Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2024, 2025, 2026, 2027, 2028, 2029, 2030 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 17:50 
 

Deze mannen kunnen het nog flink ver gaan schoppen, heerlijk stijltje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 18:27 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Volgensmij nemen ze jan en alleman aan bij Dirty Workz tegenwoordig


Update is zo goed als leeg nu ze bijna iedereen over hadden gezet naar het hoofd label, mooie kans om opkomende producers te steunen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Volgensmij nemen ze jan en alleman aan bij Dirty Workz tegenwoordig

Dat idee heb ik helaas ook...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 18:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Adaro
Citaat:
Voor al mijn fans, allereerst enorm bedankt voor al jullie steunberichten; het doet mij echt enorm goed om te zien dat er zo wordt meegeleefd.

Helaas gaat het nog steeds niet beter met mij, ondanks veel rust en enkele lichtpuntjes blijft de pijn terugkomen. Om deze reden heb ik samen met mijn management en boekingskantoor moeten besluiten om ook de boekingen voor de maand april af te moeten zeggen. Voor mij is dit een even noodzakelijke als pijnlijke beslissing geweest. Gelukkig heb ik dankzij de behandelingen die ik nu krijg goede moed gekregen dat ik weer snel beter ga worden.

Thijs

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmmm echt zwaar kut. Al helemaal hem gun je het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hopen dat ze een passende vervanger vinden voor Qapital :(

balen voor hem !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Zwaar kut voor Adaro, zeker omdat de passie er altijd vanaf straald!

Ben benieuwd wie hem gaat vervangen op Qapital, denk dat Crypsis of B-Front hem gaat vervangen.

Oorschade is trouwens toch bijna niet te herstellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"And I already heard 3." -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 19:28 
 
Hardtraxx Elite

"Its the hardest 152 bpm #Hardstyle I've ever heard."

Waarschijnlijk ook de enige hardstyletrack op 152 bpm die hij überhaupt heeft gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 19:29 
 
Hardtraxx Veteran

B-Front en E-Force gaan samen Adaro vervangen op Qapital. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Zwaar kut voor Adaro, zeker omdat de passie er altijd vanaf straald!

Ben benieuwd wie hem gaat vervangen op Qapital, denk dat Crypsis of B-Front hem gaat vervangen.

Oorschade is trouwens toch bijna niet te herstellen?

Nee maar het kan wel minderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 19:43 
 
Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Hmmm echt zwaar kut. Al helemaal hem gun je het niet.


Zoiets gun je geen enkele beroepsmuziekant toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
"Its the hardest 152 bpm #Hardstyle I've ever heard."

Waarschijnlijk ook de enige hardstyletrack op 152 bpm die hij überhaupt heeft gehoord.


Die zijn er ook niet zoveel, ik tel er 32 in mij collectie van DJ-mixes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Parvuz schreef:
Hmmm echt zwaar kut. Al helemaal hem gun je het niet.


Zoiets gun je geen enkele beroepsmuziekant toch?

Dat zeg ik ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 14:05 
 
Hardtraxx Veteran

Prime Suspects [Official]

Citaat:
Who's ready for some new music ??

We have recorded a brand new Podcast that will be online this week featuring no less than 3 brand new tracks from us !!!!!

Prime Suspects - The End Game
Prime Suspects - Stand Off
Prime Suspects - Submit Or Die

Keep ya eyes on our Social Media for updates
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stereotuners over hun plaat Dominator in een post van B-Front op Facebook.
Citaat:
Voor ons wss het puur een experiment. We wouden een keer een ander soort kick maken..Toen dit eruit kwam keken we elkaar aan van.WOW GRUWELIJK .en voila we begonnen aan dominator waar we best tevreden over zijn:). wij houden er wel van om te experimenteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 14:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het is alleen geen experimenteren meer als de helft van de scene het doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 15:03 
 
Artiest

http://www.coremagonline.com/interviews ... oday.html#

Interview in Core Magazine, voor de geïnteresseerden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

Prima interview! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
QULT 12 FACT: Just two weeks till Bold Action shares his new subground tracks with you!

Guest mix in de volgende Qult Radio gok ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Guest mix in de volgende Qult Radio gok ik?

Die is volgende week toch al?
Hij staat op Qult#12, volgens mij zal hij ze daar wel voor het eerst draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een combi tussen zijn set en de guestmix? In ieder geval: er zijn dus nieuwe Bold Action platen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

Solutio ‏@djsolutio
Citaat:
Finally after a while found the right melody for this new track called 'Apocalypse'.

Let's finish up and ship it to the mastering!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 18:04 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Andromeda schreef:
"Its the hardest 152 bpm #Hardstyle I've ever heard."

Waarschijnlijk ook de enige hardstyletrack op 152 bpm die hij überhaupt heeft gehoord.


Die zijn er ook niet zoveel, ik tel er 32 in mij collectie van DJ-mixes.

Daarom juist, dan is het al gauw de beste die je hebt gehoord. Want die andere 32 kent hij waarschijnlijk niet.
Vorige  1 ... 2024, 2025, 2026, 2027, 2028, 2029, 2030 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen