Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Anonymous wrote:http://ravermemes.com/post/88256607054 ?(naam vd site is niet best)
Lijkt me nogal onzin?
S
Keiharde onzin inderdaad.
H
Maximum wrote:
Nazale wrote:Quote van t jaar, mn reet. Zielige vertoning.
Dit, hou het eens netjes man. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar je kan nog wel normaal met elkaar omgaan. Een grapje moet ook wel kunnen, maar dit vind ik gewoon respectloos. En zijn de mods op vakantie of zo? :/
Nee hoor, duurt nog wel even helaas. Ik vind het jammer dat wanneer iemand een grapje maakt richting Deetox dat dat niet mag, maar tegen anderen wordt er nog vaak nog harder tekeer gegaan. Deetox is ook maar een mens en ja ook zij kan tegen een grapje, ga ik vanuit. Iemand ergens voor uitschelden is één ding, maar dit was gewoon een onschuldig geintje (naar mijn mening).
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Tja je kan het verwachten, was een stuk handiger geweest als Raiden eest zelf wat soloplaatjes uit zou brengen voor er meteen met een semi grote artiest als Deetox gewerkt wordt. Dan komt het namelijk over alsof Deetox de gehele plaat heeft gemaakt terwijl Raiden erbij zit met wat 'tips'.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Fekete wrote:
Maximum wrote:
Nazale wrote:Quote van t jaar, mn reet. Zielige vertoning.
Dit, hou het eens netjes man. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar je kan nog wel normaal met elkaar omgaan. Een grapje moet ook wel kunnen, maar dit vind ik gewoon respectloos. En zijn de mods op vakantie of zo? :/
Nee hoor, duurt nog wel even helaas. Ik vind het jammer dat wanneer iemand een grapje maakt richting Deetox dat dat niet mag, maar tegen anderen wordt er nog vaak nog harder tekeer gegaan. Deetox is ook maar een mens en ja ook zij kan tegen een grapje, ga ik vanuit. Iemand ergens voor uitschelden is één ding, maar dit was gewoon een onschuldig geintje (naar mijn mening).
Nu maak jij er weer van dat er geen grapjes gemaakt mogen worden. Jij interpreteert het als grapje en misschien is dit ook wel zo bedoelt. Ik vind het persoonlijk arrogant en kinderachtig. Dit is toch allemaal relatief. Het gaat er toch gewoon om dat er een kans is dat dit als vervelend kan worden ervaren door welke artiest dan ook. En dit kan er voor zorgen dat er straks helemaal geen artiesten meer op Hardtraxx komen. Dat moeten wij allemaal toch niet willen? Natuurlijk kunnen er grapjes gemaakt worden en natuurlijk is het lastig om te bepalen wat wel en niet door de beugel kan. Persoonlijk vind ik dat er in dit geval niks aan de dialoog wordt bijgedragen. Ik was wel benieuwd hoe dit allemaal precies in elkaar zit, maar nu wordt er daar niet meer op verder door gegaan, omdat dit soort opmerkingen de discussie stil leggen.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 22 minutes ago
Duke wrote:Tja je kan het verwachten, was een stuk handiger geweest als Raiden eest zelf wat soloplaatjes uit zou brengen voor er meteen met een semi grote artiest als Deetox gewerkt wordt. Dan komt het namelijk over alsof Deetox de gehele plaat heeft gemaakt terwijl Raiden erbij zit met wat 'tips'.
Adaro en Radical Redemption bijvoorbeeld kwamen ook direct met een samenwerking met een grote artiest (My Name Is Hardstyle EP en Darkness Is Calling), dus het is zeker niet de eerste keer. In een interview vertelde RR laatst dat ie het idee van Darkness Is Calling in z'n hoofd had zitten, maar het gewoon niet uit kon werken. Vandaar dat ie de hulp van Crypsis vroeg. En kijk tot waar ze dat gebracht heeft. Zoals eerder al is aangegeven; de juiste connecties hebben is nu eenmaal een belangrijk onderdeel.
N
Danku maximum. Ik had eigenlijk een soortgelijke tekst getypt en daarna bedacht dat ik het allemaal te veel moeite vond voor iets wat waarschijnlijk toch niet gaat veranderen. Goed om te zien dat jij dan toch het gat opvult :D
W
Hardtraxxer
112 posts member since 2013
Radical : "Hier even echte INSIDE info, i.p.v. dat Hardtraxx prietpraat waar iedereen maar wat roept."

Zat RR ook weleens hier?
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
wololo wrote:Radical : "Hier even echte INSIDE info, i.p.v. dat Hardtraxx prietpraat waar iedereen maar wat roept."

Zat RR ook weleens hier?
Ja maar bijhoorlijk veel dj's lezen hier ook gewoon mee zonder actief te zijn.
W
Hardtraxxer
112 posts member since 2013
Deetox wrote:
Dakpan wrote: Wat haat ik
Die vooroordelen :sick: !

Raiden mag misschien wel de vriendin van E-Force zijn, maar ze is toch hard aan het leren om zelf te produceren! Ze komt regelmatig bij mij in de studio om te leren en ik geef haar graag les omdat ze juist zelf heel graag wil! We zijn een collab begonnen omdat we er samen ideeën voor hadden!
Hoe maak je een collab met iemand die nog aan het leren is om te produceren?

