rakkietakkie schreef:
En wat betreft die Deetox discussie;
Serieus, wat een stel kleine kleutertjes zijn jullie. Het aantal vrouwen in de
harder styles scene is al niet groot (Stephanie, Korsakoff, Amada, Lady K8, Dana, DaY-már, Angel, Anagetic, Deetox en nog tal van andere) en dan nog zo reageren. Vind het alleen maar respect dat ze in 'The Mans World' willen mengen als dj zijnde!

Even los van die collab, want je moet helemaal zelf weten met wie je een collab doet.
Maar het begin van die lijst? HAHAHAHHA
Stephanie, Lady K8 en Korsakoff maken voor zover ik weet niet hun eigen tracks (correct me if I'm wrong, Korsakoff misschien tegenwoordig wel?) dus dat is meteen het geval "waarom zouden die respect van mij verdienen?"
Amada draait op feesten als Thrillogy/Freaqshow/Project Hardcore en zet sets als dit neer
http://l5d.nl/sn239a8Zwaar onder de maat, dus ook geen respect, sterker nog, ik irriteer me suf als ik zie dat mensen die niet kunnen draaien op zulke feesten staan.
De rest, DaY-már, Angel, Anagenetic, Deetox, maken voor zover ik weet allemaal hun eigen tracks, en zetten fatsoenlijke sets neer (geen grove fouten etc.) dus zul je mij niet horen klagen

Dana trouwens, maakt ook niet haar eigen tracks als ik het goed heb? (Promo (HC) & Tommy Pulse (HS) schijnbaar?) Dus dat is ook 0 respect wat dat betreft, setjes van der zijn wel vet, dus dat scheelt een hoop

Waarom zou ik respect hebben voor een vrouw die dj/producer wil wezen omdat ze een vrouw is? ik heb respect voor mensen die dikke sets neerzetten of vette tracks maken, niet om welk geslacht ze zijn, ik ga toch ook geen respect hebben voor een mannelijke balletdanser/cheerleader die er niks van kan, alleen omdat ie man is?