Morgen ja, vandaag is het geen 1 april en maak je dus geen 1 april grappen.wrote:Kijk eens wat voor datum het morgen is..
Bovendien hebben ze echt net 70.000 likes, en zeiden ze een tijd geleden al dat ze de track weg gingen geven.
Morgen ja, vandaag is het geen 1 april en maak je dus geen 1 april grappen.wrote:Kijk eens wat voor datum het morgen is..
wrote:Kijk eens wat voor datum het morgen is..
Story continues, benieuwd of ze hem echt weggeven of echt lopen te kwallenStart hitting the Like button already so you can download D.O.N.K.E.Y. tomorrow via this FB App: https://www.facebook.com/donkeyrollers/ ... 6768971862 (not for mobile users)
Ik ben hier ergens afgehaakt.Wat is de herkenbare sound van Sub Zero Project?
Je kunt ons herkennen aan de unieke kicks en melodieën die we altijd heel persoonlijk proberen te maken.
"Toch dat Sub Zero Project sfeertje erin houden"wrote:Ik ben hier ergens afgehaakt.Wat is de herkenbare sound van Sub Zero Project?
Je kunt ons herkennen aan de unieke kicks en melodieën die we altijd heel persoonlijk proberen te maken.
wrote:"Toch dat Sub Zero Project sfeertje erin houden"wrote:Ik ben hier ergens afgehaakt.Wat is de herkenbare sound van Sub Zero Project?

Dat lijkt mij heel verstandig. De kritiek ging dan ook over de antwoorden van de heren, en dus niet over jouw vragen. Maar dat begreep je al wel toch?wrote:Laat een artiest lekker antwoorden wat ie wil antwoorden. Ik ga niet hun antwoorden aanpassen omdat ik denk dat het beter is....
Bombs Away! Collab with High Voltage in progress!!!

wrote:Eindelijk een High Voltage vs Crypsis plaatben benieuwd
On the day of lame jokes, here is some news that seems to be too good to be true, but actually isn't! Since his debut ep in 2010 on Therabyte, it has been quiet around Wavolizer's trance alias, Omega Centauri. I am proud to announce that he made an extra long mix containing many trance classics, especially for the Combobreaker Podcast!
You still think this is a troll? Well, how do you think I got this unreleased artwork?