Denk dat je bedoeld dat jij 95% van de track maakt, zij de overige 5%, maar wel zo alvast naamsbekendheid krijgt. (Ik zeg niet dat hier per definitie iets mis mee is)

Niet zo naief zijn mensen
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
wololo wrote:
Deetox wrote:
Dakpan wrote: Wat haat ik
Die vooroordelen :sick: !

Raiden mag misschien wel de vriendin van E-Force zijn, maar ze is toch hard aan het leren om zelf te produceren! Ze komt regelmatig bij mij in de studio om te leren en ik geef haar graag les omdat ze juist zelf heel graag wil! We zijn een collab begonnen omdat we er samen ideeën voor hadden!
Hoe maak je een collab met iemand die nog aan het leren is om te produceren?

Denk dat je bedoeld dat jij 95% van de track maakt, zij de overige 5%, maar wel zo alvast naamsbekendheid krijgt. (Ik zeg niet dat hier per definitie iets mis mee is)

Niet zo naief zijn mensen
Lees is even het stukje van Wootum over Radical. Wie weet heeft Raiden ook wel iets geweldigs in haar hoofd maar heeft zo nog niet de 'skills' om het ook echt uit te voeren, dan is zo'n collab toch perfect. Laten we nou met zijn allen eerst even de track afwachten, dan kunnen we pas echt een oordeel geven lijkt mij
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
goed topic ook, lekker veel wist je datjes.
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Qre8ive wrote:
Duke wrote:Tja je kan het verwachten, was een stuk handiger geweest als Raiden eest zelf wat soloplaatjes uit zou brengen voor er meteen met een semi grote artiest als Deetox gewerkt wordt. Dan komt het namelijk over alsof Deetox de gehele plaat heeft gemaakt terwijl Raiden erbij zit met wat 'tips'.
Wat boeit dat nou? Er zijn genoeg artiesten die samen met iemand beginnen en later pas solo gaan.

En dan nog, als iemand voor de rest van zijn/haar leven alleen maar samen met anderen wil dan maakt dat ook geen reet uit. Het is nou niet bepaald een vereiste om constant maar alles zelf te moeten kunnen in de scene. Zo lang er uiteraard maar geen 'solo' plaat uitkomt waar diegene alle credits opeist en zelf niets gedaan heeft :)
Ook als iemand zelf niet produceert is dat geen probleem. Er is niks mis met ghost producers. Alleen dit geheim houden en doen alsof je het zelf doet vind ik wel triest.

Maar goed het belangrijkste blijft wel dat er gewoon goede muziek gemaakt wordt.
H
Maximum wrote:Nu maak jij er weer van dat er geen grapjes gemaakt mogen worden.
En waar zie je mij dat zeggen?
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Wanneer post iemand nog eens een weetje :) ?
Het begint een beetje een eentonige discussie hier te worden :lol:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
wololo wrote:Hoe maak je een collab met iemand die nog aan het leren is om te produceren?
Je kan zelfs tracks maken met mensen die helemaal niet kunnen produceren. Een track is veel meer dan technische skill. In zoveel disciplines zijn de ontwerpers en de uitvoerders gescheiden, zelfs in de meeste muziek. Vaak is dat niet eens een goed samenwerkend proces, maar meer linear (ontwerp wordt aangeleverd en de uitvoerder moet het daar maar mee doen). Zolang alles op een eerlijke manier verloopt, zie ik er geen probleem mee.
Phase 2 wrote:Maar goed het belangrijkste blijft wel dat er gewoon goede muziek gemaakt wordt.
Precies :)
Hardtraxxer
739 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Een van de eerste tracks van Rebourne:

View on YouTube
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Warface wrote: Working on my new solo track for a very big "special" project! This time at work with a well-known MC and a vocalist. Curious how this is going to turn out!
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Qlown wrote:
Warface wrote: Working on my new solo track for a very big "special" project! This time at work with a well-known MC and a vocalist. Curious how this is going to turn out!
Nolz, album van 'm.
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2013
last seen Aug 2018
Qlown wrote:
Nice!!! :clap:
Hardtraxxer
458 posts member since 2013
last seen Oct 2016
The Magic Show Facebook
Are you ready for a new edition of The Magic Show? On this week's episode we will be joined by Envine, bringing some uplifting beats along with his brand new tune, and by Chris One who will also be playing some brand new exclusives! Our guests for the first time tonight are joining us all the way from Australia, they will be playing at Defqon.1 back to back with Toneshifterz both in The Netherlands and in Oz, and have some pretty big news coming! We're excited to have them on the show tonight - Dillytek! Make sure you're tuned into Q-dance Radio at 20:00 CET.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
XXLerator wrote:Ladies & Gentlemen: we have a winner!
With both the most listens on Soundcloud and the most votes, it's hardly a surprise: Mister Jason Payne has won the XXlerator Outdoor DJ Contest! He will be performing at the XXlerator Raw stage at Dreamfields Festival. Don't miss him!
Gratz! :]
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Morgen de preview van de collab tussen Donkey Rollers & B-Front

Release incoming :D
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
JEFSKI wrote:Morgen de preview van de collab tussen Donkey Rollers & B-Front

Release incoming :D
:worship:
T
Hardtraxxer
385 posts member since 2011
last seen Aug 2015
Anonymous wrote:http://ravermemes.com/post/88256607054 ?(naam vd site is niet best)
Als ze op headhunterz niveau "hardstyle" weer gaan maken dan mogen ze van mij wel wegblijven dan.