patrickjeb schreef:
http://partyflock.nl/news/26362:Loudness-Raw-hardstyle-in-de-beukfabriek-van-het-Zuiden
Citaat:
'Ik was niet erg verrast toen ik door b2s werd geboekt. Ik ben namelijk al 2 jaar zeer actief binnen de raw hardstyle scene. Ik ben me druk aan het voorbereiden; zo maak ik nieuwe tracks af en ben ik bezig om krachtige muziek van nieuwe talenten die bij mijn label aangesloten zijn te selecteren. Al twee keer eerder heb ik op Loudness gestaan en ik kijk er dan ook naar uit om deze derde keer een knallende set neer te zetten! Het publiek kan op 19 april mijn authentieke stijl verwachten".
- Activator

wat is hier zo "

" aan? Activator kan echt bazen raw sets neer zetten. en met platen als sparta, big fat pancake, wesker en chaos (laat staan zijn oudere werk) zal dat vast goed komen
