Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2020, 2021, 2022, 2023, 2024, 2025, 2026 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Vaassenaar schreef:
W0uT3R schreef:
Wasted Penguinz:

We just signed something big. News will be announced later on Really excited about this!!

Defqon anthem?


Citaat:
Q-dance via Defqon.1
Maximum force readiness: ‪#‎Defqon1‬

Kun jij raden wie dit jaar de anthem gaat produceren?


Ben bang van wel :cry:


En waar haal jij dan uit dat ze het anthem maken :/


Ik ben er bang voor, zeg nergens dat ik het er al uit opmaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 12:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
mr_vertigo schreef:
iMark schreef:
Ben benieuwd, Thera met B-Front zn sounds is in ieder geval een stuk interressanter dan iedere track die uit Thera zn studio komt.


Thera voegt wel echt iets vets toe aan die meer mainstream stijltjes.: Incoming, vette track. If All Fails, GRUWELIJKE track. Denk dat het met B-Front echt een pareltje op gaat leveren.

Incoming is al van een jaar geleden, If all fails is al zo oud dat Pieter een jaar geleden tegen mij zei dat hij hem nooit draaide omdat de afmix niet super goed was... Dus dit is helaas niet echt representatief voor zijn huidige stijl.


Hmm, dan mag hij een aantal andere tracks in zijn repertoire er ook wel uitgooien :P
Zijn stijltje is indd veranderd, maar in de lijn van If All Fails (04-2011), Incoming (eind 2012) klopt t wel. Zijn stijl heeft daartussen ook grote ontwikkeling gekend, in 2012 kwam ie voor t eerst met tracks als It's a Fine day. Dus representatief of niet, ze geven wel aan dat hij iets bijzonders kan toevoegen aan een collab (ondanks stijl ontwikkeling/verandering).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vaassenaar schreef:
Basshunterzz schreef:
Vaassenaar schreef:

Ben bang van wel :cry:


En waar haal jij dan uit dat ze het anthem maken :/


Ik ben er bang voor, zeg nergens dat ik het er al uit opmaak.


Dan kan jij die uitdrukking beter niet meer gebruiken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Vaassenaar schreef:
W0uT3R schreef:
Wasted Penguinz:

We just signed something big. News will be announced later on Really excited about this!!

Defqon anthem?


Citaat:
Q-dance via Defqon.1
Maximum force readiness: ‪#‎Defqon1‬

Kun jij raden wie dit jaar de anthem gaat produceren?


Ben bang van wel :cry:


En waar haal jij dan uit dat ze het anthem maken :/

Denk dat de anthem maker het al wel wat langer weet. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Denk dat de anthem maker het al wel wat langer weet. ^^

Zonder enige twijfel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zou het schandalig vinden als B artiesten als WP het anthem mogen maken... :/

denk het ook eigenlijk niet, past toch niet in het rijtje Headhunterz/Wildstylez/Noisecontrollers/Frontliner, of je hun stijl nou wat vind of niet, zijn toch wel de grootste namen in de scene...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verbaast me niets als Psyko Punkz hem maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Verbaast me niets als Psyko Punkz hem maken


yeah yeah defqon motherfucker, psyko survival of the fittest
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Denk dat de anthem maker het al wel wat langer weet. ^^


Dan gok ik op Coone. Zou wel zwaar kut zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk zelf Brennan Heart, maar ja, blijft toch speculeren, en hoort ook niet echt in WJD :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 19:52 
 
Hardtraxx Elite

Code Black zou ik in mijn ogen de ideale artiest te zijn om het anthem te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Denk zelf Brennan Heart, maar ja, blijft toch speculeren, en hoort ook niet echt in WJD :P


Hij heeft ook het anthem van Australië gemaakt afgelopen jaar, vermindert de kans wel toch?
Maar inderdaad, dit hoort ergens anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
JEFSKI schreef:
Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon (The Machine Remix) zou wel wat geweest zijn

Maar denk dat het eerder een remix voor Digital Punk (& Profyler/B-Front) zou zijn dan van een P&D / Solutio, daar kijkt The Machine niet echt tegen op lijkt me



The Machine
Rendering Artist & Artist vs Artist & Artist - Track Title (The Machine Remix) Now thats a puzzle huh ?

Dit wel gelezen?


Is dus deze blijkbaar. Jammer, had graag een remix van Tanya gezien door The Machine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vaassenaar schreef:
Steffnov schreef:
Denk zelf Brennan Heart, maar ja, blijft toch speculeren, en hoort ook niet echt in WJD :P


Hij heeft ook het anthem van Australië gemaakt afgelopen jaar, vermindert de kans wel toch?
Maar inderdaad, dit hoort ergens anders.


headhunterz had defqon anthem van 2009 in nederland en 2010 in australie Zou misschien nu andersom kunne, maar dan met brennan heart.
Maar ik denk dat code black of coone het zal worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik krijg het idee dat iedereen vergeet dat Brennan Heart al eens Get Wasted heeft gemaakt? Tot nog toe heeft geen artiest 2 solo Defqon Anthems gemaakt, dus lijkt me van niet. Ga gewoon uit van Zatox, Coone of Ran-D ofzo. Dat Wasted Penguinz gespeculeer slaat in mijn ogen ook nergens op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 12:33 
 
Hardtraxx Veteran

knotsjebilly schreef:
Tot nog toe heeft geen artiest 2 solo Defqon Anthems gemaakt, dus lijkt me van niet.


Wildstylez en Headhunterz.
Als je alleen de Nederlandse versie bedoelt, dat anthem was samen met JDX. Geen solo dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 13:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
knotsjebilly schreef:
Tot nog toe heeft geen artiest 2 solo Defqon Anthems gemaakt, dus lijkt me van niet.


Wildstylez en Headhunterz.
Als je alleen de Nederlandse versie bedoelt, dat anthem was samen met JDX. Geen solo dus


Bladmasterz Remix?

En als je Australie niet meerekent dan heeft inderdaad nog geen artiest solo 2 anthems gemaakt voor Defqon NL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Basshunterzz schreef:
knotsjebilly schreef:
Tot nog toe heeft geen artiest 2 solo Defqon Anthems gemaakt, dus lijkt me van niet.


Wildstylez en Headhunterz.
Als je alleen de Nederlandse versie bedoelt, dat anthem was samen met JDX. Geen solo dus


Bladmasterz Remix?

En als je Australie niet meerekent dan heeft inderdaad nog geen artiest solo 2 anthems gemaakt voor Defqon NL.

Bedoel ook de Nederlandse defqon anthems inderdaad, maar mijn punt is gewoon, zie het niet gebeuren dat Fabian deze gaat maken....
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 13:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gezien de populariteit op het moment zou ik ook Coone zeggen. PP zitten niet echt in de spotlights of zo. NC en Headhunterz op het moment wel maar die zijn al geweest.

Zatox of Ran-D hebben ook wel een goeie kans. Alhoewel die niet echt bekend staan om zomerse anthems te maken.
Als je naar wat minder grote zou kijken denk ik Audiofreq of Rebourne en misschien dan juist wel ook WP.
Rebourne anthem zou imo geniaal zijn. Niet de hardste kicks maar waarschijnlijk wel een heerlijke melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Rebourne anthem zou imo geniaal zijn. Niet de hardste kicks maar waarschijnlijk wel een heerlijke melodie.


Ja Wp ook :P, dat is dan weliswaar ook meteen het enige wat (waarschijnlijk) goed gaat zijn aan het anthem, als Wp het anthem maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Brennan Heart & Code Black zou me anders niet verbazen, maar ik ben niet benieuwd, anthems zijn niet iets speciaals.

maar dat hoort wel zo te zijn... helaas kan je de Defqon anthems niet speciaal meer noemen sinds 2009 (vind ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 15:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Broken Balance schreef:

Rebourne anthem zou imo geniaal zijn. Niet de hardste kicks maar waarschijnlijk wel een heerlijke melodie.


Ja Wp ook :P, dat is dan weliswaar ook meteen het enige wat (waarschijnlijk) goed gaat zijn aan het anthem, als Wp het anthem maakt.


Alleen zijn de kicks van Rebourne nog wel een stukkie beter dan die van WP.

Forbidden Phobia schreef:
maar dat hoort wel zo te zijn... helaas kan je de Defqon anthems niet speciaal meer noemen sinds 2009 (vind ik)


Ik vind die van 2010 meer een Anthem dan die van 2009 en 2008. Die van 2008 heeft een enorm random melodie en een schrijnend slechte hardkick10. Beste anthem voor mij van Defqon is nog steeds Get Wasted (Blademasterz Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raden voor het anthem heeft niet zo veel zin, dus hier nog maar een weetje:
Citaat:
As you may have noticed, there was a technical problem with the broadcast of QULT Radio #22 last Friday. We've rescheduled it to today!

So tune in to Q-dance radio, tonight 20:00 GMT+1
http://radio.q-dance.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 18:09 
 
Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Frontliner heeft toch die kick vrijgegeven.



Frontliner :')




xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf? Is dit een trol of wa?
Vorige  1 ... 2020, 2021, 2022, 2023, 2024, 2025, 2026 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen