergens voor uitschelden is één ding, maar dit was gewoon een onschuldig geintje (naar mijn mening).

Nu maak jij er weer van dat er geen grapjes gemaakt mogen worden. Jij interpreteert het als grapje en misschien is dit ook wel zo bedoelt. Ik vind het persoonlijk arrogant en kinderachtig. Dit is toch allemaal relatief. Het gaat er toch gewoon om dat er een kans is dat dit als vervelend kan worden ervaren door welke artiest dan ook. En dit kan er voor zorgen dat er straks helemaal geen artiesten meer op Hardtraxx komen. Dat moeten wij allemaal toch niet willen? Natuurlijk kunnen er grapjes gemaakt worden en natuurlijk is het lastig om te bepalen wat wel en niet door de beugel kan. Persoonlijk vind ik dat er in dit geval niks aan de dialoog wordt bijgedragen. Ik was wel benieuwd hoe dit allemaal precies in elkaar zit, maar nu wordt er daar niet meer op verder door gegaan, omdat dit soort opmerkingen de discussie stil leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 14:23 

Hardtraxx Crew

Duke schreef:
Tja je kan het verwachten, was een stuk handiger geweest als Raiden eest zelf wat soloplaatjes uit zou brengen voor er meteen met een semi grote artiest als Deetox gewerkt wordt. Dan komt het namelijk over alsof Deetox de gehele plaat heeft gemaakt terwijl Raiden erbij zit met wat 'tips'.

Adaro en Radical Redemption bijvoorbeeld kwamen ook direct met een samenwerking met een grote artiest (My Name Is Hardstyle EP en Darkness Is Calling), dus het is zeker niet de eerste keer. In een interview vertelde RR laatst dat ie het idee van Darkness Is Calling in z'n hoofd had zitten, maar het gewoon niet uit kon werken. Vandaar dat ie de hulp van Crypsis vroeg. En kijk tot waar ze dat gebracht heeft. Zoals eerder al is aangegeven; de juiste connecties hebben is nu eenmaal een belangrijk onderdeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 15:10 

Danku maximum. Ik had eigenlijk een soortgelijke tekst getypt en daarna bedacht dat ik het allemaal te veel moeite vond voor iets wat waarschijnlijk toch niet gaat veranderen. Goed om te zien dat jij dan toch het gat opvult :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 15:23 

Hardtraxxer

Radical : "Hier even echte INSIDE info, i.p.v. dat Hardtraxx prietpraat waar iedereen maar wat roept."

Zat RR ook weleens hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 15:26 

Hardtraxx Veteran

wololo schreef:
Radical : "Hier even echte INSIDE info, i.p.v. dat Hardtraxx prietpraat waar iedereen maar wat roept."

Zat RR ook weleens hier?

Ja maar bijhoorlijk veel dj's lezen hier ook gewoon mee zonder actief te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 15:28 

Hardtraxxer

Deetox schreef:
Dakpan schreef:
Wat haat ik

Die vooroordelen :sick: !

Raiden mag misschien wel de vriendin van E-Force zijn, maar ze is toch hard aan het leren om zelf te produceren! Ze komt regelmatig bij mij in de studio om te leren en ik geef haar graag les omdat ze juist zelf heel graag wil! We zijn een collab begonnen omdat we er samen ideeën voor hadden!

Hoe maak je een collab met iemand die nog aan het leren is om te produceren?

Denk dat je bedoeld dat jij 95% van de track maakt, zij de overige 5%, maar wel zo alvast naamsbekendheid krijgt. (Ik zeg niet dat hier per definitie iets mis mee is)

Niet zo naief zijn mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 15:33 

Hardtraxx Veteran

wololo schreef:
Deetox schreef:
Dakpan schreef:
Wat haat ik

Die vooroordelen :sick: !

Raiden mag misschien wel de vriendin van E-Force zijn, maar ze is toch hard aan het leren om zelf te produceren! Ze komt regelmatig bij mij in de studio om te leren en ik geef haar graag les omdat ze juist zelf heel graag wil! We zijn een collab begonnen omdat we er samen ideeën voor hadden!

