HardstyleForEvah schreef:
Broken Balance schreef:
Rebourne anthem zou imo geniaal zijn. Niet de hardste kicks maar waarschijnlijk wel een heerlijke melodie.
Ja Wp ook

, dat is dan weliswaar ook meteen het enige wat (waarschijnlijk) goed gaat zijn aan het anthem, als Wp het anthem maakt.
Alleen zijn de kicks van Rebourne nog wel een stukkie beter dan die van WP.
Forbidden Phobia schreef:
maar dat hoort wel zo te zijn... helaas kan je de Defqon anthems niet speciaal meer noemen sinds 2009 (vind ik)
Ik vind die van 2010 meer een Anthem dan die van 2009 en 2008. Die van 2008 heeft een enorm random melodie en een schrijnend slechte hardkick10. Beste anthem voor mij van Defqon is nog steeds Get Wasted (Blademasterz Remix)