wrote:Hoezo wil je iemand gaan dissen die jouw muziek maakt hahahwrote: movie
Geen video van Code Black?![]()
Hij ownt zichzelf ook die Outbreak in dat filmpje
wrote:Hoezo wil je iemand gaan dissen die jouw muziek maakt hahahwrote: movie

B-FrontWe made a lot of progress on the collaboration with Zirkum! This track is a destroyer!
Today working futher on the collab with Dj Thera
Heb ik iets gemist?wrote:Hoezo wil je iemand gaan dissen die jouw muziek maakt hahahwrote:FILMPJE
Nu maar hopen dat men interessante vragen heeftwrote:Q&A met Noisecontrollers vanmiddag om 16:00 op Facebook.
Bron: Facebook Noisecontrollers
Lijkt me vrij overduidelijk dat Code Black het meeste voor Outbreak doet. Nitrouz hoorde je eerst niks van en nu komt Outbreak ineens out of the blue met aardige nummers. Je hoort ook dat de sounds heel erg met elkaar vergeleken zijn. En op Unleashed sprak ik en ene maat van me met Audiofreq en toen zei maat van me toen Outbreak draaide this is pure code Black. Sam lachtte en gaf het een beetje toewrote:Heb ik iets gemist?wrote:Hoezo wil je iemand gaan dissen die jouw muziek maakt hahahwrote:FILMPJE
Dat is volgens mij bij de clip van Imaginary ook alwrote:
(Overigens: YouTube nu in 2160p & 1440p...mega-HD)
With their fresh sounds, diversity and originality we pronounce: Theracords at Last World Festival! For the second time Theracords will host the Concrete Canyon and will give it all! They produce from the heart and their passion takes over the stage. Like if you agree!
Teka-B started as two youngsters, but grew out to be a phenomenon in the hard dance scene. Accompanied with their friends, they will host our Jungle Town area and it’s going to be a sensation! Let the animal in you takeover and make it one crazy zoo!
Coone - Survival of the Fittest (Defqon.1 Anthem 2014)wrote:Dan gok ik op Coone. Zou wel zwaar kut zijnwrote:Denk dat de anthem maker het al wel wat langer weet.
Da Tweekaz - Break The Spell (2012) was de eerste hardstyle-clip met 4K oftewel 2160p.wrote:Dat is volgens mij bij de clip van Imaginary ook alwrote:
No, Nowrote:Da Tweekaz - Break The Spell (2012) was de eerste hardstyle-clip met 4K oftewel 2160p.wrote:Dat is volgens mij bij de clip van Imaginary ook alwrote:
Volgens mij is Outbreak (oude Nitrouz voor als je het niet wist) altijd alleen maar gesupport en misschien meegeholpen door collega's. In zijn Nitrouz tijd werd hij geholpen door Showtek (bij DMW, niet Fusion) als ik me niet vergis. Maar producen kan hij heus wel zelf. Sounds vergelijken met elkaar? Misschien omdat ze op hetzelfde label releasen, We R? Niet zo raar dan. Crypsis produced toch ook niet voor Chain Reaction en Kold Konexion en Ran-D niet voor Adaro of visa versa?wrote:
Lijkt me vrij overduidelijk dat Code Black het meeste voor Outbreak doet. Nitrouz hoorde je eerst niks van en nu komt Outbreak ineens out of the blue met aardige nummers. Je hoort ook dat de sounds heel erg met elkaar vergeleken zijn. En op Unleashed sprak ik en ene maat van me met Audiofreq en toen zei maat van me toen Outbreak draaide this is pure code Black. Sam lachtte en gaf het een beetje toe
Niet?wrote: Crypsis produced toch ook niet voor Chain Reaction
Zei toch ook dat tijdens Unleashed Audiofreq het niet ontkende dat Code Black voor hem produceert. Dat sounds op elkaar lijken betekent dat hij wordt geholpen, maar ik denk dat het iets meer is dan helpenwrote:Volgens mij is Outbreak (oude Nitrouz voor als je het niet wist) altijd alleen maar gesupport en misschien meegeholpen door collega's. In zijn Nitrouz tijd werd hij geholpen door Showtek (bij DMW, niet Fusion) als ik me niet vergis. Maar producen kan hij heus wel zelf. Sounds vergelijken met elkaar? Misschien omdat ze op hetzelfde label releasen, We R? Niet zo raar dan. Crypsis produced toch ook niet voor Chain Reaction en Kold Konexion en Ran-D niet voor Adaro of visa versa?wrote:
Lijkt me vrij overduidelijk dat Code Black het meeste voor Outbreak doet. Nitrouz hoorde je eerst niks van en nu komt Outbreak ineens out of the blue met aardige nummers. Je hoort ook dat de sounds heel erg met elkaar vergeleken zijn. En op Unleashed sprak ik en ene maat van me met Audiofreq en toen zei maat van me toen Outbreak draaide this is pure code Black. Sam lachtte en gaf het een beetje toe