Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
pim0412 schreef:


Idd, verdient het om nog eens gequote te worden op deze pagina!

Vind ik ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
chicken schreef:
pim0412 schreef:


Idd, verdient het om nog eens gequote te worden op deze pagina!

Vind ik ook!

Kan iemand mij uitleggen waarom bovenstaand filmpje steeds opnieuw wordt gequote...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet of hij al geplaatst was

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Qlown schreef:
pim0412 schreef:


Vind ik ook!

Kan iemand mij uitleggen waarom bovenstaand filmpje steeds opnieuw wordt gequote...?


Vroeg ik me ook al af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oranje schreef:
The Skribbler schreef:
pim0412 schreef:


Kan iemand mij uitleggen waarom bovenstaand filmpje steeds opnieuw wordt gequote...?


Vroeg ik me ook al af.


Ik stond er niet bij stil toen ik het deed net, excuses :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Qlown schreef:
pim0412 schreef:


Vind ik ook!

Kan iemand mij uitleggen waarom bovenstaand filmpje steeds opnieuw wordt gequote...?



Omdat men vindt dat ie dat verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass Protocol is gewoon in Nederland toch??
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 02:33 
 
Hardtraxx Veteran

Tweede naam* :P Solutio was ook al bekend, anders maak je geen anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 02:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Tweede naam* :P Solutio was ook al bekend, anders maak je geen anthem.

Ze stonden op de vorige editie en het Anthem werd toen gedraaid. Geen idee of hij daarom ook op de volgende staat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 03:17 
 
Hardtraxx Veteran

Oh was dat al van de vorige editie? My bad. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wavolizer is met een collab bezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

Nutty T
Citaat:
Well finished the Tiifa - Intentions (Nutty T Remix) and its got Eyoungs approval
If you like the Straight On Black style and Blinding, youre gonna love this.

:woot: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe minder hier gediscussieerd wordt of iets hier mag staan of niet hoe sneller je er overheen leest ;). Het 10x quoten van de Hard Bass aftermovie was net zo nuttig.

Laat het filteren maar aan ons over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 22:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://www.youtube.com/watch?v=9HUvSPweMZ0

Filmpje van Radical Redemption op Reverze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 22:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Bass Protocol is gewoon in Nederland toch??

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=9HUvSPweMZ0

Filmpje van Radical Redemption op Reverze.

Ik vind dat best een vet lied
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 00:35 
 

wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 00:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:
Afbeelding

Headhunterz Intro at Reverze. Vanaf 4:10 komt Villain uit de kubus:



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja dat is wel echt vet bedacht ! dan moet je je als Villain zijnde ook wel heel erg baas voelen volgens mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In het geval van Villain hadden ze ook voor een horloge kunnen kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 11:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@ Filmpje reverze hierboven:

WTF! Wat een gruwelijke show!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 12:26 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wist je dat het op Reverze echt enorm druk was? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 12:29 
 
Hardtraxx Veteran

Aantal posts op deze pagina: 15
Aantal daadwerkelijke Wist je Datjes: 2.

Zie hier de aftakeling van Hardtraxx...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 12:34 
 
Hardtraxx Veteran

Zirkum schreef:
Curious for a high quality preview of Zirkum - Inner Voice?

Be sure to tune in from 19:00 till 20:00 tonight at Q-dance Radio Presents: Next (Exit Mind)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 12:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zie hier het verschil tussen een discussie forum en een twitterfeed.
Vorige  1 ... 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen