Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2026, 2027, 2028, 2029, 2030, 2031, 2032 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Theracords
Citaat:

Citaat:
K96 has already shown his DJ-skills in Germany at the Tresor club in Berlin and in the Turbinenhalle in Oberhausen. Now it’s time to show you what he stands for.

Wut? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer. Waarom hij boven Zirkum? TC zal z'n redenen er wel voor hebben maar vind Zirkum tracks studden toffer dan die van K96.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 17:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

K96 zijn productieniveau is wel aardig op zich. Maar wat voegt ie in godsnaam toe? Als ik zijn tracks luister op zijn soundcloud dan is het vooral meer van hetzelfde dat al bestaat (en die pitchkicks :sick: ). Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat grote talenten als Eyoung en Tiifa hiervoor hebben moeten wijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 17:33 
 
Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Jammer. Waarom hij boven Zirkum? TC zal z'n redenen er wel voor hebben maar vind Zirkum tracks studden toffer dan die van K96.


Afbeelding
Vraagteken zal Zirkum dan wel zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 17:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben erg benieuwd wat voor producties hij gaat maken. Zou leuk zijn als Zirkum er inderdaad ook nog bij komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

Dylan-E schreef:
Dakpan schreef:
Jammer. Waarom hij boven Zirkum? TC zal z'n redenen er wel voor hebben maar vind Zirkum tracks studden toffer dan die van K96.


Afbeelding
Vraagteken zal Zirkum dan wel zijn

Waar zijn Exit Mind & Geck-o/e ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Waar zijn Exit Mind & Geck-o/e ?

Dit zijn alleen de boekingen. Zij zitten bij die andere (Platinum?) die oa. Q-Dance Next regelt.
Weet het niet helemaal zeker, dus correct me if i'm wrong
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 17:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Die zitten beide bij Headliner Entertainment voor de boekingen, net als de rest van Q-dance present Next.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.theracordsbookings.com/ Daar staan ze toch ook bij hoor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

Je kunt nu stemmen op de remixes van Raw & Uncut.
http://poll.q-dance.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Je kunt nu stemmen op de remixes van Raw & Uncut.
http://poll.q-dance.nl/


Brace yourself for allot of free releases....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echt nog nooit van die gast gehoord, die naam ligt ook nou niet bepaald lekker in de mond :P

z'n soundcloud blaast me nou ook niet bepaald weg...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 19:54 
 

Mitzinator schreef:
Je kunt nu stemmen op de remixes van Raw & Uncut.
http://poll.q-dance.nl/


Audiomedics
Ghiesz
Cremator
Hardlife
DJ Cyber & DJ Mastick
Notoriouz
Erik
Shockwave
Erizo
The Coredinator

Dafuq
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 19:57 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Eyoung en Tiifa


K96 boven deze twee verkiezen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diepte-interview met Bas Oskam over zijn album.

http://hardnews.nl/diepte-interview-met ... ontrollers

Citaat:
Er zijn steeds meer hardstyle artiesten die experimenteren met artiesten van andere genres. Je hebt uiteraard veel connecties, dus is dit al gebeurd, gaat dit nog gebeuren en zo nee, waarom niet?
Ik heb nu iets gepland staan met een hele grote artiest, echt één van de grootste. Maar dat is heel natuurlijk ontstaan, daar kan ik nog niks over zeggen. Waar ik een klik mee heb of waar ik wel de studio mee in zou willen gaan, dan gebeurt dat gewoon. Soms gebeurt het in een impulsieve reactie en dan zie je wel wat het brengt.


Ben benieuwd..! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel weer een collab met Evil Activities, Endymion o.i.d. zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Zal wel weer een collab met Evil Activities, Endymion o.i.d. zijn..

Gok eerder op iets groots uit de House scene :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 21:44 
 
Hardtraxxer

Denk dat het Tiësto is. daar krijgt hij ook veel support van dus ze zullen wel goed contact hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 21:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cool interview met Bas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David Guetta. :lol:
Nee denk idd Tiësto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
STAN- schreef:
Zal wel weer een collab met Evil Activities, Endymion o.i.d. zijn..

Gok eerder op iets groots uit de House scene :P

Denk het ook, aangezien hij als Kasparov al veel samenwerkingen heeft gehad in het verleden met bekende artiesten uit die scene dus dat is al niet meer zo bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Steffnov schreef:
STAN- schreef:
Zal wel weer een collab met Evil Activities, Endymion o.i.d. zijn..

Gok eerder op iets groots uit de House scene :P

Denk het ook, aangezien hij als Kasparov al veel samenwerkingen heeft gehad in het verleden met bekende artiesten uit die scene dus dat is al niet meer zo bijzonder.

Ook, maar niet de hoofdreden. Hij zegt specifiek "echt één van de grootste", en op Angerfist na (als we even objectief kijken naar de DJ Mag Top 100 bijvoorbeeld) is er wereldwijd geen grotere naam in de hardcore, dan de grootte van Noisecontrollers.

Tiësto lijkt mij inderdaad ook een waarschijnlijke optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 22:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk inderdaad ook Tiesto, met name door de Remix van Get Loose. Nicky Romero zou ook nog wel eens kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 22:34 
 
Hardtraxxer

Oranje schreef:
Denk inderdaad ook Tiesto, met name door de Remix van Get Loose. Nicky Romero zou ook nog wel eens kunnen.


Nicky romero heeft hij al een track mee maar die is nooit afgemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 22:41 
 
Hardtraxx Veteran

Met Showtek dan, aangezien zij toch produceren voor Tiësto? :P
Vorige  1 ... 2026, 2027, 2028, 2029, 2030, 2031, 2032 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen