Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Koelkast wrote: Wat een raar bericht. Er staat overduidelijk een Spinnin Records logo op de artwork en ze noemen het zelf ook in het bericht, en vervolgens beginnen ze over een nieuwe editie van Black...
http://www.urbandictionary.com/define.p ... click+bait
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Hard Invasion wrote:
iMark wrote:Wat verrassend dat iemand van Minus Is More/Most Wanted een anthem mag maken voor een Art Of Dance feest... :x
Leg die link dan eens even uit want ik heb iets gemist :)
Rauw op je Dak: Radical
Dominator 2012: Angerfist/Outblast
Dominator 2013: The Supreme Team(Angerfist/The Playah)
Moh 2014: Tha Playah
Moh 2014: Re-Style

Bekijk ook gelijk ff de line-ups van oa. Free Festival, Dominator en Syndicate. Vrijwel alle artiesten van Most Wanted staan hier. http://www.mostwanted.dj/
Minus is More en MOH zijn direct met MWDJ verbonden.
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
iMark wrote:
Hard Invasion wrote:
iMark wrote:Wat verrassend dat iemand van Minus Is More/Most Wanted een anthem mag maken voor een Art Of Dance feest... :x
Leg die link dan eens even uit want ik heb iets gemist :)
Rauw op je Dak: Radical
Dominator 2012: Angerfist/Outblast
Dominator 2013: The Supreme Team(Angerfist/The Playah)
Moh 2014: Tha Playah
Moh 2014: Re-Style

Bekijk ook gelijk ff de line-ups van oa. Free Festival, Dominator en Syndicate. Vrijwel alle artiesten van Most Wanted staan hier. http://www.mostwanted.dj/
Minus is More en MOH zijn direct met MWDJ verbonden.
Al een stuk duidelijker zo ;)
Ben wel benieuwd naar de rest van de line-up !
Hardtraxxer
458 posts member since 2013
last seen Oct 2016
RR op de euforische tour? Eerst al een euforische track(die trouwens leuk is), daarna frontliner en brennan heart. Ben benieuwd :thumbsup:
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
>.<
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Hardstylerzzzz wrote:The Sound of Q-Dance Chile: The Doors are open!

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152837681270968
Sakker, je kan ook overdrijven >.<
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Wat een zeikers zijn jullie zeg.

Kijk dat wij nou elk weekend een rijke keuze hebben aan hardstyle feesten en festivals, wil niet zeggen dat ze dat in Chili ook hebben. Daar zal het misschien maar een aantal keer zijn per jaar, waarvan The Sound of Q-Dance 1 van de grootste is. Kan me prima voorstellen dat er genoeg trouwe fans zijn die naar dit moment toeleven ;) Vind dat enthousiaste wel leuk :D
Hardtraxxer
563 posts member since 2014
last seen Jun 2014
Rawbin wrote:Wat een zeikers zijn jullie zeg.

Kijk dat wij nou elk weekend een rijke keuze hebben aan hardstyle feesten en festivals, wil niet zeggen dat ze dat in Chili ook hebben. Daar zal het misschien maar een aantal keer zijn per jaar, waarvan The Sound of Q-Dance 1 van de grootste is. Kan me prima voorstellen dat er genoeg trouwe fans zijn die naar dit moment toeleven ;) Vind dat enthousiaste wel leuk :D
ik denk niet dat het gaat om het feit dat het een feestje in Chili is, maar het feit dat die hier eventjes vermeld dat nu de deuren open zijn daar :p
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Ah, van die kant had ik het niet bekeken, maar nu je het zegt, wel echt een hele leuke "wist je dat" inderdaad zeg xd

Ik dacht dat ze dat naar binnen rennen zo overdreven vonden :P
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Arrow wrote:
Rawbin wrote:Wat een zeikers zijn jullie zeg.

ik denk niet dat het gaat om het feit dat het een feestje in Chili is, maar het feit dat die hier eventjes vermeld dat nu de deuren open zijn daar :p
Nee het ging mij meer om het rennen richting de ingang. Toen ik mijn eerste keer naar Defqon ging waar ik ook 5 jaar lang naartoe heb geleefd ging ik ook niet rennend naar de ingang.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Mensen zijn buiten Nederland nou eenmaal wat enthousiaster.
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Nederland is gewoon een verwend kut land, amen
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Hardstylerzzzz wrote:The Sound of Q-Dance Chile: The Doors are open!

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152837681270968
Deze 2e editie was trouwens uitverkocht en op de foto's en filmpjes te zien was het zeker geen klein lullig feestje.
Op een filmpje kun je zien dat bij de eerste intro de hal al helemaal vol staat, blijkbaar had men er wel zin in :D
Blijkbaar is de schare fans groot genoeg om dit jaar een eigen festival te organiseren daar.
Last edited by hurricane on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
Ja mang die bass in Hardstyle dreunt nou eenmaal vele kilometers verder door dan die van bijvoorbeeld House en Dubstep
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
The Magic Show
Do you love your hardcore?! Well tonight, we have a treat for you! Our residents Zero Sanity and Artic will be opening the show, and after we have a chat with them, Endymion will be taking over for the final hour of the show! Be prepared - tonight we'll be crossing all boundaries in the pursuit for hard dance music, this is going to be one unmissable show! Make sure tonight, you're logged in to Q-dance Radio from 20:00 CET!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
I do love my hardcore ja, maar daar kun je hun niet onder rekenen bij mij. Die zijn al zo goed als overgestapt naar de hardstyle.
K
Hardtraxxer
266 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Weet niet voor zover dit al bekend is of was, maar Frequencerz zitten voortaan bij Platinum Agency.
Dat maakte Platinum Agency een kwartier geleden bekend op Facebook.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Frequencerz
The time has come to take the next step in our career. As from now we've joined Platinum Agency for our future bookings!
We want to thank Fusion for all of their work and dedication for the past few years.
For all info regarding Frequencerz and B-Freqz bookings, please check:
http://www.platinum-agency.com/artist/i ... ncerz.html
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Ja betekent dat dat ze alleen niet meer te boeken zijn via fusion en nog wel op het label zitten? Of wie kan mij helpen dit te begrijpen :thumbup:
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Ik denk dat ze het hebben over het verhuizen van het boekingskantoor van Fusion naar dan Platinum Agency waar vgm B-front ook al bij zit :thumbup:

Edit: eigenlijk wat Jaron zegt xd

Denk trouwens dat er qua boekingen niet veel zal veranderen, behalve in de portemonnee bij Frequencerz :thumbup:
Last edited by SkiggyRapz18 on , edited 1 time in total.
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
SkiggyRapz18 wrote:Ik denk dat ze het hebben over het verhuizen van het boekingskantoor van Fusion naar dan Platinum Agency waar vgm B-front en Donkey's ook al bij zitten :thumbup:

Denk trouwens dat er qua boekingen niet veel zal veranderen, behalve in de portemonnee bij Frequencerz :thumbup:
Denk dat het gewoon te veel wordt voor Fusion om bookings te blijven doen voor hun ofzo. Fusion is natuurlijk geen full time boekingskantoor.
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen 8 days ago
Phase 2 wrote:
SkiggyRapz18 wrote:Ik denk dat ze het hebben over het verhuizen van het boekingskantoor van Fusion naar dan Platinum Agency waar vgm B-front en Donkey's ook al bij zitten :thumbup:

Denk dat het gewoon te veel wordt voor Fusion om bookings te blijven doen voor hun ofzo. Fusion is natuurlijk geen full time boekingskantoor.
Jawel hoor ;) Ze hebben bij Platinum gewoon meer perspectief op grote events en vooral het buitenland.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Lees: Platinum heeft leukere deals met Q-Dance en dergelijke. Alsof mensen liever Freqz zouden boeken omdat ze van booking kantoor zijn veranderd
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Iets met: Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker (?).
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 5 minutes ago
Nikkel wrote:Iets met: Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker (?).
Misschien kan ik daar ook aangifte doen binnenkort