Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@deadmau5 8m
if youre going to rip off "some chords" rip off SOME chords... not ALL OF THEM. IN THE SAME FUCKIN ORDER. lol

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Outlander
makes sense what deadmau5 said.

:corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 22:03 
 
Hardtraxxer

Nieuwsbericht van de grootste EDM site, Dancing Astronaut:

Citaat:
Despite making headlines whenever it happens, electronic music continues to be the wild west of copyright law following last year’s Will.I.Am. and Arty/Mat Zo debacle. Pop music’s assimilation of electronic in recent years have lead to plenty of questionable chord progressions and now the most recent instance comes at the hands of Wildstylez on the recently released “Straightforward.” Barely hidden underneath the unrelenting hardstyle kick lies a nearly identical chord progression to what deadmau5 used in his hit “Some Chords.” The similarities between the two are undeniable and Joel has already taken to Twitter to expose the the theft dubbing the track “the ripoff of the year.”


:corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://twitter.com/djOutlander/status/ ... 1612785664

Alle reacties :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@deadmau5
in the studio on http://live.deadmau5.com lets make a hardstyle track YAY! should only take about an hour.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@djheadhunterz 3m

.@deadmau5 try the Blutonium Boy kick maker. http://www.youtube.com/watch?v=gxr7ywVsIyY

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 22:52 
 
Hardtraxxer

Kan er wel om lachen, al die DJ's die naar die livestream zitten te kijken en op twitter zitten nu, hahaahah.

Citaat:
@djheadhunterz 3 min.
This might need some cowbell


Citaat:
@djfrontliner 13 min
@deadmau5 @djheadhunterz .. Here is my kickturorial, good luck! http://youtu.be/gMt8U77GMKk


Citaat:
@djdmind 4 min.
RT @deadmau5: lets make a hardstyle track YAY! should only take about an hour / fuck your disrespect, seriously. Buy a fence and get over it


Citaat:
@Juized 1 min.
Interesting seeing @deadmau5 trying to create a hardstyle track in an hour, good luck tho... #pleasechangethatannoyingmelody


Citaat:
@InnerHeatMusic 2 min.
RT @deadmau5: lets make a hardstyle track YAY! should only take about an hour. / Like your relationship with Kat? :/
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

algemeen/deadmau5-some-chords-wildstylez-straightforward-t42383.html
Daar kan men verder. Hieronder wordt alles wat betreft dit opgeruimd.

Edit: hierboven wordt ook schoongeveegd. Het heeft namelijk totaal geen relevantie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle prince. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 11:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hahah, hoe gay kun je het brengen met zo'n titel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Past wel goed bij hem hahahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als hij de prins is ben ik tegen de monarchie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

Dirty Workz schreef:
We're very proud to announce a new talent to our DWXAnarchy label. These young guys are hard, raw and ready to rock!

Please give a warm welcome to Sub Zero Project !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete in de studio zit met Warface
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 20:55 
 
Hardtraxx Veteran

:')

prins :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 21:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn hele mimiek is anders als hij Engels probeert te praten, bijna alsof ie botox heeft gehad ofzo haha. Heel gek.
Btje te kort interviewtje om iets zinnigs over te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 00:53 
 
Hardtraxxer

Weet niet of et al eerder was beantwoordt, maar code black heeft een sequel voor the red planet in gedachten (zou dus een trilogy worden met pandora)

wel cool imo, vind beide tracks hard en lekker euforisch.

(net gevraagd op FB korte q&a sessie)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 02:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Mr Lellebel schreef:
Klinkt als hyperacusis, jeetje wat kut :/

Heb het ff opgezocht maar dat is vaak chronisch? :(
Laten we hopen dat het voor hem niet zo is! Dit gun je niemand. Al helemaal Thijs niet. Goeie vent, goeie producer, goeie dj. Hoop dat hij snel weer de oude is!


Volgens mijn vader kan hyperacusis ook ontstaan in de vorm van een virale infectie, en in dat gevoel hoeft het niet chronisch te zijn, mits er genoeg rust genomen wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 05:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Hardstyle prince. :lol:


subtiele hint hoe we Coone in maart kunnen verwachten? :innocent:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 14:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:


Wat was 't weer een gruwelijk vet feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

Wist je dat Alphaverb een aantal van z'n oude tracks op soundcloud downloadbeschikbaar heeft gemaakt? https://soundcloud.com/alphaverbnl

Het gaat om oa Thunderstyle, TBA, The Otherside, More Is What They Get, Never Enough en E (Epic Bass).
Geen idee of dit een fout is maar ik zou ze downloaden voor ze eventueel er af gehaald worden. :)

EDIT: Het zijn radio edits. Dus voor de liefhebbers..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 18:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
pim0412 schreef:


Wat was 't weer een gruwelijk vet feest!


Dit inderdaad, mooie aftermovie ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
W0uT3R schreef:
pim0412 schreef:


Wat was 't weer een gruwelijk vet feest!


Dit inderdaad, mooie aftermovie ook

Idd, verdient het om nog eens gequote te worden op deze pagina!
Vorige  1 ... 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen