Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2029, 2030, 2031, 2032, 2033, 2034, 2035 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die nieuwe van Theracords K96 is toch ook een duitser, staat er met Blackburn :P

maar inderdaad wel sneu om daar over te gaan janken en ook nog eens zeggen dat er geen "real" german act staat, zou haast denken dat hij vind dat hij het meer verdient heeft dan al die andere Duitsers in de line-up...

ik mis hem niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@TheVisionNL:
So.. No Defqon.1 for me this year..! But maybe next year? Let's go for it..!

Dat is natuurlijk de juiste instelling. Maar potverdorie, wat onterecht zeg.
Deze gast had het echt verdiend. Je zou toch bijna een Twitter actie starten om hem alsnog op DQ te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omegatypez :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoop voor hem dat hij dan maar op Decibel komt te staan dit jaar, maar eerlijk is eerlijk, als hij deze positieve lijn blijft doorzetten staat hij binnen no-time tussen de grote namen, ben ik echt van overtuigd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 13:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
hoop voor hem dat hij dan maar op Decibel komt te staan dit jaar, maar eerlijk is eerlijk, als hij deze positieve lijn blijft doorzetten staat hij binnen no-time tussen de grote namen, ben ik echt van overtuigd :)

Hoop dat je het over The Vision hebt, en niet over Omegatypez? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titan valt in voor Tatanka tegen B-Front op Knock Out
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Oranje schreef:
Denk inderdaad ook Tiesto, met name door de Remix van Get Loose. Nicky Romero zou ook nog wel eens kunnen.


Nicky romero heeft hij al een track mee maar die is nooit afgemaakt


sprak hem op zn labelnight en toen zei die dat die track deze zomer komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Rickzel schreef:
hoop voor hem dat hij dan maar op Decibel komt te staan dit jaar, maar eerlijk is eerlijk, als hij deze positieve lijn blijft doorzetten staat hij binnen no-time tussen de grote namen, ben ik echt van overtuigd :)

Hoop dat je het over The Vision hebt, en niet over Omegatypez? :P


uiteraard !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 17:40 
 
Hardtraxxer

In de nieuwe DJ Mag staat een interview met Headhunterz en Audiofreq. Waar in staat dat Bass Events, Headhunterz en Audiofreq had gevraagd om het anthem te maken maar het mocht niet te experimenteel worden. Die track was breakout geworden maar ze vonden hem te experimenteel en daarom heeft Audiofreq toen in zijn eentje een nieuwe anthem gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow dat the vision er niet staat is echt een grote grap. Die gast is belachelijk goed bezig en die tracks! :love:
Hopen dat er veel platen van m gedraaid worden dan maar.

En omegatypez ach idd dom om zo op fb te zetten maar ik vind dat hij wel prima tracks maakt. Iets met smaak en twisten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 20:07 
 

StantonDJ schreef:
@TheVisionNL:
So.. No Defqon.1 for me this year..! But maybe next year? Let's go for it..!

Dat is natuurlijk de juiste instelling. Maar potverdorie, wat onterecht zeg.
Deze gast had het echt verdiend. Je zou toch bijna een Twitter actie starten om hem alsnog op DQ te krijgen.


Hij heeft toch al een paar keer op Defqon gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 20:53 
 
Hardtraxx Addict

ikvolgjeniethelemaal schreef:
Omegatypez:
The DefQon.1 line-up is out and as you can see I'm not a part of it. Kinda sad to have no real German act in it..


Niet echt slim zo'n bericht vind ik. Beetje alsof hij vindt dat hij er had moeten staan. Ook al zou er geen Duitser op Defqon staan. Alsof Duitsers het land van de hardstyle is (alleen scooter verdient het)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 20:57 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
StantonDJ schreef:
@TheVisionNL:
So.. No Defqon.1 for me this year..! But maybe next year? Let's go for it..!

Dat is natuurlijk de juiste instelling. Maar potverdorie, wat onterecht zeg.
Deze gast had het echt verdiend. Je zou toch bijna een Twitter actie starten om hem alsnog op DQ te krijgen.


Hij heeft toch al een paar keer op Defqon gestaan.


2010 en 2012
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 08:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zatox
Citaat:
I was inspired from this pic for make my new kick .... I never Made a kick so harder...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 09:56 
 
Hardtraxx Elite

Inb4 hardcore kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 11:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Harder harder harder harder
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het hardtraxx feeest krijgt vorm ;)
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/hardtrax ... ineen.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 19:40 
 
Hardtraxxer

radical gaat een plaat maken met deepack, ben benieuwd wat daar uit komt!

Radical Redemption ‏@RdclRedemption 3 min.
Plus Fraaaaankie!! Gefeliciteerd, neem de taart mee wanneer we bezig gaan met onze collab!!! @DEEPACKDJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 00:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Neroz
Citaat:
Make sure you tune in this monday at Heart for Hard radio.

4 (!) Complete new tracks !!

Mix is starting a little bit different as usual

Steven
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 15:51 
 
Artiest

http://hardstyle.wikia.com/wiki/Pithune

voor degene die willen weten wie nou toch die gast was
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ib4 dakpan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 16:08 
 
Artiest

patrickjeb schreef:
ib4 dakpan

seriously? zijn jullie nog steeds bezig daarmee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

2 officiele releases in 4 jaar tijd en dan een Wiki pagina over jezelf schrijven :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 16:26 
 

Shadow Interaction schreef:
patrickjeb schreef:
ib4 dakpan

seriously? zijn jullie nog steeds bezig daarmee?

Right back at ya. Je weet goed dat je als Pithune zijnde hier gewoon op mensen stuit die de manier van werken van jou aardig kudt vinden. Ik snap deze zelfpromotie ook echt nog niet misschien. Een positieve indruk is zo weg, maar een negatieve indruk blijft altijd. Je zal je op een manier moeten onderscheiden die respect afdwingt, en jezelf omhoog praten is niet 1 van die manieren. :P
Vorige  1 ... 2029, 2030, 2031, 2032, 2033, 2034, 2035 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen