Kan wel eens de plaat van het jaar worden.wrote:E-ForceClose your eyes and count to #seven when you wake you'll be in heaven! #7 soon preview!!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Nóg een album. 
Smack vind ik een van de gaafste artiesten-albums, dus hij moet van goede huize komen. Kijk er opzich wel naar uit, maar gezien z'n laatste paar releases heb ik er een hard hoofd in.
Inderdaad, maar wellicht een zit er een leuk collabje met B-Front tussen!wrote:Smack vind ik een van de gaafste artiesten-albums, dus hij moet van goede huize komen. Kijk er opzich wel naar uit, maar gezien z'n laatste paar releases heb ik er een hard hoofd in.
Wel geinig dat ze het oude album als onderzetter gebruiken 
B-Front collab ook op het album neem ik aan? Jammer dat Michel Pollen niet te zien is op een van de foto's, die mag er best aan meewerken van mij (Hopelijk is dat alsnog zo).
B-Front collab ook op het album neem ik aan? Jammer dat Michel Pollen niet te zien is op een van de foto's, die mag er best aan meewerken van mij (Hopelijk is dat alsnog zo).
Q-Dance FB pagina:

Iemand enig idee wat dit is/kan zijn?
Het wordt legendarisch.....

Iemand enig idee wat dit is/kan zijn?
Jubileum editie voor de 25e X-Qlusive?
jep, zijn er 24 geweest.wrote:Jubileum editie voor de 25e X-Qlusive?
Iets met elke artiest die een eigen X-Qlusive heeft gehad zou vet zijn, maar dat zit er denk ik niet in met Showtek en Dana.
Wist niet dat ze er al zoveel X-Qlusive's geweest waren.
Nuja, ben benieuwd wat ze voor de 25ste editie gaan doen, mag wel iets speciaal zijn.
Nuja, ben benieuwd wat ze voor de 25ste editie gaan doen, mag wel iets speciaal zijn.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Zou wel bruut zijnwrote:jep, zijn er 24 geweest.wrote:Jubileum editie voor de 25e X-Qlusive?
Iets met elke artiest die een eigen X-Qlusive heeft gehad zou vet zijn, maar dat zit er denk ik niet in met Showtek en Dana.
Gewoon iedereen in huidige stijl.
Maar ben benieuwd, en indien mogelijk, aanwezig
Lijkt mij dan juist wel weer vet om iedereen te laten draaien zoals ze ongeveer draaiden op hun X-Qlusivewrote: Gewoon iedereen in huidige stijl.
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
Chris One een bootleg heeft gemaakt van Destroid - Bounce.
-
QHardtraxx Veteran
Tracklist staat hier: The Machine @ Intents Festival Promomixwrote:Sunday it's time for the first The Magic Show hosting of the season. Especially for this event The Machine made a special promomix representing the style of the area.
The first person that leaves the full, correct, tracklist in the comments will win 2 tickets for the sunday of Intents Festival.
View on SoundCloud
Snel zijn!
Chris One en Phuture Noize collab inboundPhuture Noize
Workin' hard to finish this brand new collab for this weekend. Shits crayyyy.
#PN x #C1 #NEWSHIT
Vett!!wrote:Chris One en Phuture Noize collab inboundPhuture Noize
Workin' hard to finish this brand new collab for this weekend. Shits crayyyy.
#PN x #C1 #NEWSHIT
The Geminizers
Degos & Re-Done
We are very proud to announce that we produced the The Magic Show anthem for WISH Outdoor.
This weekend we will play it for the first time. We can't wait!
Degos & Re-Done
Yesterday my mom opened our set at Festivaart the Deetox Deetoxicated stage!
Because opening yourself is way tooooo mainstream!!
Love you mom!
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Alsof iemand dit koopt.
Als hij zijn naam te rondte wilt hebben, moet hij mij betalen of gratis shirts weggevenwrote:Alsof iemand dit koopt.
Als je de reacties op FB leest zijn er toch heel wat (buitenlanders) die het kopen.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Zijn anders geen lelijke shirtjes hoorwrote:Alsof iemand dit koopt.
Alleen is 30,- misschien wel een beetje veel voor een shirtje van een hardstyle producer/dj.
Triest dat je zo reageert. Je weet zelf ook wel dat dit vaak verkocht gaat worden.wrote:Alsof iemand dit koopt.
-
QHardtraxx Veteran
Je kocht toch zelf ook een T-shirt van Atmozfears? Dus waarom zouden mensen dan niet van HHz kopen?wrote:Alsof iemand dit koopt.