Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2031, 2032, 2033, 2034, 2035, 2036, 2037 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Wiedah?

Zat bij Omegatypez, maar na hun split up is hij dus Faizar geworden. Je loopt een beetje achter. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Noisecontrollers heeft een video op YT geopload maar weer verwijderd. In de preview zie je deze meneer. Enig idee wie dat is? Afbeelding


Lijkt op een medewerker van Scantraxx, Dion. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen :x

(https://twitter.com/Dionmeuleman)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Mr Lellebel schreef:
Erica Terpstra.

Nee dat is gewoon echt niet waar.

Niet? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 17:32 
 
Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Mr Lellebel schreef:
Erica Terpstra.

Nee dat is gewoon echt niet waar.


bron dat het niet waar is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Leonidas schreef:
Noisecontrollers heeft een video op YT geopload maar weer verwijderd. In de preview zie je deze meneer. Enig idee wie dat is? Afbeelding


Lijkt op een medewerker van Scantraxx, Dion. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen :x

(https://twitter.com/Dionmeuleman)

Kek strikje hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 19:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.powned.tv/nieuws/tech/2014/0 ... en_af.html

Wat voor Adaro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 21:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rebourne:
Citaat:
Collab with Faizar in progress!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 21:21 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Almost time for Heart for Hardstyle 100 including a LOT of new tracks from Respawn, @ShockerzMedia and @djneroz! http://h4h.fm/player


h4h forum:
Citaat:
De eerste TBA is wel een collab, alleen niet met Neilio, een collab met Neil staat wel op de planning weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

//wel dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Rebourne:
Citaat:
Collab with Faizar in progress!


ahzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

The I's schreef:
Nearly finished a new track. I truly love it myself! A real ‪#‎screechydancefloorkiller‬! Vocals are done by Tawar thanks for that!

The I's feat. Tawar – Audacious

No one can destroy me
I’m stronger than ever
Limits I have crushed
I can’t fall back, never

Crossed the breaking point
Without a slight of concern
With all said and done
I FEAR NO ONE!

Hopefully I can bring you a teaser soon. But for sure you can hear it at my next gigs in April.
12-04 Rebirth Festival
25-04 BEAT THE BRIDGE
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 12:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
The I's schreef:
Nearly finished a new track. I truly love it myself! A real ‪#‎screechydancefloorkiller‬! Vocals are done by Tawar thanks for that!

The I's feat. Tawar – Audacious

No one can destroy me
I’m stronger than ever
Limits I have crushed
I can’t fall back, never

Crossed the breaking point
Without a slight of concern
With all said and done
I FEAR NO ONE!

Hopefully I can bring you a teaser soon. But for sure you can hear it at my next gigs in April.
12-04 Rebirth Festival
25-04 BEAT THE BRIDGE


Dit soort teksten... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 18:08 
 
Hardtraxx Newbie

Wist je dat....Atmozfears nieuwste project. Een baby is...

"Hey friends! Check out my latest TBA. She's the biggest project I've ever worked on. Really proud! Look at all those automation clips!!"

[Foto van echo]

Gefeliciteerd :)

https://www.facebook.com/timvandestadt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JasonSub schreef:
Wist je dat....Atmozfears nieuwste project. Een baby is...

"Hey friends! Check out my latest TBA. She's the biggest project I've ever worked on. Really proud! Look at all those automation clips!!"

[Foto van echo]

Gefeliciteerd :)

https://www.facebook.com/timvandestadt


Hoe oud is die gast ook al weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JasonSub schreef:
Wist je dat....Atmozfears nieuwste project. Een baby is...

"Hey friends! Check out my latest TBA. She's the biggest project I've ever worked on. Really proud! Look at all those automation clips!!"

[Foto van echo]

https://www.facebook.com/timvandestadt

Lol op die leeftijd (21) hoef ik nog niet aan te denken, al helemaal niet met zo'n carrière :P
Maar leuk die TBA, hopelijk komt die gauw uit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, sommige reacties :lol:
Citaat:
Neil Bourke Zo'n groot project duurt ook altijd lang om te exporteren! Gefecliteerd man

Citaat:
Bas Janssen Waarschijnlijk niet eens de productie die je het snelste hebt gemaakt gefeliciteerd baassie

Citaat:
Kenth Kvien Congratulations Timmy! Both for confirming you Redbull infected sperm is actually working, and the baby as well
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Haha, sommige reacties :lol:

Citaat:
Bas Janssen Waarschijnlijk niet eens de productie die je het snelste hebt gemaakt gefeliciteerd baassie


Misschien was het concept wel binnen 10 sec klaar :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twee wistjedatjes in 1 post van Technoboy over Italian Hardstyle Maffia
Citaat:
..aka TBY + Tuneboy and Dj Stephanie (btw do u know her real name is Assunta? now u do!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 23:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Topic even opgeruimd. Ontopic maar weer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 23:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Bas Oskam
2 hrs ·
This was fun
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 01:06 
 
Hardtraxx Veteran

Wasted Penguinz meetings hebben gehad in NL en Belgie. En in een tweet erna zegt "nice to see you guys Hard Driver & Da Tweekaz".
Langs geweest op DWX HQ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 01:22 
 
Hardtraxx Veteran

Iets met Toffmusic misschien? Die 2 werken toch nauw samen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 02:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
iMark schreef:
Haha, sommige reacties :lol:

Citaat:
Bas Janssen Waarschijnlijk niet eens de productie die je het snelste hebt gemaakt gefeliciteerd baassie


Misschien was het concept wel binnen 10 sec klaar :evil:


Hahahaha :lol:

En @ dat TNT + Stefanie, kunnen ze niet gewoon Hardstyle Masterz nieuw leven inblazen?
Eigenlijk is dat ook wel beter van niet omdat het waarschijnlijk, gezien hun huidige spul, toch een teleurstelling zal worden gezien de oude knallers
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
b2s offers talents the opportunity to perform at Decibel!

Read more about the b2s rookie contest here:

http://www.b2s.nl/news/62469/b2s-biedt-talenten-de-kans-om-op-decibel-te-staan!/#.UzKXJa15PfY
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat je eigen producties moet...
Vorige  1 ... 2031, 2032, 2033, 2034, 2035, 2036, 2037 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen