Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2028, 2029, 2030, 2031, 2032, 2033, 2034 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Basshunterzz schreef:
Nuracore schreef:
Ook Minus Militia op RED is bevestigd


Heb je dat zelf bevestigd?


Afbeelding


:'''''')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minus Militia op defqon? Vet! Maar doe het dan wel gewoon in de Blue. Niet op Red.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Minus Militia op defqon? Vet! Maar doe het dan wel gewoon in de Blue. Niet op Red.


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Parvuz schreef:
Minus Militia op defqon? Vet! Maar doe het dan wel gewoon in de Blue. Niet op Red.


:P


Het is gewoon met paint gedaan he? Tenminste om die letters heen zie je dat het bewerkt is, alleen is dat bij Psyko Punkz ook te zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Nuracore schreef:
Parvuz schreef:
Minus Militia op defqon? Vet! Maar doe het dan wel gewoon in de Blue. Niet op Red.


:P


Het is gewoon met paint gedaan he? Tenminste om die letters heen zie je dat het bewerkt is, alleen is dat bij Psyko Punkz ook te zien :P

Ik hoop het haha, maar mijn standpunt blijft het zelfde. Niet een vette 'raw' act op de red. Gewoon in de Blue dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Nuracore schreef:
Parvuz schreef:
Minus Militia op defqon? Vet! Maar doe het dan wel gewoon in de Blue. Niet op Red.


:P


Het is gewoon met paint gedaan he? Tenminste om die letters heen zie je dat het bewerkt is, alleen is dat bij Psyko Punkz ook te zien :P


Compressie is dat, gebeurt wanneer je je file naar .jpg exporteert. Waarom er bijna nooit PNG gebruikt wordt door organisaties is mij een raadsel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat van MM live, is vaag, en waarom laat geen van hun het zelf weten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
dat van MM live, is vaag, en waarom laat geen van hun het zelf weten?

Omdat het met paint gemaakt is door iemand op partyflock, daarom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
provehito schreef:
dat van MM live, is vaag, en waarom laat geen van hun het zelf weten?

Omdat het met paint gemaakt is door iemand op partyflock, daarom :P


Hmmpf
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
... Blutonium Boy ook een kick heeft weg gegeven?
https://soundcloud.com/blutonium-boy/bl ... giveaway-g

In de volksmond heet dan ook wel heling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 18:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Flauw hoor :P

EDIT: Dat was over MM
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 19:48 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 20:19 
 
Hardtraxx Elite

tijntjuh120 schreef:
filmpje


Wat een baas is het ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 20:59 
 
Hardtraxx Veteran

Atmozfears
Citaat:
#omw to the #WER headquarters...



Atmozfears bij We R?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 21:00 
 
Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
Atmozfears
Citaat:
#omw to the #WER headquarters...



Atmozfears bij We R?


Denk eerder aan een collab
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 21:02 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Mitzinator schreef:
Atmozfears
Citaat:
#omw to the #WER headquarters...



Atmozfears bij We R?


Denk eerder aan een collab

A Million Questions is wel copyrighted door We R. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 21:02 
 
Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
Atmozfears
Citaat:
#omw to the #WER headquarters...



Atmozfears bij We R?


Nee denk het niet. Eerder studio sessie met Code Black of Brennan Heart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

Edit: Laat maar, kan in het defqon topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 00:47 
 
Hardtraxxer

Omegatypez:
The DefQon.1 line-up is out and as you can see I'm not a part of it. Kinda sad to have no real German act in it..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 03:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ikvolgjeniethelemaal schreef:
Omegatypez:
The DefQon.1 line-up is out and as you can see I'm not a part of it. Kinda sad to have no real German act in it..

Stormtrooper, Embrionyc, Waldhaus...waar heeft die kerel het over...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 03:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gary D, A*S*Y*S*, Dune. Enige duitser die ik persoonlijk mis is Cellrock, die heeft het wel verdiend vind ik.
Blutonium Boy en Omegatypez hoeven van mij niet zo, en ik snap trouwens ook niet waarom je op social media gaat zeuren dat je niet in de line-up staat, misschien ligt het wel aan jezelf..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 03:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Gary D, A*S*Y*S*, Dune. Enige duitser die ik persoonlijk mis is Cellrock, die heeft het wel verdiend vind ik.
Blutonium Boy en Omegatypez hoeven van mij niet zo, en ik snap trouwens ook niet waarom je op social media gaat zeuren dat je niet in de line-up staat, misschien ligt het wel aan jezelf..

Misschien weet hij niet hoe boekingen werken en verraste het hem dat hij er niet tussen stond :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ikvolgjeniethelemaal schreef:
Omegatypez:
The DefQon.1 line-up is out and as you can see I'm not a part of it. Kinda sad to have no real German act in it..

HAHAHAHA huilie huilie
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 11:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Haha wat een Jankert.
En hij lult zich ook nog vast. Want de minst echte Duitse act is hij.
De rest van de Duitsers die komen zijn al veel langer in de hard dance scene.
Vooral Dune, Stormtrooper en A.S.Y.S.
Vorige  1 ... 2028, 2029, 2030, 2031, 2032, 2033, 2034 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen