Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2021, 2022, 2023, 2024, 2025, 2026, 2027 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
wtf? Is dit een trol of wa?

Kijk alleen al naar de tracktitel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Nuracore schreef:
wtf? Is dit een trol of wa?

Kijk alleen al naar de tracktitel :P


Ja precies, xd maar goed, lopen mensen echt op de wereld die dit maken dus je weet maar nooit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 22:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die pitchkicks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 23:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Citaat:
"This is the world we know best, the World of Madness.

You can listen to this year’s anthem soon!"


Q-Dance via Defqon Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 23:06 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Citaat:
"This is the world we know best, the World of Madness.

You can listen to this year’s anthem soon!"


Q-Dance via Defqon Facebook


Vorig jaar was het 20 maart, dus verwacht volgende week de line-up, anthem etc. Maar het zou natuurlijk mooi zijn als ze het morgen of vrijdag al bekend maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 23:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
We hebben een programma samengesteld waar elke liefhebber van harde dance zich op stuk kan bijten. Zo wordt het motto “Representing the harder styles in dance music” vertaald naar de meest uitgebreide line-up in de geschiedenis van Defqon.1. We houden je nog even in spanning: op donderdag 20 maart wordt de line-up bekend gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 23:19 
 
Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:
Citaat:
We hebben een programma samengesteld waar elke liefhebber van harde dance zich op stuk kan bijten. Zo wordt het motto “Representing the harder styles in dance music” vertaald naar de meest uitgebreide line-up in de geschiedenis van Defqon.1. We houden je nog even in spanning: op donderdag 20 maart wordt de line-up bekend gemaakt.


Duurt lang :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Vorig jaar was het 20 maart, dus verwacht volgende week de line-up, anthem etc.


Basshunterzz schreef:
W0uT3R schreef:
Citaat:
We hebben een programma samengesteld waar elke liefhebber van harde dance zich op stuk kan bijten. Zo wordt het motto “Representing the harder styles in dance music” vertaald naar de meest uitgebreide line-up in de geschiedenis van Defqon.1. We houden je nog even in spanning: op donderdag 20 maart wordt de line-up bekend gemaakt.


Duurt lang :thumbdown:


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 23:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik snap 't ook nie helemaal. Maargoed....
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 23:29 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

:huh:


Dat dat nog lang duurt :P Ook al wist ik zelf ook dat het wss 20 maart zou zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met deze line-up:

Mysteryland USA 2014 | Memorial Day Weekend | Bethel Woods
Full line-up and tickets available at http://www.mysteryland.us

On May 23rd to 26th, the Q-dance invasion continues to Bethel Woods,NY at the first ever Mysteryland in the USA. After more than 12 years of Q-dance stages at Mysteryland events around the world, we will host a "The Sound of Q-dance" area, where we will be representing the harder styles in dance music once again.

Throughout the weekend we will treat you to the best harder styles sounds in an intimate indoor setting, but with the iconic shows that you've come to expect from us. With performances by Coone, Brennan Heart, Wildstylez, Kutski, Noisecontrollers and many more, this is the area to get your harder styles fix.

Join the #QSA movement!
Use #QdanceNY on all your social media channels.

The Sound of Q-dance lineup:
Audiofreq
Brennan Heart
BRK3
Coone
Donnie Darko
Evil Activities
Geck-O
Humanoise
Kutski
Mekanikal
Mr Skeleton
Noisecontrollers
Stana
Sylence
Wildstylez
Hosted by MC Jeff
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 10:01 
 

best leuke lineup nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 13:03 
 
Hardtraxx Elite

Waarom staat Sylence ineens op zoveel grote festivals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
Waarom staat Sylence ineens op zoveel grote festivals?


https://partyflock.nl/artist/79928/archive#archive

Nou, hij heeft wel een volle agenda jah
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 13:08 
 
Hardtraxx Elite

Ik ben zijn naam wel vaker tegengekomen hoor... o.a. op Fantasy Island
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Waarom staat Sylence ineens op zoveel grote festivals?

Omdat het een Amerikaan is. Deze jongen zal zo erg worden gepusht in de hoop de Amerikanen er warm voor te krijgen, dat je er ziek van wordt. Q is er mee bezig met Next en DWX Update zit hij nu bij. It's all 'bout the money. En zeg niet dat het niet werkt als we naar Zweden + Wasted Penguinz kijken (bijvoorbeeld in de vroegere Fear.fm lijsten).