Denk dat je bedoeld dat jij 95% van de track maakt, zij de overige 5%, maar wel zo alvast naamsbekendheid krijgt. (Ik zeg niet dat hier per definitie iets mis mee is)

Niet zo naief zijn mensen

Lees is even het stukje van Wootum over Radical. Wie weet heeft Raiden ook wel iets geweldigs in haar hoofd maar heeft zo nog niet de 'skills' om het ook echt uit te voeren, dan is zo'n collab toch perfect. Laten we nou met zijn allen eerst even de track afwachten, dan kunnen we pas echt een oordeel geven lijkt mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 15:39 

Hardtraxx Veteran

goed topic ook, lekker veel wist je datjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 15:44 

Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
Duke schreef:

Wat boeit dat nou? Er zijn genoeg artiesten die samen met iemand beginnen en later pas solo gaan.

En dan nog, als iemand voor de rest van zijn/haar leven alleen maar samen met anderen wil dan maakt dat ook geen reet uit. Het is nou niet bepaald een vereiste om constant maar alles zelf te moeten kunnen in de scene. Zo lang er uiteraard maar geen 'solo' plaat uitkomt waar diegene alle credits opeist en zelf niets gedaan heeft :)

Ook als iemand zelf niet produceert is dat geen probleem. Er is niks mis met ghost producers. Alleen dit geheim houden en doen alsof je het zelf doet vind ik wel triest.

Maar goed het belangrijkste blijft wel dat er gewoon goede muziek gemaakt wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 15:46 

Maximum schreef:
Nu maak jij er weer van dat er geen grapjes gemaakt mogen worden.

En waar zie je mij dat zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 15:51 

Hardtraxxer

Wanneer post iemand nog eens een weetje :) ?
Het begint een beetje een eentonige discussie hier te worden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 15:54 

Hardtraxx Veteran

wololo schreef:

Je kan zelfs tracks maken met mensen die helemaal niet kunnen produceren. Een track is veel meer dan technische skill. In zoveel disciplines zijn de ontwerpers en de uitvoerders gescheiden, zelfs in de meeste muziek. Vaak is dat niet eens een goed samenwerkend proces, maar meer linear (ontwerp wordt aangeleverd en de uitvoerder moet het daar maar mee doen). Zolang alles op een eerlijke manier verloopt, zie ik er geen probleem mee.

Phase 2 schreef:
Maar goed het belangrijkste blijft wel dat er gewoon goede muziek gemaakt wordt.

Precies :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 15:55 

Hardtraxxer

Een van de eerste tracks van Rebourne:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 17:01 

Hardtraxx Veteran

Warface schreef:
Working on my new solo track for a very big "special" project! This time at work with a well-known MC and a vocalist. Curious how this is going to turn out!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 18:33 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Warface schreef:
Working on my new solo track for a very big "special" project! This time at work with a well-known MC and a vocalist. Curious how this is going to turn out!

Nolz, album van 'm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 18:42 

Hardtraxx Newbie

Qlown schreef:
Warface schreef:

Nice!!! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 18:46 

Hardtraxxer

The Magic Show Facebook

Citaat:
Are you ready for a new edition of The Magic Show? On this week's episode we will be joined by Envine, bringing some uplifting beats along with his brand new tune, and by Chris One who will also be playing some brand new exclusives! Our guests for the first time tonight are joining us all the way from Australia, they will be playing at Defqon.1 back to back with Toneshifterz both in The Netherlands and in Oz, and have some pretty big news coming! We're excited to have them on the show tonight - Dillytek! Make sure you're tuned into Q-dance Radio at 20:00 CET.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 20:13 

Hardtraxx Veteran

XXLerator schreef:
Ladies & Gentlemen: we have a winner!
With both the most listens on Soundcloud and the most votes, it's hardly a surprise: Mister Jason Payne has won the XXlerator Outdoor DJ Contest! He will be performing at the XXlerator Raw stage at Dreamfields Festival. Don't miss him!

Gratz! :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 20:22 

Hardtraxx Addict

Morgen de preview van de collab tussen Donkey Rollers & B-Front

Release incoming :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 20:40 

Hardtraxxer

JEFSKI schreef:
Morgen de preview van de collab tussen Donkey Rollers & B-Front

Release incoming :D

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 21:47 

Hardtraxxer

Anonymous schreef:
http://ravermemes.com/post/88256607054 ?(naam vd site is niet best)

Als ze op headhunterz niveau "hardstyle" weer gaan maken dan mogen ze van mij wel wegblijven dan.
Vorige  1 ... 2082, 2083, 2084, 2085, 2086, 2087, 2088 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen