Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2025, 2026, 2027, 2028, 2029, 2030, 2031 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 18:06 
 
Hardtraxx Veteran



Onder de video:
Citaat:
Part 1 of a special project I'm working on for my 'Q-dance presents: Frontliner' shows in Australia, held during the first weekend of May 2014 in Sydney & Melbourne.

I will be making a track together with Australian talents Dillytek and Synthsoldier, The Strangerz will be remixing one of my tracks, and Omyqron will make a track together with the Wasted Penguinz, who are my special guests on tour.

Stay tuned for more video updates from all the artists involved!


--------




Heerlijke diss naar BH. :"D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Het is alleen geen experimenteren meer als de helft van de scene het doet.


ben ik het niet mee eens, als bijvoorbeeld Wildstylez in een keer met zo'n soort kick aan komt kun je dat gerust een redelijk experiment noemen toch?

ik probeer geen discussie uit te lokken wat het begrip "experiment" betekent, maar snap wel wat Stereotuners zeggen omdat het andere nummer in die release een normale kick bevat, kun je best spreken van een uitzondering die ze maken qua produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 19:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
link


31 maart lineup :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 19:38 
 
Hardtraxxer

'Chained Update'

First:

Tomorrow I will unchain my new track and video 'Chain Reaction ft MC Nolz - The Crazy Ones'. Keep an eye on our media!

Second:

There will be a small adjustment in my release schedule. Radical Redemption and myself are modifying our collab IMPACT and in the meantime I don't want to keep you waiting for the Barricade release, so Minus is More and I decided to release Barricade as a solo release on March 31.

The Impact HQ preview will follow very soon !

Cheers,
Chain Reaction
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

@Frontliner verhaal:
Ben erg benieuwd welke track The Strangerz remixen, hoop dat het een heerlijke lompe track wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 23:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

@ Tijdmachine After.

Zwaar matige after imo.
Mede door doordat ze de tracks op het originele tempo houden, het voor 3/4 slow motions zijn, telkens hetzelfde stukje publiek er in en 3/4 zijn shots van de artiesten.

Alleen G1LL gespot :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
@ Tijdmachine After.

Zwaar matige after imo.
Mede door doordat ze de tracks op het originele tempo houden, het voor 3/4 slow motions zijn, telkens hetzelfde stukje publiek er in en 3/4 zijn shots van de artiesten.

Alleen G1LL gespot :P

Idd, de after laat mij zoals het feest mij letterlijk deed. Namelijk, koud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Battlevideo van Coone :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 13:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zany
Citaat:
Busy creating some serious ear damage with Hard Driver
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zany
Citaat:
Busy creating some serious ear damage with Hard Driver

Naast dat dit misschien best een lekker bombastische plaat op kan leveren, vind ik de uitspraak niet zo handig gezien de situatie met Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zany
Citaat:
Busy creating some serious ear damage with Hard Driver

Liever niet, straks moeten zij ook al hun boekingen gaan afzeggen... :cry:

Too soon...? Sorry
Oke Parvuz was me voor. Maar dat viel mij dus inderdaad ook al op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zany
Citaat:
Busy creating some serious ear damage with Hard Driver


Zo wtf die uitspraak kan echt niet hoor, lollig doen over gehoorschade. Beter geef je Zany ook een warning Khadber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 15:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hahaha touché
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
wootum schreef:
Zany
Citaat:
Busy creating some serious ear damage with Hard Driver


Zo wtf die uitspraak kan echt niet hoor, lollig doen over gehoorschade. Beter geef je Zany ook een warning Khadber.


^^ :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Year of summer heeft een buma award gewonnen gisteren. Weet iemand wanneer je zo'n award kan krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Year of summer heeft een buma award gewonnen gisteren. Weet iemand wanneer je zo'n award kan krijgen?

Gisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Year of summer heeft een buma award gewonnen gisteren. Weet iemand wanneer je zo'n award kan krijgen?

Als het goed is een kleinere Buma Award. Nummer 4 op de lijst voor de Nationale Award. Hoe die tot stand komt die lijst? Geen idee. Armin van Buuren heeft m in iedergeval gewonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Theracords
Citaat:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Theracords
Citaat:

Wie de...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Wie de...?

Mijn gedachte ook. Zag hem alleen bij Intents en Bass Academy in de lineup, maar voor de rest nog nooit van gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 17:10 
 
Hardtraxx Elite

Dik! Heeft erg leuke tracks solo maar ook met Exit Mind! :thumbsup:


:worship:
Vorige  1 ... 2025, 2026, 2027, 2028, 2029, 2030, 2031 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen