Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2030, 2031, 2032, 2033, 2034, 2035, 2036 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 16:42 
 
Artiest

iMark schreef:
2 officiele releases in 4 jaar tijd en een Wiki pagina over jezelf schrijven :lol: :lol:

correct.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kan er iemand wat uitleg geven? ben wel benieuwd waar dit over gaat :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha pietjoen :worship: Wat een figuur
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
kan er iemand wat uitleg geven? ben wel benieuwd waar dit over gaat :corn:


Indd, waar komt dit dan in een keer vandaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Rickzel schreef:
kan er iemand wat uitleg geven? ben wel benieuwd waar dit over gaat :corn:


Indd, waar komt dit dan in een keer vandaan :P

Er is nogal een historie tussen Pithune en vooral Dakpan, laten we het daar maar bij houden :P hoort ook zeker niet in dit topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 23:27 
 
Artiest

Steffnov schreef:
hoort ook zeker niet in dit topic

inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

Why the fuck haal je het dan zelf aan... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 23:35 
 
Artiest

Qlown schreef:
Why the fuck haal je het dan zelf aan... >.<

lees maar terug, want je vraagt het aan de verkeerde persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 08:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Q-Dance krijgt een heel groot probleem heb ik begrepen vanwege die stickers. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Q-Dance krijgt een heel groot probleem heb ik begrepen vanwege die stickers. >.<

Meen je dit serieus? Q-Dance plakt die stickers toch niet? Al weet ik niet hoe het rechtssysteem in Australiƫ werkt met betrekking tot 'aanzetten tot...'
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 09:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
hoebedoelje schreef:
Q-Dance krijgt een heel groot probleem heb ik begrepen vanwege die stickers. >.<

Meen je dit serieus? Q-Dance plakt die stickers toch niet? Al weet ik niet hoe het rechtssysteem in Australiƫ werkt met betrekking tot 'aanzetten tot...'


Ik heb vernomen dat de stad Sydney niet vrolijk is geworden van deze wildplak. ^^

Er schijnt aan Q-Dance gevraagd te gaan worden om alle stickers te (laten) verwijderen. ;)

Al plakt Q-Dance deze zelf niet; wel delen zij deze foto's op hun Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat je zo'n sticker niet over reclame heen moet plakken, da's een beetje lullig voor de adverteerder, op een lege muur bvb vind ik het wel kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik vind dat je zo'n sticker niet over reclame heen moet plakken, da's een beetje lullig voor de adverteerder, op een lege muur bvb vind ik het wel kunnen.


Mee eens, zo een advertentie kost bakken met geld, is gewoon asociaal om daar zo een sticker over te plakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Delt-A schreef:
Ik vind dat je zo'n sticker niet over reclame heen moet plakken, da's een beetje lullig voor de adverteerder, op een lege muur bvb vind ik het wel kunnen.


Mee eens, zo een advertentie kost bakken met geld, is gewoon asociaal om daar zo een sticker over te plakken.

Ook mee eens. En sws wat voor nut heeft het? Mensen die het logo kennen weten wel dat het feest er is en hoef je geen reclame voor te maken en de mensen die het logo niet kennen hebben geen flauw idee wat het betekend. Dus qua reclame is t vrij nutteloos lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 14:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wist je dat de set van Crypsis vs E-force op Knock Out niet online komt:

Citaat:
E-force op Facebook

E-Force @.... set komt niet online ivm de nieuwe tracks


:cry: :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Brainweavers schreef:
Delt-A schreef:
Ik vind dat je zo'n sticker niet over reclame heen moet plakken, da's een beetje lullig voor de adverteerder, op een lege muur bvb vind ik het wel kunnen.


Mee eens, zo een advertentie kost bakken met geld, is gewoon asociaal om daar zo een sticker over te plakken.

Ook mee eens. En sws wat voor nut heeft het? Mensen die het logo kennen weten wel dat het feest er is en hoef je geen reclame voor te maken en de mensen die het logo niet kennen hebben geen flauw idee wat het betekend. Dus qua reclame is t vrij nutteloos lijkt me.


Dat is waarschijnlijk juist het hele doel achter die actie, dat mensen die niet weten wat het inhoud dat ook te weten komen. Ze willen het feest landelijk wat meer onder de aandacht krijgen. Als heel de stad volhangt zullen ze vast genoeg aandacht krijgen, alleen hebben die mensen het gewoon stom aangepakt om het op andere reclame borden te plakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Wist je dat de set van Crypsis vs E-force op Knock Out niet online komt:

Citaat:
E-force op Facebook

E-Force @.... set komt niet online ivm de nieuwe tracks


:cry: :aww:

Vast wel volgend jaar als voorbereiding op nieuwe editie.

Basshunterzz schreef:
Dat is waarschijnlijk juist het hele doel achter die actie, dat mensen die niet weten wat het inhoud dat ook te weten komen. Ze willen het feest landelijk wat meer onder de aandacht krijgen. Als heel de stad volhangt zullen ze vast genoeg aandacht krijgen, alleen hebben die mensen het gewoon stom aangepakt om het op andere reclame borden te plakken.

Dan moet je echt heel veel van die dingen gaan opplakken wil je dat mensen echt nieuwsgierig worden wat het is. Als je er 1 of 2 ziet hangen dan ga je het niet opzoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 14:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@ Parvuz, maar ik wilde hem nu hebben :$ :cry:

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 14:57 
 

door deze commotie hebben ze al aandacht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers heeft een video op YT geopload maar weer verwijderd. In de preview zie je deze meneer. Enig idee wie dat is? Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erica Terpstra.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Erica Terpstra.

Nee dat is gewoon echt niet waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Technoboy
Skipping a gig is equal to me to a sort of "maximum level of guilt".
Even when there's nothing I can do about it due to my physical conditions at that moment.
Therefore this morning, after a further check to my shoulder operated by one of the best specialists here in Bologna, I took the decision of going through a (theoretically) small surgery which is gonna happen next week on Wednesday.
That should solve the problem.
I wanna apologize once again to the ppl who last friday attended to the night at Club Fury in Helsinki and I wanna make sure of the fact that that the booking of this week-end at The Coach in Banbridge will happen as a massive dose of medicines are now somehow kinda bypassing the pain.

Cristiano
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Erica Terpstra.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusion upload weer wat nieuwe platen op soundcloud maar eh... van Faizar?

Wiedah?




Of is dit al langer bekent en heb ik wat gemist? :P
Vorige  1 ... 2030, 2031, 2032, 2033, 2034, 2035, 2036 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen