Nazale schreef:
Er is zelfs nog voor mij iig een verschil naar wie je gaat kutten en naar wie niet. Deetox is wat mij betreft altijd supernetjes en open geweest over vanalles en nog wat. Om dan meteen in de kleutermodus te schieten (hoebedoelje dus) vind ik ook echt gehandicapt. Mocht het nou over DJs gaan die zich ook echt als een ramdebiel gedragen dan ligt het natuurlijk wat genuanceerder en is het veel laagdrempeliger om zo te reageren. Hoewel jullie zeker gelijk hebben, vind ik het niveau vrij triest. Ik weet iig wel dat ik niks meer zou posten als je vanuit goede intenties iemand probeert te helpen en dat wordt met 20 aannames afgebrand.
Quote van t jaar, mn reet. Zielige vertoning.
wmbt is het gewoon een kwestie van fatsoenlijk met elkaar om gaan, wil niet perse de moraal ridder gaan uithangen, maar in de basis is het gewoon heel makkelijk om onfatsoenlijke dingen online te gooien vanuit je anonieme positie, en dat geld niet alleen voor Hardtraxx, het feit dat Deetox de moeite neemt om uberhaupt nog antwoord te geven op dingen (zoals bijv in het Voodoo topic) vind ik al bijzonder, ze is namelijk nog een van de enige (grote) artiesten die de moeite neemt om zich in discussies te mengen.
het zou gewoon jammer zijn dat toekomstige interessante discussies met artiesten om zeep worden geholpen door een paar puberale anonieme jochies die hun gelijk willen halen voor internet credits
*moraal ridder modus weer uit*