Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
ΛUDIƟFR€Q ‏@audiofreqdj 4 min.

I'll be honest, it has the best reverse bass I've ever made. Straight up truth.

Hier ben ik benieuwd naar na The Other Side.

https://soundcloud.com/audiofreqdj/warcry-clip
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 14:33 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke battle filmpjes dit jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 15:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

WaVe schreef:
Leuke battle filmpjes dit jaar :D

Inderdaad, deze twee waren ook weer prachtig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TIMMEH xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

'ja voor een 10tje kon ik 'm niet laten liggen dus nam ik 'm mee'

xd

Sowieso buitenbeeld altijd goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UHM:

Citaat:
Na de meer dan geslaagde introductie van het hardstyle evenement Madnezz in maart 2013, zal dit jaar Madnezz door externe omstandigheden helaas een jaartje moeten overslaan.


Helaas, maar ben benieuwd wat voor omstandigheden dan ...... Boekingskantoor regeltjes ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro:
Citaat:
Een minder leuke boodschap voor al mijn fans:

Sinds half januari ben ik plotseling zeer overgevoelig voor geluid geworden. Relatief zachte geluiden komen zelfs heel hard binnen waardoor het onverdraaglijke oorpijnscheuten, hoofdpijnscheuten en oorsuizingen veroorzaakt. Ondanks dat ik altijd met goede gehoorbescherming en beperkt monitorvolume heb opgetreden is er toch iets niet in orde.

In de studio heb ik al enige weken rust genomen en nu ben ik vanwege deze klachten ook genoodzaakt om mijn draaiactiviteiten voorlopig uit te stellen; naast mijn geplande optredens als Adaro geldt dit ook voor Gunz For Hire dat mijn boekingen in maart niet door gaan.

Ik ga momenteel door een moeilijke periode. Muziek maken en draaien is behalve mijn vak ook een van mijn grote passies in het leven. Ik ga er alles aan doen, met professionele hulp, om zo snel mogelijk weer terug te komen. Ik moet naar de signalen van mijn lichaam luisteren en daarom volledige rust pakken.

Hopelijk begrijpen jullie dat ik ook minder actief met mijn social media zal zijn, ik wil en ga er echt alles aan doen om te herstellen.

Ik hoop zo snel mogelijk weer op het podium te kunnen staan om met jullie samen te feesten!

Thijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt als hyperacusis, jeetje wat kut :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat klote voor hem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 18:16 
 
Hardtraxxer

Zeeer kut! Zal toch een te zware belasting zijn geweest ondanks gehoorbescherming. Blijft ook een zeer onderschat iets. Draaien met oordoppen in + koptelefoon is nog steeds erg slecht voor je gehoor. Hopen dat hij er snel vanaf is iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Klinkt als hyperacusis, jeetje wat kut :/

Heb het ff opgezocht maar dat is vaak chronisch? :(
Laten we hopen dat het voor hem niet zo is! Dit gun je niemand. Al helemaal Thijs niet. Goeie vent, goeie producer, goeie dj. Hoop dat hij snel weer de oude is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 18:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heel erg zuur inderdaad, passie straalt er altijd af bij 'm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Mr Lellebel schreef:
Klinkt als hyperacusis, jeetje wat kut :/

Heb het ff opgezocht maar dat is vaak chronisch? :(
Laten we hopen dat het voor hem niet zo is! Dit gun je niemand. Al helemaal Thijs niet. Goeie vent, goeie producer, goeie dj. Hoop dat hij snel weer de oude is!

Klopt, maar Tinnitus is ook chronisch (dacht ik) en daar hebben we allemaal wel last van, volgens mij mindert het na een tijdje als je zoals Thijs aangeeft je oren genoeg rust geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Mr Lellebel schreef:
Klinkt als hyperacusis, jeetje wat kut :/

Heb het ff opgezocht maar dat is vaak chronisch? :(
Laten we hopen dat het voor hem niet zo is! Dit gun je niemand. Al helemaal Thijs niet. Goeie vent, goeie producer, goeie dj. Hoop dat hij snel weer de oude is!

Jeetje, had hem graag op Reverze weer willen aanschouwen, hopen dat ie weer gauw de oude is :(
En tof dat B-Front zijn plekje overneemt, hopelijk gooit hij ter ere er een Adaro plaatje tussen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat kut, hoop dat hij er snel weer boven op komt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg kut voor hem! Hopelijk is ie er snel vanaf..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg zuur voor hem! Hopelijk is ie snel de oude.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weer een goed momentje om je te realiseren dat al die harde geluiden super slecht zijn voor je gehoor!!
Balen voor Adaro en alle fans. Laten we hopen dat het snel weer goed gaat!

TiMOTHYb schreef:
Citaat:
Difficult decision, I really wanted to give some kicks away, I still feel like that but last weekend I literally had people begging me to not do that, the kicks they have been working on for years would suddenly have no meaning since everyone can cut mine up and get a decent result.. I really can't chose, I want to give them away but I really don't want to step on some of you greatly talented new producers toes.. I'll leave it up to you, just let me know if you are for or against giving kicks away, I'll just base my choice on which option is most popular..

Dat zal een eerlijke strijd worden ja.


MEEN JE DIT?! Is die Frontliner helemaal gek geworden of niet... :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vervelend voor hem, hopelijk komt hij er snel weer bovenop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hopelijk komt het goed voor adaro!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

Adventum
Citaat:
time for us to break the rules of the law of Hardstyle !
let's open borders shall we?
time for us to go Harder beyond the Limits !!


Prime Suspects
Citaat:
Lots of new music coming......

Prime Suspects - Outlaw
Prime Suspects - Submit Or Die
Prime Suspects - Maximum Pain (Sick Sense Remix)

Keep your eyes on our social media pages in the coming weeks for further updates and also news on our next Spoontech Records E.P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 20:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@wildstylez schreef:
Download StraightForward @hardstylecom http://bit.ly/LCM004SF #hardstyle #harderstyles #rave


@deadmau5 schreef:
@wildstylez @hardstylecom cool rip bro. cool.


Ook hij heeft het ontdekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 21:19 
 
Hardtraxx Addict

Wildstylez ‏@wildstylez
Citaat:
@deadmau5 heard this on the radio right before I started the track http://www.youtube.com/watch?v=t13g4Sm7re0
But thanks anyway.


deadmau5 ‏@deadmau5
Citaat:
@wildstylez cool story. why dont you just rip that off too? making music is hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 21:36 
 
Hardtraxxer

gaat wel ver dit:

Citaat:
deadmau5 ‏@deadmau5 3m
@wildstylez go fuck yourself. seriously. yes, i am, in fact, taking credit for the melody i wrote. Are you telling me its yours?


Citaat:
deadmau5 ‏@deadmau5 45s
and, ripoff of the year goes to: http://www.youtube.com/watch?v=7ObM27aclkQ


tweetje naar 2,65 miljoen volgers haha
Vorige  1 ... 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen