Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2081, 2082, 2083, 2084, 2085, 2086, 2087 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 18:53 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
:lol:

En daarom gaan artiesten weg van hardtraxx ..

Vanwege Koek's jeugdverhalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 19:03 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Deetox schreef:
Dakpan schreef:
Wat haat ik

Die vooroordelen :sick: !

Raiden mag misschien wel de vriendin van E-Force zijn, maar ze is toch hard aan het leren om zelf te produceren! Ze komt regelmatig bij mij in de studio om te leren en ik geef haar graag les omdat ze juist zelf heel graag wil! We zijn een collab begonnen omdat we er samen ideeën voor hadden!

Niks tegen de kwaliteiten van de meid zelf, maar denk jij dat ze in dezelfde positie was gekomen als het níet 'de vriendin van' was geweest? Natuurlijk zijn er genoeg vrouwen die zich prima kunnen redden, maar het gehalte 'vriendin van' is en blijft toch wel...opvallend. In elke industrie overigens.

Stefan, jij weet toch net zo goed als ieder ander dat een goed netwerk ontzettend belangrijk is/kan zijn? Ik denk dat maar een klein deel van de artiesten op hun plek zit, puur vanwege hun talent. Er zullen misschien ook wel heel talentvolle onbekende artiesten zijn, maar met een goed netwerk kun je gewoon heel snel verder komen. Toch niet zo raar? Laat die meid zich maar bewijzen, als ze nou goed blijkt te produceren en goed kan draaien is er toch niks aan de hand...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 19:04 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Stefan, jij weet toch net zo goed als ieder ander dat een goed netwerk ontzettend belangrijk is/kan zijn? Ik denk dat maar een klein deel van de artiesten op hun plek zit, puur vanwege hun talent. Er zullen misschien ook wel heel talentvolle onbekende artiesten zijn, maar met een goed netwerk kun je gewoon heel snel verder komen. Toch niet zo raar? Laat die meid zich maar bewijzen, als ze nou goed blijkt te produceren en goed kan draaien is er toch niks aan de hand...

Klopt, ik besef dit uiteraard erg goed. Hoeft echter niet te betekenen dat ik het er mee eens ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 19:36 

Hardtraxx Veteran

Wat kan mij het schelen met wie iemand een relatie heeft. Al zou Deetox met Kim-Jong-Il een track maken, als hij gaaf is kan je daar alleen maar van genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 20:22 

Hardtraxx Veteran

Deetox schreef:
Dakpan schreef:
Wat haat ik

Raiden mag misschien wel de vriendin van E-Force zijn, maar ze is toch hard aan het leren om zelf te produceren! Ze komt regelmatig bij mij in de studio om te leren en ik geef haar graag les omdat ze juist zelf heel graag wil! We zijn een collab begonnen omdat we er samen ideeën voor hadden!

Oke, dus wanneer Raiden geen relatie had met E-Force zou je d'r ook helpen met produceren? In dat geval zullen de vrouwen nu in de rij staan om je op een feest te ontmoeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 20:59 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Deetox schreef:
Dakpan schreef:
Wat haat ik

Oke, dus wanneer Raiden geen relatie had met E-Force zou je d'r ook helpen met produceren? In dat geval zullen de vrouwen nu in de rij staan om je op een feest te ontmoeten.

Leer lezen smurf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 21:41 

Hardtraxx Addict

Hardstylerzzzz schreef:
Bezoeker Harmony of Hardcore in Erp raakt onwel en overlijdt in ziekenhuis

http://www.omroepbrabant.nl/?news/21234 ... nhuis.aspx

Drugs
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 23:34 

Kraak... Piep...

Duh, anders kwam het ook niet in het nieuws
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 00:48 

Hardtraxx Veteran

Jambekkiee schreef:
Leer lezen smurf.

Ja of jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 01:09 

Donateur

Wat een zielige vertoning van een aantal gebruikers hier. Nu weet ik weer waarom ik niet meer op Hardtraxx zit. Bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 01:15 

Hardtraxx Veteran

Vandaar dat je nog om 10 over 1 op hardtraxx zit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 01:44 

Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Deetox schreef:
Met het leren van ja, sinds wanneer is dat erg? Jij hebt ook zonder hulp leren fietsen?

Attent dat je dat vraagt. :) Ik heb dit even moeten navragen, dus heb even voor je gebeld.

Mijn moeder zei dit: "Jij weigerde te fietsen waar wij bij waren, en van de één op de andere dag zagen we je ineens voorbij fietsen op de fiets van een buurjongetje. Bij ons weten heeft niemand je daarbij geholpen, maar ben je opgestapt en op goed geluk weggefietst. Niet geheel zonder kleerscheuren overigens..."

^^

Quote van het jaar, fantastisch. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 01:53 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Deetox schreef:
Met het leren van ja, sinds wanneer is dat erg? Jij hebt ook zonder hulp leren fietsen?

Attent dat je dat vraagt. :) Ik heb dit even moeten navragen, dus heb even voor je gebeld.

Mijn moeder zei dit: "Jij weigerde te fietsen waar wij bij waren, en van de één op de andere dag zagen we je ineens voorbij fietsen op de fiets van een buurjongetje. Bij ons weten heeft niemand je daarbij geholpen, maar ben je opgestapt en op goed geluk weggefietst. Niet geheel zonder kleerscheuren overigens..."

^^

Held. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 09:36 

Hardtraxx Veteran

jammer dat de artiesten van hardtraxx verdwijnen dankzij anonieme jochies die bijdehand gaan lopen doen... -.-

het is dat ik "verpesten voor de rest" oudbollig vind klinken, maar daar komt het wel op neer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 09:48 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
jammer dat de artiesten van hardtraxx verdwijnen dankzij anonieme jochies die bijdehand gaan lopen doen... -.-

het is dat ik "verpesten voor de rest" oudbollig vind klinken, maar daar komt het wel op neer...

Klopt, alleen maar omdat ze niet kunnen producen/draaien als zij dat doen gaan ze haten.. erg jammer dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 10:09 

Er is zelfs nog voor mij iig een verschil naar wie je gaat kutten en naar wie niet. Deetox is wat mij betreft altijd supernetjes en open geweest over vanalles en nog wat. Om dan meteen in de kleutermodus te schieten (hoebedoelje dus) vind ik ook echt gehandicapt. Mocht het nou over DJs gaan die zich ook echt als een ramdebiel gedragen dan ligt het natuurlijk wat genuanceerder en is het veel laagdrempeliger om zo te reageren. Hoewel jullie zeker gelijk hebben, vind ik het niveau vrij triest. Ik weet iig wel dat ik niks meer zou posten als je vanuit goede intenties iemand probeert te helpen en dat wordt met 20 aannames afgebrand.

Quote van t jaar, mn reet. Zielige vertoning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 10:15 

Hardtraxx Addict

Stelletje mooiboys hier ook altijd op Hardtraxx, gedraag je
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 10:43 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:

Dit, hou het eens netjes man. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar je kan nog wel normaal met elkaar omgaan. Een grapje moet ook wel kunnen, maar dit vind ik gewoon respectloos. En zijn de mods op vakantie of zo? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 11:48 

Hardtraxxer

JEFSKI schreef:

Dit. Wat maakt het uit dat iemand word geholpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 11:58 

Hardtraxx Veteran

Oranje schreef:
JEFSKI schreef:

Dit. Wat maakt het uit dat iemand word geholpen?

Good job missing the point there, mate. Het gaat er niet om dat iemand geholpen wordt (anders zou bijvoorbeeld Titan hier dagelijks nog besproken moeten worden), gaat erom dat het wel weer heel toevallig (volgens Deetox is het dat ook, kan ik verder ook niet over oordelen dus neem het maar aan) is dat het weer 'de vriendin van' is. All in the family enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 12:07 

Hardtraxx Veteran

Het mooie is dat nog niemand ook maar iets van die track heeft gehoord. En nu al hebben sommige mensen de mening , tenminste zo komt het over, dat die Raiden er geen zak van kan... Wacht gewoon eerst die track af, voordat je je als een kleuter gaat gedragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 12:10 

Hardtraxx Veteran

Ik blijf het bijzonder vinden dat na Gostosa mensen het blijven proberen.

In ieder geval, hier de eindshow van Intents:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 12:51 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Er is zelfs nog voor mij iig een verschil naar wie je gaat kutten en naar wie niet. Deetox is wat mij betreft altijd supernetjes en open geweest over vanalles en nog wat. Om dan meteen in de kleutermodus te schieten (hoebedoelje dus) vind ik ook echt gehandicapt. Mocht het nou over DJs gaan die zich ook echt als een ramdebiel gedragen dan ligt het natuurlijk wat genuanceerder en is het veel laagdrempeliger om zo te reageren. Hoewel jullie zeker gelijk hebben, vind ik het niveau vrij triest. Ik weet iig wel dat ik niks meer zou posten als je vanuit goede intenties iemand probeert te helpen en dat wordt met 20 aannames afgebrand.

wmbt is het gewoon een kwestie van fatsoenlijk met elkaar om gaan, wil niet perse de moraal ridder gaan uithangen, maar in de basis is het gewoon heel makkelijk om onfatsoenlijke dingen online te gooien vanuit je anonieme positie, en dat geld niet alleen voor Hardtraxx, het feit dat Deetox de moeite neemt om uberhaupt nog antwoord te geven op dingen (zoals bijv in het Voodoo topic) vind ik al bijzonder, ze is namelijk nog een van de enige (grote) artiesten die de moeite neemt om zich in discussies te mengen.

het zou gewoon jammer zijn dat toekomstige interessante discussies met artiesten om zeep worden geholpen door een paar puberale anonieme jochies die hun gelijk willen halen voor internet credits :P

*moraal ridder modus weer uit*
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 12:57 

Hardtraxxer

Girl power :)

(Y) Raiden
(Y) Feroxx
(Y) Deetox

Ook nog even inhakend op Act of Rage.

Stel nou he... ik loop al 1,5 jaar mee met Thera als marketing manager. Dan is mijn 1e keus (mocht ik ooit dj & producer willen worden) ook Theracords. Puur omdat je die club goed kent.

Act of Rage doet al maanden/jaren dingen voor Radical Redemption en is er volgens mij ook een goede vriend van... dan is het toch ook niet zo gek dat je bij MiM aanklopt?

MiM heeft een hoge reputatie dus die nemen echt niet zo maar iemand aan die niets kan hoor. Wacht maar gewoon af en blijf ondertussen lekker respectvol naar mensen die moeite doen om iets te bereiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 13:14 

http://ravermemes.com/post/88256607054 ?(naam vd site is niet best)
Vorige  1 ... 2081, 2082, 2083, 2084, 2085, 2086, 2087 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen