Citaat:
Ik hoopte al dat je dat zou zeggen, want er is onlangs een discussie geweest over de track ‘Infinite’. Heb je hier nou invloed op gehad ja of nee?
Citaat:
Nee totaal niet. Ik vind het wel een Noisecontrollers-achtige plaat. Daarom vind ik het waarschijnlijk ook een hele toffe plaat. Ik hoorde hem toevallig in de studio toen iemand hem draaide. Ik liep langs en ik zei “hey van wie is deze plaat”. Toen ze zeiden dat het van Audiotricz was liep ik naar boven waar zij zaten en vroeg ik of ik de plaat mocht hebben, want dan wilde ik hem draaien op Qlimax. Ik heb toen niks gezegd over de titel, net als bij een hoop andere tracks die ik toen draaide. Dus ik heb niks gezegd, dat is het enige dat ik gedaan heb haha!
Zit Bas zijn studio nog bij die van Scantraxx?