:'''''')wrote:wrote:Heb je dat zelf bevestigd?wrote:Ook Minus Militia op RED is bevestigd
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Minus Militia op defqon? Vet! Maar doe het dan wel gewoon in de Blue. Niet op Red.
wrote:Minus Militia op defqon? Vet! Maar doe het dan wel gewoon in de Blue. Niet op Red.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 19 days ago
Het is gewoon met paint gedaan he? Tenminste om die letters heen zie je dat het bewerkt is, alleen is dat bij Psyko Punkz ook te zienwrote:wrote:Minus Militia op defqon? Vet! Maar doe het dan wel gewoon in de Blue. Niet op Red.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013

Ik hoop het haha, maar mijn standpunt blijft het zelfde. Niet een vette 'raw' act op de red. Gewoon in de Blue dan.wrote:Het is gewoon met paint gedaan he? Tenminste om die letters heen zie je dat het bewerkt is, alleen is dat bij Psyko Punkz ook te zienwrote:wrote:Minus Militia op defqon? Vet! Maar doe het dan wel gewoon in de Blue. Niet op Red.
Compressie is dat, gebeurt wanneer je je file naar .jpg exporteert. Waarom er bijna nooit PNG gebruikt wordt door organisaties is mij een raadsel.wrote:Het is gewoon met paint gedaan he? Tenminste om die letters heen zie je dat het bewerkt is, alleen is dat bij Psyko Punkz ook te zienwrote:wrote:Minus Militia op defqon? Vet! Maar doe het dan wel gewoon in de Blue. Niet op Red.
dat van MM live, is vaag, en waarom laat geen van hun het zelf weten?
Omdat het met paint gemaakt is door iemand op partyflock, daaromwrote:dat van MM live, is vaag, en waarom laat geen van hun het zelf weten?
Hmmpfwrote:Omdat het met paint gemaakt is door iemand op partyflock, daaromwrote:dat van MM live, is vaag, en waarom laat geen van hun het zelf weten?
In de volksmond heet dan ook wel heling.wrote:... Blutonium Boy ook een kick heeft weg gegeven?
View on SoundCloud
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Wat een baas is het ookwrote:filmpje
-
MHardtraxx Veteran
Atmozfears
Atmozfears bij We R?
#omw to the #WER headquarters...
Atmozfears bij We R?
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 19 days ago
Denk eerder aan een collabwrote:Atmozfears#omw to the #WER headquarters...
Atmozfears bij We R?
-
MHardtraxx Veteran
A Million Questions is wel copyrighted door We R.wrote:Denk eerder aan een collabwrote:Atmozfears#omw to the #WER headquarters...
Atmozfears bij We R?
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Nee denk het niet. Eerder studio sessie met Code Black of Brennan Heart.wrote:Atmozfears#omw to the #WER headquarters...
Atmozfears bij We R?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Edit: Laat maar, kan in het defqon topic.
-
IHardtraxxer
- 244 posts member since 2013
- last seen Feb 2015
Omegatypez:
The DefQon.1 line-up is out and as you can see I'm not a part of it. Kinda sad to have no real German act in it..
The DefQon.1 line-up is out and as you can see I'm not a part of it. Kinda sad to have no real German act in it..
Stormtrooper, Embrionyc, Waldhaus...waar heeft die kerel het over...wrote:Omegatypez:
Gary D, A*S*Y*S*, Dune. Enige duitser die ik persoonlijk mis is Cellrock, die heeft het wel verdiend vind ik.
Blutonium Boy en Omegatypez hoeven van mij niet zo, en ik snap trouwens ook niet waarom je op social media gaat zeuren dat je niet in de line-up staat, misschien ligt het wel aan jezelf..
Blutonium Boy en Omegatypez hoeven van mij niet zo, en ik snap trouwens ook niet waarom je op social media gaat zeuren dat je niet in de line-up staat, misschien ligt het wel aan jezelf..
Misschien weet hij niet hoe boekingen werken en verraste het hem dat hij er niet tussen stondwrote:Gary D, A*S*Y*S*, Dune. Enige duitser die ik persoonlijk mis is Cellrock, die heeft het wel verdiend vind ik.
HAHAHAHA huilie huiliewrote:Omegatypez: