Dat gaat niet bij iedere agency correct:wrote:Misschien kan ik daar ook aangifte doen binnenkortwrote:Iets met: Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker (?).
http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/ ... nst__.html
Dat gaat niet bij iedere agency correct:wrote:Misschien kan ik daar ook aangifte doen binnenkortwrote:Iets met: Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker (?).
Geef mij maar weer een Holland vs Italywrote:jep, zijn er 24 geweest.wrote:Jubileum editie voor de 25e X-Qlusive?
Iets met elke artiest die een eigen X-Qlusive heeft gehad zou vet zijn, maar dat zit er denk ik niet in met Showtek en Dana.
Vast een of ander hollands / oranje thema, dat zijn de beste.wrote:Geef mij maar weer een Holland vs Italywrote:jep, zijn er 24 geweest.wrote:Jubileum editie voor de 25e X-Qlusive?
Iets met elke artiest die een eigen X-Qlusive heeft gehad zou vet zijn, maar dat zit er denk ik niet in met Showtek en Dana.![]()
![]()
Holy shit wat eeen promos allemaaalwrote:Weet niet of de TL van de Defqon 2014 CD al bekend was anders:
http://store.defqon1.nl/en/accessories/ ... tion=64954
B-front![]()
![]()
![]()
Volgens mij is die er niet, kan hem in ieder geval niet vindenwrote:Kan iemand die TL bij de Release pagina van de Defqon CD zetten?
Heb deze zojuist gezocht maar kon hem niet vinden
My guess is Toneshifterz !wrote:Vorig jaar namen Wasted Penguinz Official Fan Page en Da Tweekaz ons mee naar een 'Island Refuge’ met het anthem van #TheQontinent 2013.
Het anthem van dit jaar zal deze week bekend worden gemaakt!
Psyko Punkz heeft het Decibel anthem al gemaakt , lijkt me onwaarschijnlijk dat ze ook dit anthem gemaakt hebbenwrote:Ik denk wel iets rond DWX, Psyko Punkz misschien
Daar verbaas ik mij sowieso bij ieder bedrijf dat iets met festival kleding doet over. V-hals zit toch veel chiller? En subjectief; het ziet er ook beter uit. Zal wel duurder zijn..wrote:Laat ze eerst maar eens wat maken met een v-hals.
Activator te raw.. is Digital Punk ook niet een beetje te raw voor slam!fm?SLAM!Harder will be broadcasted on Thursday night from now on. And @djDigitalPunk will take Activator's place.

wrote:Ik denk wel iets rond DWX, Psyko Punkz misschien
Bekijk de trailer eens, tis zo goed als zeker Toneshifterz of iemand uit de We R stal.wrote:My guess is Toneshifterz !wrote:Vorig jaar namen Wasted Penguinz Official Fan Page en Da Tweekaz ons mee naar een 'Island Refuge’ met het anthem van #TheQontinent 2013.
Het anthem van dit jaar zal deze week bekend worden gemaakt!
Inb4 de Unleashed episodes op Slam.wrote:HardNewsNLActivator te raw.. is Digital Punk ook niet een beetje te raw voor slam!fm?SLAM!Harder will be broadcasted on Thursday night from now on. And @djDigitalPunk will take Activator's place.