Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 00:32 
 
Hardtraxx Elite

Headhunterz
Citaat:
Almost done with a new remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 12:05 
 
Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
The Vision.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 18:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Difficult decision, I really wanted to give some kicks away, I still feel like that but last weekend I literally had people begging me to not do that, the kicks they have been working on for years would suddenly have no meaning since everyone can cut mine up and get a decent result.. I really can't chose, I want to give them away but I really don't want to step on some of you greatly talented new producers toes.. I'll leave it up to you, just let me know if you are for or against giving kicks away, I'll just base my choice on which option is most popular..

Dat zal een eerlijke strijd worden ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

Frontliner neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 19:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja klopt, pardon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Citaat:
Difficult decision, I really wanted to give some kicks away, I still feel like that but last weekend I literally had people begging me to not do that, the kicks they have been working on for years would suddenly have no meaning since everyone can cut mine up and get a decent result.. I really can't chose, I want to give them away but I really don't want to step on some of you greatly talented new producers toes.. I'll leave it up to you, just let me know if you are for or against giving kicks away, I'll just base my choice on which option is most popular..

Dat zal een eerlijke strijd worden ja.

.... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 20:21 
 
Hardtraxx Addict

Penoze Line Up
Citaat:
* E-Force & Digital Punk (live)
* B-Front (live)
* Ran-D & Hard Driver (live)
* Alpha²& Frequencerz (live)
* The R3belz (live)
* Phuture Noize (live)
* Dj Thera (live)
* Warface (live)
* Outbreak (live)
* Dj Adaro (DARK UNIVERSE SHOWCASE)
* 'De Vier' GEMS, Unchained, Bouncing Ball & Dj D-Droned


Album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 20:22 
 
Hardtraxx Elite

Calmdowner schreef:
Penoze Line Up
Citaat:
* E-Force & Digital Punk (live)
* B-Front (live)
* Ran-D & Hard Driver (live)
* Alpha²& Frequencerz (live)
* The R3belz (live)
* Phuture Noize (live)
* Dj Thera (live)
* Warface (live)
* Outbreak (live)
* Dj Adaro (DARK UNIVERSE SHOWCASE)
* 'De Vier' GEMS, Unchained, Bouncing Ball & Dj D-Droned


Album?

Lijkt me onwaarschijnlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Calmdowner schreef:
Penoze Line Up
Citaat:
* E-Force & Digital Punk (live)
* B-Front (live)
* Ran-D & Hard Driver (live)
* Alpha²& Frequencerz (live)
* The R3belz (live)
* Phuture Noize (live)
* Dj Thera (live)
* Warface (live)
* Outbreak (live)
* Dj Adaro (DARK UNIVERSE SHOWCASE)
* 'De Vier' GEMS, Unchained, Bouncing Ball & Dj D-Droned


Album?

Lijkt me onwaarschijnlijk..

waar zou het dan een showcase van zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk van een Dark Universe
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 21:01 
 
Hardtraxx Elite

Op intents host Adaro ook een area en die heet : Adaro - The Dark Universe
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 21:09 
 
Hardtraxxer

the dark universe was een tour toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 22:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mind.Illusion heeft WYFYB #1 t/m #30 geüpload. De rest (t/m #50) zal nog komen denk ik.

Episodes #01 t/m #10: http://we.tl/Oe2yvZjdRR
Episodes #11 t/m #20: http://we.tl/REJV6GYA1N
Episodes #21 t/m #30: http://we.tl/OSm7mtPw81

Tevens een nieuwe artwork voor z'n podcast:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 23:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Headhunterz
Citaat:
Almost done with a new remix!

Wildstylez - Year of Summer (Headhunterz Het Kan Nog Zachter Remix)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 23:20 
 
Hardtraxxer

Darklevi schreef:
hotymoty schreef:
Headhunterz
Citaat:
Almost done with a new remix!

Wildstylez - Year of Summer (Headhunterz Het Kan Nog Zachter Remix)?


grappig man
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 23:54 
 
Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Mind.Illusion heeft WYFYB #1 t/m #30 geüpload. De rest (t/m #50) zal nog komen denk ik.

Episodes #01 t/m #10: http://we.tl/Oe2yvZjdRR
Episodes #11 t/m #20: http://we.tl/REJV6GYA1N
Episodes #21 t/m #30: http://we.tl/OSm7mtPw81

Tevens een nieuwe artwork voor z'n nieuwe podcast:

Afbeelding


Afbeelding

Origineel lettertype
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 00:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Met andere woorden: er had een ander lettertype gebruikt moeten worden? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is gewoon domme pech / toeval
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 01:18 
 
Hardtraxx Veteran

Darklevi schreef:
hotymoty schreef:
Headhunterz
Citaat:
Almost done with a new remix!

Wildstylez - Year of Summer (Headhunterz Het Kan Nog Zachter Remix)?


Denk eerder voor een W&W track... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 12:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beste tieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha leuk sfeertje, lijkt wel carnaval daar man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom staat dat hier? Niet eens de officiële aftermovie! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Waarom staat dat hier? Niet eens de officiële aftermovie! :lol:


Je kent Hardstylerz inmiddels wel hoop ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Maximum schreef:
Waarom staat dat hier? Niet eens de officiële aftermovie! :lol:


Je kent Hardstylerz inmiddels wel hoop ik

Onze razende reporter voor Australisch " nieuws".
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

ΛUDIƟFR€Q ‏@audiofreqdj 4 min.

I'll be honest, it has the best reverse bass I've ever made. Straight up truth.

Hier ben ik benieuwd naar na The Other Side.
Vorige  1 ... 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen