Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2076, 2077, 2078, 2079, 2080, 2081, 2082 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 20:39 

Hardtraxx Addict

Koelkast schreef:
Wat een raar bericht. Er staat overduidelijk een Spinnin Records logo op de artwork en ze noemen het zelf ook in het bericht, en vervolgens beginnen ze over een nieuwe editie van Black...

http://www.urbandictionary.com/define.p ... click+bait
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 20:44 

Hardtraxx Veteran

Hard Invasion schreef:
iMark schreef:
Wat verrassend dat iemand van Minus Is More/Most Wanted een anthem mag maken voor een Art Of Dance feest... :x

Leg die link dan eens even uit want ik heb iets gemist :)

Rauw op je Dak: Radical
Dominator 2012: Angerfist/Outblast
Dominator 2013: The Supreme Team(Angerfist/The Playah)
Moh 2014: Tha Playah
Moh 2014: Re-Style

Bekijk ook gelijk ff de line-ups van oa. Free Festival, Dominator en Syndicate. Vrijwel alle artiesten van Most Wanted staan hier. http://www.mostwanted.dj/
Minus is More en MOH zijn direct met MWDJ verbonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 21:49 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Hard Invasion schreef:
iMark schreef:
Wat verrassend dat iemand van Minus Is More/Most Wanted een anthem mag maken voor een Art Of Dance feest... :x

Leg die link dan eens even uit want ik heb iets gemist :)

Rauw op je Dak: Radical
Dominator 2012: Angerfist/Outblast
Dominator 2013: The Supreme Team(Angerfist/The Playah)
Moh 2014: Tha Playah
Moh 2014: Re-Style

Bekijk ook gelijk ff de line-ups van oa. Free Festival, Dominator en Syndicate. Vrijwel alle artiesten van Most Wanted staan hier. http://www.mostwanted.dj/
Minus is More en MOH zijn direct met MWDJ verbonden.

Al een stuk duidelijker zo ;)
Ben wel benieuwd naar de rest van de line-up !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 09:52 

Hardtraxxer

RR op de euforische tour? Eerst al een euforische track(die trouwens leuk is), daarna frontliner en brennan heart. Ben benieuwd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 13:27 

Hardtraxx Veteran

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 13:34 

Hardtraxx Veteran

Hardstylerzzzz schreef:
The Sound of Q-Dance Chile: The Doors are open!

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152837681270968

Sakker, je kan ook overdrijven >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 13:45 

Hardtraxx Veteran

Wat een zeikers zijn jullie zeg.

Kijk dat wij nou elk weekend een rijke keuze hebben aan hardstyle feesten en festivals, wil niet zeggen dat ze dat in Chili ook hebben. Daar zal het misschien maar een aantal keer zijn per jaar, waarvan The Sound of Q-Dance 1 van de grootste is. Kan me prima voorstellen dat er genoeg trouwe fans zijn die naar dit moment toeleven ;) Vind dat enthousiaste wel leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 13:51 

Hardtraxxer

Rawbin schreef:

Kijk dat wij nou elk weekend een rijke keuze hebben aan hardstyle feesten en festivals, wil niet zeggen dat ze dat in Chili ook hebben. Daar zal het misschien maar een aantal keer zijn per jaar, waarvan The Sound of Q-Dance 1 van de grootste is. Kan me prima voorstellen dat er genoeg trouwe fans zijn die naar dit moment toeleven ;) Vind dat enthousiaste wel leuk :D

ik denk niet dat het gaat om het feit dat het een feestje in Chili is, maar het feit dat die hier eventjes vermeld dat nu de deuren open zijn daar :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 13:52 

Hardtraxx Veteran

Ah, van die kant had ik het niet bekeken, maar nu je het zegt, wel echt een hele leuke "wist je dat" inderdaad zeg xd

Ik dacht dat ze dat naar binnen rennen zo overdreven vonden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 14:27 

Hardtraxx Veteran

Arrow schreef:
Rawbin schreef:

ik denk niet dat het gaat om het feit dat het een feestje in Chili is, maar het feit dat die hier eventjes vermeld dat nu de deuren open zijn daar :p

Nee het ging mij meer om het rennen richting de ingang. Toen ik mijn eerste keer naar Defqon ging waar ik ook 5 jaar lang naartoe heb geleefd ging ik ook niet rennend naar de ingang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 14:53 

Hardtraxx Veteran

Mensen zijn buiten Nederland nou eenmaal wat enthousiaster.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 17:29 

Hardtraxx Addict

Nederland is gewoon een verwend kut land, amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 23:52 

Hardtraxx Veteran

Hardstylerzzzz schreef:
The Sound of Q-Dance Chile: The Doors are open!

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152837681270968

Deze 2e editie was trouwens uitverkocht en op de foto's en filmpjes te zien was het zeker geen klein lullig feestje.
Op een filmpje kun je zien dat bij de eerste intro de hal al helemaal vol staat, blijkbaar had men er wel zin in :D
Blijkbaar is de schare fans groot genoeg om dit jaar een eigen festival te organiseren daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 12:39 

Hardtraxx Veteran

Ja mang die bass in Hardstyle dreunt nou eenmaal vele kilometers verder door dan die van bijvoorbeeld House en Dubstep
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 13:52 

Hardtraxx Crew

The Magic Show
Citaat:
Do you love your hardcore?! Well tonight, we have a treat for you! Our residents Zero Sanity and Artic will be opening the show, and after we have a chat with them, Endymion will be taking over for the final hour of the show! Be prepared - tonight we'll be crossing all boundaries in the pursuit for hard dance music, this is going to be one unmissable show! Make sure tonight, you're logged in to Q-dance Radio from 20:00 CET!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 14:06 

Kraak... Piep...

I do love my hardcore ja, maar daar kun je hun niet onder rekenen bij mij. Die zijn al zo goed als overgestapt naar de hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 16:20 

Hardtraxxer

Weet niet voor zover dit al bekend is of was, maar Frequencerz zitten voortaan bij Platinum Agency.
Dat maakte Platinum Agency een kwartier geleden bekend op Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 16:21 

Hardtraxx Elite

Frequencerz
Citaat:
The time has come to take the next step in our career. As from now we've joined Platinum Agency for our future bookings!
We want to thank Fusion for all of their work and dedication for the past few years.
For all info regarding Frequencerz and B-Freqz bookings, please check:
http://www.platinum-agency.com/artist/i ... ncerz.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 16:40 

Hardtraxx Veteran

Ja betekent dat dat ze alleen niet meer te boeken zijn via fusion en nog wel op het label zitten? Of wie kan mij helpen dit te begrijpen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 16:55 

Hardtraxx Elite

Ik denk dat ze het hebben over het verhuizen van het boekingskantoor van Fusion naar dan Platinum Agency waar vgm B-front ook al bij zit :thumbup:

Edit: eigenlijk wat Jaron zegt xd

Denk trouwens dat er qua boekingen niet veel zal veranderen, behalve in de portemonnee bij Frequencerz :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 17:17 

Hardtraxx Addict

SkiggyRapz18 schreef:
Ik denk dat ze het hebben over het verhuizen van het boekingskantoor van Fusion naar dan Platinum Agency waar vgm B-front en Donkey's ook al bij zitten :thumbup:

Denk trouwens dat er qua boekingen niet veel zal veranderen, behalve in de portemonnee bij Frequencerz :thumbup:

Denk dat het gewoon te veel wordt voor Fusion om bookings te blijven doen voor hun ofzo. Fusion is natuurlijk geen full time boekingskantoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 18:24 

Artiest

Phase 2 schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Ik denk dat ze het hebben over het verhuizen van het boekingskantoor van Fusion naar dan Platinum Agency waar vgm B-front en Donkey's ook al bij zitten :thumbup:

Denk dat het gewoon te veel wordt voor Fusion om bookings te blijven doen voor hun ofzo. Fusion is natuurlijk geen full time boekingskantoor.

Jawel hoor ;) Ze hebben bij Platinum gewoon meer perspectief op grote events en vooral het buitenland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 18:34 

Hardtraxx Veteran

Lees: Platinum heeft leukere deals met Q-Dance en dergelijke. Alsof mensen liever Freqz zouden boeken omdat ze van booking kantoor zijn veranderd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 18:40 

Hardtraxx Addict

Iets met: Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker (?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 20:26 

Hardtraxx Veteran

Nikkel schreef:
Iets met: Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker (?).

Misschien kan ik daar ook aangifte doen binnenkort
Vorige  1 ... 2076, 2077, 2078, 2079, 2080, 2081, 2082 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen