Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2034, 2035, 2036, 2037, 2038, 2039, 2040 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
DBSTF bezig zijn met een track met hun stijltje van 2009

Zeer benieuwd. Blijkbaar toch geinspireerd geraakt door de Tijdmachine :).

Voor de ongelukkigen: Defqon tickets om 1 uur: defqon1.tickets.q-dance.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
patrickjeb schreef:
http://partyflock.nl/news/26362:Loudness-Raw-hardstyle-in-de-beukfabriek-van-het-Zuiden

Citaat:
'Ik was niet erg verrast toen ik door b2s werd geboekt. Ik ben namelijk al 2 jaar zeer actief binnen de raw hardstyle scene. Ik ben me druk aan het voorbereiden; zo maak ik nieuwe tracks af en ben ik bezig om krachtige muziek van nieuwe talenten die bij mijn label aangesloten zijn te selecteren. Al twee keer eerder heb ik op Loudness gestaan en ik kijk er dan ook naar uit om deze derde keer een knallende set neer te zetten! Het publiek kan op 19 april mijn authentieke stijl verwachten".

- Activator


:lol:

wat is hier zo " :lol: " aan? Activator kan echt bazen raw sets neer zetten. en met platen als sparta, big fat pancake, wesker en chaos (laat staan zijn oudere werk) zal dat vast goed komen :)

Is ook zeker waar, het gaat Pat denk ik meer om de arrogantie die van de eerste zin af druipt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

Exit Mind schreef:
Another barrier is broken thanks to you.
Additionally I received some great news, I can't reveal yet.
Thank you so much for your support!

It may be a little quiet around me music wise atm
but I can tell you I'm working hard on new stuff, trying to keep hardstyle fresh and banging!

But for now.. free tracks are coming soon.
Keep an eye on my soundcloud page
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://hardnews.nl/brennan-heart-gives-his-opinion-about-hardstyle-and-the-future/?lang=en

Citaat:
and I think hardstyle will grow up to a sound that’s between house and what it is right now


>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nog een stapje verder dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Distinctive schreef:
wat is hier zo " :lol: " aan? Activator kan echt bazen raw sets neer zetten. en met platen als sparta, big fat pancake, wesker en chaos (laat staan zijn oudere werk) zal dat vast goed komen :)

Is ook zeker waar, het gaat Pat denk ik meer om de arrogantie die van de eerste zin af druipt :P

Dat inderdaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
The Skribbler schreef:
Distinctive schreef:
wat is hier zo " :lol: " aan? Activator kan echt bazen raw sets neer zetten. en met platen als sparta, big fat pancake, wesker en chaos (laat staan zijn oudere werk) zal dat vast goed komen :)

Is ook zeker waar, het gaat Pat denk ik meer om de arrogantie die van de eerste zin af druipt :P

Dat inderdaad :P

ja maar dat kan ook aan de interpretatie van de schrijver liggen :P er worden heel vaak uitspraken uit z'n verband getrokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
en met platen als sparta, big fat pancake, wesker en chaos zal dat vast goed komen :)

Ik verbaas me nog steeds over het feit dat mensen dat mooi vinden. Wat een afschuwelijke 'muziek' zeg.
Die platen zijn he-le-maal niks vergeleken met nummers als Icon, Lullaby en Oxygen.
Maar goed, dit hoor ik hier eigenlijk niet neer te zetten in het wist je dat topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 17:51 
 

Daveytl schreef:
Distinctive schreef:
en met platen als sparta, big fat pancake, wesker en chaos zal dat vast goed komen :)

Ik verbaas me nog steeds over het feit dat mensen dat mooi vinden. Wat een afschuwelijke 'muziek' zeg.
Die platen zijn he-le-maal niks vergeleken met nummers als Icon, Lullaby en Oxygen.
Maar goed, dit hoor ik hier eigenlijk niet neer te zetten in het wist je dat topic.


Juist
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

Doe dat dan ook niet. We weten allemaal wel dat jij dat kut vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 20:33 
 

Atmosfearz

Citaat:
You better check out Code Black at ‪#‎SLAMHARDER‬ tonight. He's going to premier our next collab, which will be the official XXlerator Outdoor anthem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1407548

Vanaf ongeveer 40 minuten een interview en een setje van Crypsis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

... Headhunterz open staat om op De Tijdmachine te draaien.

Headhunterz schreef:
' Ze hebben me niet gevraagd, maar het idee lijkt me supertof. Leuk om weer eens een avondlang oude platen te mogen draaien!’


Bron: http://www.clublifemagazine.nl/reports/ ... aart-2014/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Teaser van Phrantic van wat nieuw spul.

Wat een meuk op Mind Dimension na, die is wel echt heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
... Headhunterz open staat om op De Tijdmachine te draaien.
Headhunterz schreef:
' Ze hebben me niet gevraagd, maar het idee lijkt me supertof. Leuk om weer eens een avondlang oude platen te mogen draaien!’

Mag altijd toch? :x Doe maar vaker zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 00:33 
 
Hardtraxx Addict

Kijk anders even naar zijn Reverze set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 00:42 
 

Kwisniks schreef:
Kijk anders even naar zijn Reverze set.


Bijna allemaal net te nieuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Kijk anders even naar zijn Reverze set.

Wantja dat eenmalige setje geeft ook wel een goede indicatie van wat hij normaal gesproken draait. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 10:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zou voor mij al een rede zijn om heen te gaan. En voor veel anderen ook denk ik. Dan zou je een enorm volle zaal krijgen met lui die alleen voor heady gaan, want die zijn er zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt er in Australië ook een Groningen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 12:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Delete
Citaat:
New tune alert!

The Geminizers - Out of Control (Vazard & Delete Remix)

It will be premiered on The Magic Show tonight so make sure you tune in to Q-dance Radio @ 20:00!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:


Festuca dus niet alleen in trek bij Q en B2s :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donkey Rollers
Citaat:
We just noticed we've reached 70.000 Likes on our FB Page. We want to thank you for your support this last decade!
And therefor we will give away "D.O.N.K.E.Y." tomorrow via a Like App on this page.
Stay tuned!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Kijk eens wat voor datum het morgen is.. -.-
Vorige  1 ... 2034, 2035, 2036, 2037, 2038, 2039, 2040 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen