Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2023, 2024, 2025, 2026, 2027, 2028, 2029 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
zo lang je geen duidelijke reden hebt om dat te denken, lijkt het me niet echt respectvol om zulke suggesties in de wereld te helpen :P

zou als artiest flink balen als je zelf dagen in de studio zit te zwoegen en mensen gaan er maar gewoon vanuit dat je bekendere maatje het allemaal voor je in elkaar knutselt...

Dit dus. Dit soort speculaties hebben totaal geen zin. Het lijkt me verstandig daarom om weer terug te sturen op nieuwtjes en dergelijke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 14:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Nikkel schreef:
Crypsis produced toch ook niet voor Chain Reaction

Niet?


Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Upcoming Monday, The Vision and Heart for Hard present the: "Visions of Hardstyle" Radiospecial dedicated to the upcoming event on 29th of March in Kampen(NL)!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 15:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:

Lijkt me vrij overduidelijk dat Code Black het meeste voor Outbreak doet. Nitrouz hoorde je eerst niks van en nu komt Outbreak ineens out of the blue met aardige nummers. Je hoort ook dat de sounds heel erg met elkaar vergeleken zijn. En op Unleashed sprak ik en ene maat van me met Audiofreq en toen zei maat van me toen Outbreak draaide this is pure code Black. Sam lachtte en gaf het een beetje toe


Gebaseerd op helemaal niets dus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 16:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Theracords facebook
Citaat:
Something dark is locked up...


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zirkum of evt Project Exile lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Zirkum of evt Project Exile lijkt me


Project exile heeft toch net getekend bij Sys-X?

misschien nieuwe live act ofzo ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Steffnov schreef:
Zirkum of evt Project Exile lijkt me


Project exile heeft toch net getekend bij Sys-X?

Had een release, of hij getekend had weet ik niet. Sowieso, wat is een contract in de muziek nou nog waard :P Maar Zirkum is mijn beste gok
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Rickzel schreef:
Steffnov schreef:
Zirkum of evt Project Exile lijkt me


Project exile heeft toch net getekend bij Sys-X?

Had een release, of hij getekend had weet ik niet. Sowieso, wat is een contract in de muziek nou nog waard :P Maar Zirkum is mijn beste gok


contract bij Theracords is niet iets wat in een keer sinds vorige week bekend is lijkt me, waarom dan eerst iets uitbrengen op sys-x terwijl dat contract misschien al tijden bekend is?

Zirkum zou idd ook wel logisch zijn, maar leg de link tussen die "teaser" en Zirkum nou nog niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 12:59 
 
Hardtraxx Addict

Solutio & The I's zijn ook pas uit elkaar. Misschien een van deze twee heren...?
Of is daar al meer over bekend (dat ze beide bij Tillt blijven of zo?)

Leuk man, speculaties. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 22:59 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.q-dance.com/global/en/news/q ... nected-NL/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Interessant!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 08:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
http://www.q-dance.com/global/en/news/q-dance-presents-connected-NL/


Citaat:
Q-dance ziet veel potentie in Connected en is blij met Spectrum als host voor deze maandelijkse technoshow.


Vaker op QULT boeken!

Of zal er een variant van TeQnology komen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 12:19 
 
Hardtraxx Veteran

Geck-o / Geck-e
Citaat:
About time to get all those new tracks out there, right???

Release infos SOON



Hardstyle Mafia
Citaat:
Our collab with the Mind Hunterz is halfway done. Stay tuned, hard shit with gated kicks coming up!

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 13:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
Ground Zero gaat dit jaar voor het eerst werken met ambassadors. Ieder stage krijgt een eigen ambassador en afgelopen week hebben wij de eerste ambassadors geinterviewd. Zijn jullie al nieuwsgierig?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audiofreq zit weer met TNT in de studio

Hopelijk zorgt ie voor een nieuwe sound en niet TNT kopie nummer 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond Rebourne, The Machine en Adrenalize in TMS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Citaat:
Ground Zero gaat dit jaar voor het eerst werken met ambassadors. Ieder stage krijgt een eigen ambassador en afgelopen week hebben wij de eerste ambassadors geinterviewd. Zijn jullie al nieuwsgierig?
Afbeelding


Enig idee wie die gasten zijn? Kan geen artiest of labeldude herkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 15:46 
 
Hardtraxxer

die met die laptop ben ik, haha :P Dat heeft verder overigens niets te maken met Theracords, ik werk nl. momenteel zowel voor TC als UDC.

Vandaar het volgende item:

Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Da's die ID van de TC radioshow in februari. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan gaat het over Zirkum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 17:11 
 
Hardtraxxer

Noisecult: :clap:
Citaat:
We signed at Dirty Workz!
We are very proud to tell you that we have signed at the Dirty Workz main label!
2,5 years ago, when we produced our first track, we would have never dreamed to become a part of such a major hard dance label. We have been working our ass off ever since to get our sound up to the high level that is required in the hardstyle scene these days. We learned by visiting Lussive Media for our kicks, Scope DJ for the ultimate mixdown, Alphaverb by being a big inspiration for us, and working together with DJ Ryfle also raised the bar. Thanks guys!
At the point when we got support by D-Block & S-Te-Fan, The Vision and Phuture Noize, we started to realize we could sometime be able to join a recordlabel. After receiving our tracks via The Vision (thanks buddy!), Dirty workz reached out to us to ask if we wanted to release our tracks on their main label. Our mind was blown. We didn't need a lot of time to make the decision as we have always been a big fan of the label and its artists. We believe the style fits us perfectly and we will continue our road together with them.
So from now on, our tracks will be released on Dirty Workz, and you can book us via Structure Agency. The first release will contain:
01. Noisecult - This Feeling
02. Noisecult - Punchlines
Previews will be online this week!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 17:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Volgensmij nemen ze jan en alleman aan bij Dirty Workz tegenwoordig
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Tomorrow on The Dark Menace Show, Phrantic will show you how it's done ! Might be some new tracks , might be not ;) One way to find out!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 17:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Noisecult: :clap:
Verhaal

Yeah eindelijk! :worship: :loving:
Vorige  1 ... 2023, 2024, 2025, 2026, 2027, 2028, 2029 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen