Zeer benieuwd. Blijkbaar toch geinspireerd geraakt door de Tijdmachinewrote:DBSTF bezig zijn met een track met hun stijltje van 2009
Voor de ongelukkigen: Defqon tickets om 1 uur: defqon1.tickets.q-dance.nl
Zeer benieuwd. Blijkbaar toch geinspireerd geraakt door de Tijdmachinewrote:DBSTF bezig zijn met een track met hun stijltje van 2009
Is ook zeker waar, het gaat Pat denk ik meer om de arrogantie die van de eerste zin af druiptwrote:wat is hier zo "wrote:http://partyflock.nl/news/26362:Loudness-Raw-hardstyle-in-de-beukfabriek-van-het-Zuiden
'Ik was niet erg verrast toen ik door b2s werd geboekt. Ik ben namelijk al 2 jaar zeer actief binnen de raw hardstyle scene. Ik ben me druk aan het voorbereiden; zo maak ik nieuwe tracks af en ben ik bezig om krachtige muziek van nieuwe talenten die bij mijn label aangesloten zijn te selecteren. Al twee keer eerder heb ik op Loudness gestaan en ik kijk er dan ook naar uit om deze derde keer een knallende set neer te zetten! Het publiek kan op 19 april mijn authentieke stijl verwachten".
- Activator" aan? Activator kan echt bazen raw sets neer zetten. en met platen als sparta, big fat pancake, wesker en chaos (laat staan zijn oudere werk) zal dat vast goed komen
wrote: Another barrier is broken thanks to you.
Additionally I received some great news, I can't reveal yet.
Thank you so much for your support!
It may be a little quiet around me music wise atm
but I can tell you I'm working hard on new stuff, trying to keep hardstyle fresh and banging!
But for now.. free tracks are coming soon.
Keep an eye on my soundcloud page
and I think hardstyle will grow up to a sound that’s between house and what it is right now
Dat inderdaadwrote:Is ook zeker waar, het gaat Pat denk ik meer om de arrogantie die van de eerste zin af druiptwrote:wat is hier zo "" aan? Activator kan echt bazen raw sets neer zetten. en met platen als sparta, big fat pancake, wesker en chaos (laat staan zijn oudere werk) zal dat vast goed komen
ja maar dat kan ook aan de interpretatie van de schrijver liggenwrote:Dat inderdaadwrote:Is ook zeker waar, het gaat Pat denk ik meer om de arrogantie die van de eerste zin af druiptwrote:wat is hier zo "" aan? Activator kan echt bazen raw sets neer zetten. en met platen als sparta, big fat pancake, wesker en chaos (laat staan zijn oudere werk) zal dat vast goed komen
Ik verbaas me nog steeds over het feit dat mensen dat mooi vinden. Wat een afschuwelijke 'muziek' zeg.wrote:en met platen als sparta, big fat pancake, wesker en chaos zal dat vast goed komen
Juistwrote:Ik verbaas me nog steeds over het feit dat mensen dat mooi vinden. Wat een afschuwelijke 'muziek' zeg.wrote:en met platen als sparta, big fat pancake, wesker en chaos zal dat vast goed komen
Die platen zijn he-le-maal niks vergeleken met nummers als Icon, Lullaby en Oxygen.
Maar goed, dit hoor ik hier eigenlijk niet neer te zetten in het wist je dat topic.
You better check out Code Black at #SLAMHARDER tonight. He's going to premier our next collab, which will be the official XXlerator Outdoor anthem!
Bron: http://www.clublifemagazine.nl/reports/ ... aart-2014/wrote:' Ze hebben me niet gevraagd, maar het idee lijkt me supertof. Leuk om weer eens een avondlang oude platen te mogen draaien!’
Mag altijd toch?wrote:... Headhunterz open staat om op De Tijdmachine te draaien.wrote:' Ze hebben me niet gevraagd, maar het idee lijkt me supertof. Leuk om weer eens een avondlang oude platen te mogen draaien!’
Bijna allemaal net te nieuw.wrote:Kijk anders even naar zijn Reverze set.
Wantja dat eenmalige setje geeft ook wel een goede indicatie van wat hij normaal gesproken draait.wrote:Kijk anders even naar zijn Reverze set.
New tune alert!
The Geminizers - Out of Control (Vazard & Delete Remix)
It will be premiered on The Magic Show tonight so make sure you tune in to Q-dance Radio @ 20:00!
Festuca dus niet alleen in trek bij Q en B2s
We just noticed we've reached 70.000 Likes on our FB Page. We want to thank you for your support this last decade!
And therefor we will give away "D.O.N.K.E.Y." tomorrow via a Like App on this page.
Stay tuned!!!