Ben benieuwd wie die 'groten' volgens hem zijn in de scene, lijkt me niet dat hij gaat samen werken met een Wildstylez/Noisecontrollers/Headhunterz ofzo.wrote:b2s-tv : Interview met Titan over Titanomachy
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Ik gok dan op jongens zoals Crypsis, Radical Redemption,B-Front, Zany ,...wrote:Ben benieuwd wie die 'groten' volgens hem zijn in de scene, lijkt me niet dat hij gaat samen werken met een Wildstylez/Noisecontrollers/Headhunterz ofzo.wrote:b2s-tv : Interview met Titan over Titanomachy
TNT
Did u know we did a track with Audiotricz?
And what if we tell u we gonna make two?
Titanomachy, wat een vet idee! Krijg er beetje t gevoel bij van Hardstyle Masterz - Respect.
Benieuwd hoe hij dit gaat uitwerken.
Titan & The Prophet, & Dana, & Luna, & Deepack, & Zany....
Benieuwd hoe hij dit gaat uitwerken.
Titan & The Prophet, & Dana, & Luna, & Deepack, & Zany....
Er werd gisteren een remix gedraaid van Titan - Clap You. Werd gedraaid door Frequencerz.
Vet concept van Titanomachy, is goed over na gedacht wat ik zo hoor! zo lang het geen verkleed partij gaat worden is het wel iets leuks en origineels voor een half uurtje tussendoor !
ga er sowieso een kijkje nemen
moet wel zeggen dat Taitenomekkie niet echt lekker in de mond ligt, moet misschien beetje wennen
ga er sowieso een kijkje nemen
moet wel zeggen dat Taitenomekkie niet echt lekker in de mond ligt, moet misschien beetje wennen
-
LHardtraxxer
- 169 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
Kan ook Shizophrenics (Warface) & Clap You geweest zijn. Tegenwoordig draaien ze die door elkaar.wrote:Er werd gisteren een remix gedraaid van Titan - Clap You. Werd gedraaid door Frequencerz.
Nee, het was een remix.wrote:Kan ook Shizophrenics (Warface) & Clap You geweest zijn. Tegenwoordig draaien ze die door elkaar.wrote:Er werd gisteren een remix gedraaid van Titan - Clap You. Werd gedraaid door Frequencerz.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Das al láng bekend.wrote:TNTDid u know we did a track with Audiotricz?
And what if we tell u we gonna make two?
Ik vroeg me al af hoe je dit zou moeten uitspreken. Maar klikt als een sushi gerechtje. Maar hoop toch dat ik het lekkerder ga vinden.wrote:moet wel zeggen dat Taitenomekkie niet echt lekker in de mond ligt, moet misschien beetje wennen
Ik kan me niet echt voorstellen dat de intro op decibel gaat zijn " Please welcome taitenomekkie "wrote:Ik vroeg me al af hoe je dit zou moeten uitspreken. Maar klikt als een sushi gerechtje. Maar hoop toch dat ik het lekkerder ga vinden.wrote:moet wel zeggen dat Taitenomekkie niet echt lekker in de mond ligt, moet misschien beetje wennen
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
http://www.djmag.nl/comin/05282014-1433 ... -nederland

Ik dacht bij die foto eerder aan een nieuw house-concept maar Sensation Black zou wel heel vet zijn

Ik dacht bij die foto eerder aan een nieuw house-concept maar Sensation Black zou wel heel vet zijn
Remix van Clap You is van Frequencerz.
toen ik het las dacht ik dat het meer TitanOMachy zou zijn, qua klemtoon... klinkt wmbt logischer, maar ga er van uit dat Titan zelf het beste weet hoe je het uitspreektwrote:Ik kan me niet echt voorstellen dat de intro op decibel gaat zijn " Please welcome taitenomekkie "wrote:Ik vroeg me al af hoe je dit zou moeten uitspreken. Maar klikt als een sushi gerechtje. Maar hoop toch dat ik het lekkerder ga vinden.wrote:moet wel zeggen dat Taitenomekkie niet echt lekker in de mond ligt, moet misschien beetje wennen
en toen ik die "sensation black" artwork zag, dacht ik (zonder te hebben gelezen) dat het nieuwe Titanomachy artwork was
zou wel vet zijn als Sensation Black terug komt
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 8 days ago
Stom gerucht, waarom staat er linksonder het logo van Spinnin Records?
Juist! Lijkt me sterk dat Black terugkomt naar Nederland, ID&T heeft al zijn activiteiten binnen de harder styles juist overgedragen aan Q-Dancewrote:Stom gerucht, waarom staat er linksonder het logo van Spinnin Records?
Waarschijnlijk het nieuwe event waar ze het anthem voor gemaakt hebben ?
Supremacy (Prodigious , brutal & raw)
Georganiseerd door Art of Dance.
Die kans lijkt me zeer aanzienlijk.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Eindelijk een Hardstyle concept hier in Den Bosch
.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
What?wrote:Ik vroeg me al af hoe je dit zou moeten uitspreken. Maar klikt als een sushi gerechtje. Maar hoop toch dat ik het lekkerder ga vinden.wrote:moet wel zeggen dat Taitenomekkie niet echt lekker in de mond ligt, moet misschien beetje wennen
Titan is evolving!
Titan evolved into Titanomachy!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Wat verrassend dat iemand van Minus Is More/Most Wanted een anthem mag maken voor een Art Of Dance feest... 
Leg die link dan eens even uit want ik heb iets gemistwrote:Wat verrassend dat iemand van Minus Is More/Most Wanted een anthem mag maken voor een Art Of Dance feest...
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
1 pot nat. 
Wat een raar bericht. Er staat overduidelijk een Spinnin Records logo op de artwork en ze noemen het zelf ook in het bericht, en vervolgens beginnen ze over een nieuwe editie van Black...wrote:http://www.djmag.nl/comin/05282014-1433 ... -nederland