Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2083, 2084, 2085, 2086, 2087, 2088, 2089 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 22:07 

Hardtraxx Addict

Wat is dat nou weer voor kansloze kutclip haha. Wel een lekkere kont.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 23:15 

Hardtraxx Veteran

Wat een belachelijke clip zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 23:22 

Hardtraxxer

Oranje schreef:
The Magic Show Facebook

Chris One who will also be playing some brand new exclusives!

Godverdomme ja :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 00:08 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
XXLerator schreef:
Ladies & Gentlemen: we have a winner!
With both the most listens on Soundcloud and the most votes, it's hardly a surprise: Mister Jason Payne has won the XXlerator Outdoor DJ Contest! He will be performing at the XXlerator Raw stage at Dreamfields Festival. Don't miss him!

Gratz! :]

Volgens mij mag je dan openen toch? Lekker beginnen op 158 BPM :P.

Congrats iig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 00:25 

Hardtraxx Addict

Hardstylerzzzz schreef:

Het goede voorbeeld dit.... En maar doen alsof het allemaal zero tolerance is enzo >.< Laten ze ook echt merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 00:59 

Hardtraxx Elite

Wat betreft die overleden HoH bezoeker... onderzoek moet nog laten blijken hoe en wat. Leuk dat iederen DRUUUUUUGS!!!!11!!!een!! kan roepen. Maar je weet nooit hoe het gelopen is. Spijtig blijft wel dat er weer een dode is en het in het nieuws komt.

Er was toch al zo'n plan om festivals/party's te verbieden om zo drugs zoals XTC, MDMA en Coke te verbannen. Dit draagt er alleen maar meer aan bij als basis om dat voor elkaar te krijgen...

En wat betreft die Deetox discussie;
Serieus, wat een stel kleine kleutertjes zijn jullie. Het aantal vrouwen in de harder styles scene is al niet groot (Stephanie, Korsakoff, Amada, Lady K8, Dana, DaY-már, Angel, Anagetic, Deetox en nog tal van andere) en dan nog zo reageren. Vind het alleen maar respect dat ze in 'The Mans World' willen mengen als dj zijnde! :thumbup:

En die clip van After Motherfuckers, die slaat ook alles. Net alsof je op elke after weer lijntjes gaat nemen en met 2 vrouwen wakker wordt.... (Nouja, 1 iemand hier deed het omdat het kon... :x )
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 01:18 

Hardtraxx Addict

rakkietakkie schreef:
Serieus, wat een stel kleine kleutertjes zijn jullie. Het aantal vrouwen in de harder styles scene is al niet groot (Stephanie, Korsakoff, Amada, Lady K8, Dana, DaY-már, Angel, Anagetic, Deetox en nog tal van andere) en dan nog zo reageren. Vind het alleen maar respect dat ze in 'The Mans World' willen mengen als dj zijnde! :thumbup:

Even los van die collab, want je moet helemaal zelf weten met wie je een collab doet.
Maar het begin van die lijst? HAHAHAHHA

Stephanie, Lady K8 en Korsakoff maken voor zover ik weet niet hun eigen tracks (correct me if I'm wrong, Korsakoff misschien tegenwoordig wel?) dus dat is meteen het geval "waarom zouden die respect van mij verdienen?"
Amada draait op feesten als Thrillogy/Freaqshow/Project Hardcore en zet sets als dit neer http://l5d.nl/sn239a8
Zwaar onder de maat, dus ook geen respect, sterker nog, ik irriteer me suf als ik zie dat mensen die niet kunnen draaien op zulke feesten staan.