Ten tijde van bijv. de Fantasy Island line-up had hij nog geen artiestenprofiel op PF en kon hij er nog niet tussen worden gezet dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 14:32 
 
Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
DJ_Tim schreef:
Waarom staat Sylence ineens op zoveel grote festivals?

Omdat het een Amerikaan is. Deze jongen zal zo erg worden gepusht in de hoop de Amerikanen er warm voor te krijgen, dat je er ziek van wordt. Q is er mee bezig met Next en DWX Update zit hij nu bij. It's all 'bout the money. En zeg niet dat het niet werkt als we naar Zweden + Wasted Penguinz kijken (bijvoorbeeld in de vroegere Fear.fm lijsten).

Ten tijde van bijv. de Fantasy Island line-up had hij nog geen artiestenprofiel op PF en kon hij er nog niet tussen worden gezet dus


Voor een Amerikaanse artiest die niet in nederland draait is geen pf artiesten pagina hebben niet vreemd, omdat je bij pf alleen artiestenpagina krijgt als je op een feest staat die op pf staat. Dan wordt dat automatisch door pf gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 15:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Voor een Amerikaanse artiest die niet in nederland draait is geen pf artiesten pagina hebben niet vreemd, omdat je bij pf alleen artiestenpagina krijgt als je op een feest staat die op pf staat. Dan wordt dat automatisch door pf gedaan.


Nee, je moet het zelf aanvragen. Je moet wel bewijs leveren dat je ook daadwerkelijk op feestjes draait .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 15:36 
 
Hardtraxx Addict

Taxi schreef:
Phase 2 schreef:
Voor een Amerikaanse artiest die niet in nederland draait is geen pf artiesten pagina hebben niet vreemd, omdat je bij pf alleen artiestenpagina krijgt als je op een feest staat die op pf staat. Dan wordt dat automatisch door pf gedaan.


Nee, je moet het zelf aanvragen. Je moet wel bewijs leveren dat je ook daadwerkelijk op feestjes draait .


Bij mij ging dat altijd door degene die het feest aan deed melden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Steffnov schreef:
DJ_Tim schreef:
Waarom staat Sylence ineens op zoveel grote festivals?

Omdat het een Amerikaan is. Deze jongen zal zo erg worden gepusht in de hoop de Amerikanen er warm voor te krijgen, dat je er ziek van wordt. Q is er mee bezig met Next en DWX Update zit hij nu bij. It's all 'bout the money. En zeg niet dat het niet werkt als we naar Zweden + Wasted Penguinz kijken (bijvoorbeeld in de vroegere Fear.fm lijsten).

Ten tijde van bijv. de Fantasy Island line-up had hij nog geen artiestenprofiel op PF en kon hij er nog niet tussen worden gezet dus


Voor een Amerikaanse artiest die niet in nederland draait is geen pf artiesten pagina hebben niet vreemd, omdat je bij pf alleen artiestenpagina krijgt als je op een feest staat die op pf staat. Dan wordt dat automatisch door pf gedaan.

Ik zeg ook niet dat het vreemd is, alleen dat dat de reden is dat bijvoorbeeld Fantasy Island nog niet in zijn agenda staat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 19:29 
 
Hardtraxx Elite




Geen video van Code Black?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sta je dan met zo'n afschuwelijk lelijk ding op je kop :lol: Godverdomme wat triest heey.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die pf van Sylence is niet de sylence die op mysterland speelt denk ik ? ( en dus ook foute bookingen ?)
Dit zou de Sylence zijn die bij DWX heeft gesigned , daar ziet hij er toch nog net iets anders uit :D
https://www.facebook.com/DJSylenceMusic?fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 21:35 
 
Hardtraxx Elite

Hard Invasion schreef:
Die pf van Sylence is niet de sylence die op mysterland speelt denk ik ? ( en dus ook foute bookingen ?)
Dit zou de Sylence zijn die bij DWX heeft gesigned , daar ziet hij er toch nog net iets anders uit :D
https://www.facebook.com/DJSylenceMusic?fref=ts

Ja dat is denk ik een foutje, ik zat ook al op zijn facebook te kijken ipv die van Dirty Workz
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 23:57 
 
Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:



Geen video van Code Black?


Hoezo wil je iemand gaan dissen die jouw muziek maakt hahah xd :lol:
Vorige  1 ... 2021, 2022, 2023, 2024, 2025, 2026, 2027 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen