pim0412 schreef:
Steffnov schreef:
STAN- schreef:
Zal wel weer een collab met Evil Activities, Endymion o.i.d. zijn..
Gok eerder op iets groots uit de House scene

Denk het ook, aangezien hij als Kasparov al veel samenwerkingen heeft gehad in het verleden met bekende artiesten uit die scene dus dat is al niet meer zo bijzonder.
Ook, maar niet de hoofdreden. Hij zegt specifiek "echt één van de grootste", en op Angerfist na (als we even objectief kijken naar de DJ Mag Top 100 bijvoorbeeld) is er wereldwijd geen grotere naam in de hardcore, dan de grootte van Noisecontrollers.
Tiësto lijkt mij inderdaad ook een waarschijnlijke optie