De rest, DaY-már, Angel, Anagenetic, Deetox, maken voor zover ik weet allemaal hun eigen tracks, en zetten fatsoenlijke sets neer (geen grove fouten etc.) dus zul je mij niet horen klagen :thumbup:

Dana trouwens, maakt ook niet haar eigen tracks als ik het goed heb? (Promo (HC) & Tommy Pulse (HS) schijnbaar?) Dus dat is ook 0 respect wat dat betreft, setjes van der zijn wel vet, dus dat scheelt een hoop :)

Waarom zou ik respect hebben voor een vrouw die dj/producer wil wezen omdat ze een vrouw is? ik heb respect voor mensen die dikke sets neerzetten of vette tracks maken, niet om welk geslacht ze zijn, ik ga toch ook geen respect hebben voor een mannelijke balletdanser/cheerleader die er niks van kan, alleen omdat ie man is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 01:19 

Kraak... Piep...

rakkietakkie schreef:
Citaat:

:lol: Het is net zo beledigend wat jij zegt niemand claimt dat dit een mans world is, anders was elk EDM feest wel een sausage fest.
Het is bij elk anders hoe ze in het wereldje zijn gekomen. Korsakoff, Lady K8 en Stephanie zijn er allemaal via via met hulp (Catscan & Promo, Angerfist, TNT) ingekomen. Angel, Day-Mar, Amada en Dana zijn er allemaal op eigen houtje ingekomen. Van Anagenetic en Deetox weet ik niet hoe ze erin zijn gekomen maar ook op eigen houtje geloof ik?

Daar lag de focus op. En met sommigen draait het om de looks, dat vinden heel veel mensen fout. Waar Korsakoff en Lady K8 in eerste instantie voor waren, net als Gostosa en Vyolet (En Dailucia?). Alleen Korskakoff en Lady K8 zijn er wel zo uitgekomen dat ze nu alles zelf doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 09:19 

Het maakt mij geen ene zak uit wie er wat voor wie produceert of hoe ze in het wereldje terecht zijn gekomen, als het maar lekker klinkt. Als we even kijken naar de heer Pollen dan herinneren we ons ook weer wat die man allemaal heeft geproduceert voor wie allemaal, niemand klaagt daarover, integendeel zelfs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 09:38 

Kraak... Piep...

Het ging meer om het feit dat een vrouw alleen voor de looks op stage wordt gezet en dat men er vanzelf op af komt kwijlen. En voor de rest zelf helemaal niet kan draaien en produceren.

En om even er nog een WJD te van maken.

Korsakoff : In de scene gehaald door Promo, heeft eerst goed leren draaien en is dan pas op stage gegaan maar had al eerder producties, gemaakt door promo en even later Catscan. Is later samen met Catscan naar MOH verkast en daar bleef Catscan ghost produceren samen met Outblast. Onderhand doet ze alles zelf sinds Unrivalled geloof ik.

Angel : Op eigen kluitje er in gekomen

Day-Mar : Op eigen kluitje er in gekomen

Amada : Is bezig met leren te produceren voor zover ik weet maar is op eigen kluitje door dr looks op stage gezet, imo kan ze nog niet goed genoeg draaien, vaak slechte beatmatching, dat setje van Maximumraver als goed voorbeeld.

Miss K8 : Draaide er voor wel solo onder Miss Kate. Maar is naar MOH gehaald door Angerfist. Kon zelf al draaien en heeft leren produceren door Angerfist, maar ziet er wel naar uit dat ze voor de looks is gehaald als je kijkt hoe ze wordt neergezet. Produceert onderhand zelf.

Miss Hysteria : In een vroeg stadion wat bijgebracht door Lunatic maar had al snel veel (geniale) solo platen en kan goed draaien.

Angeldust : Heeft zelf leren draaien, en heeft via een onbekende Nederlandse producer leren produceren maar heeft uit haarzelf de mainstream richting gekozen en haar eigen stijl gemaakt.

Dana : Kon zelf draaien, qua hardcore maakte Promo haar producties maar had zelf wel een sterke vinger in de pap. Hardstyle gerelateerd dus door Tommy Pulse volgens Maximum Raver.

Gostosa : Looks, producties door Wildstylez en Headhunterz

Vyolet : Looks, producties door Zatox

La Nina : Looks, deed alles zelf of met Abyss, maar enorm slecht.

Deetox : Zelf

Anagenetic : Zelf

Dailucia : Als je kijkt hoe ze word neergezet, dan voor looks maar geen idee eigenlijk verder. Producties kwamen van Vorwerk of Ruthless geloof ik.

Stephanie : Producties komen van Tuneboy en hoe ze heeft geleerd te draaien en of ze het onderhand zelf goed kan weet ik ook niet.

Verder zijn er vast nog wel wat, maar daar kom ik zo even niet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 09:47 

Hardtraxx Addict

rakkietakkie schreef:

En die clip van After Motherfuckers, die slaat ook alles. Net alsof je op elke after weer lijntjes gaat nemen en met 2 vrouwen wakker wordt.... (Nouja, 1 iemand hier deed het omdat het kon... :x )

Dat het een vrouw is heeft niets met de hele discussie te maken. Ik vind ook niet dat een vrouw al respect verdiend omdat de scene voornamelijk uit mannen bestaat. Ze moeten respect verdienen op basis van de muziek net als alle andere artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 09:53 

... we een wekelijkse hardstyle classic topic hebben? :P

hardstyle-releases/wekelijkse-hardstyle-classic-t44496.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 11:19 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Deetox situatie

:corn: Ga anders verder in discussie topic :) uhum modjes :list:

Citaat:
Uploaded a new Mashup Jack preview! I made this mashup a while ago during a time when I listened a lot to Adele and I've always been a fan of Noisecontrollers of course! Check it out:
‪#‎MASHUPJACK‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 11:44 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Citaat:
Deetox situatie

:corn: Ga anders verder in discussie topic :) uhum modjes :list:

Citaat:
Uploaded a new Mashup Jack preview! I made this mashup a while ago during a time when I listened a lot to Adele and I've always been a fan of Noisecontrollers of course! Check it out:
‪#‎MASHUPJACK‬

Nee dit voegt wat toe. Daar is gewoon nieuwe-tracks-hs/ voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 12:00 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Angel, Day-Mar, Amada en Dana zijn er allemaal op eigen houtje ingekomen.

Amada is de kleindochter van Drokz volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 12:10 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
Broken Balance schreef:

Volgens mij is Drokz nog geen 40 en Amada is 22. Lijkt me apart dat Amada dan zijn kleindochter is
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 12:18 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
_theon_ schreef:
Broken Balance schreef:

Volgens mij is Drokz nog geen 40 en Amada is 22. Lijkt me apart dat Amada dan zijn kleindochter is

My bad, familie iig. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 12:20 

Hardtraxx Veteran

Fekete schreef:
Maximum schreef:
Nu maak jij er weer van dat er geen grapjes gemaakt mogen worden.

En waar zie je mij dat zeggen?

Reageer dan ook op de rest van mijn tekst, of reageer gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 12:22 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Danku maximum. Ik had eigenlijk een soortgelijke tekst getypt en daarna bedacht dat ik het allemaal te veel moeite vond voor iets wat waarschijnlijk toch niet gaat veranderen. Goed om te zien dat jij dan toch het gat opvult :D

Ja het is gewoon jammer dat dit nog moet worden uitgelegd, maar dat is ook niet zo gek met verschillende leeftijds categorieën. Een paar jaar terug zei ik ook nog wel eens stomme dingen. Je bereikt er zo weinig mee. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 12:28 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
Broken Balance schreef:

Oom inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 12:40 

Kraak... Piep...

Dat wist ik dan weer niet. Maar Amada draait verre van Drokz zijn stijl, dat wel :P.
Opa Droekz :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 14:05 

Hardtraxx Veteran

Facebook Digital Punk
Citaat:
A brand-new episode of Unleashed will be released on friday!

Featuring tracks from: Ran-D, B-Front, Gunz for Hire,Frequencerz, Phuture Noize and more...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 14:16 

Hardtraxx Veteran

Als Seven er in had gezeten had hij E-Force vast genoemd. Denk dat die plaat zo lang mogelijk gerekt gaat worden qua HQ en release. Helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 14:23 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Als Seven er in had gezeten had hij E-Force vast genoemd. Denk dat die plaat zo lang mogelijk gerekt gaat worden qua HQ en release. Helaas.

Laatst gaf eforce toch bericht dat er een preview aan zou komen? Nu denk ik dat hetzelfde gebeurd met hollow
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:09 

Hardtraxx Veteran

feesten/q-base-creatures-of-the-night-13-09-2014-airport-weeze-t43642.html :whistle:
Vorige  1 ... 2083, 2084, 2085, 2086, 2087, 2088, 2089 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen