Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oei, Zatox zit in een dipje. Vind m sws altijd al beetje sneu kijken. Niet echt een vrolijke vent volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij doet ook niet wat ie zelf wil heb ik gehoord, in dat geval vind ik het gewoon zijn eigen schuld en moet ie lekker gaan doen wat hij zelf wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks maken is gewoon een kwestie van doorzetten, telkens denk je dat je 'm verbeterd hebt na er uren aan gewerkt te hebben, maar de volgende dag klinkt ie weer niet af/slecht, ik kan begrijpen dat je daar soms gek van wordt.

Maar als hij denkt dat alles op een feest hetzelfde klinkt moet ie tijdens een feest maar eens uit z'n backstage hokje komen en in de zaal gaan staan :P , dan hoor je en voel je het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Oei, Zatox zit in een dipje. Vind m sws altijd al beetje sneu kijken. Niet echt een vrolijke vent volgens mij.

Kun je bij zn nieuwste instagram post wel zien.. kijkt ie ook niet echt blij. http://instagram.com/p/kcZsiZKah7/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 18:53 
 

bobvdvalk schreef:
Zatox

Citaat:
I'm having a burn out ..... Seriously ...i'm not kidding ...and in The club or parties Nobody feel The difference between a new kick and An old One ..coz The only thing that u can hear is : " Boom boom boom boom boom ". Kicks ... kicks ...


:/


Moet ie Radio Alarm maar weer eens opzetten, dan verbleken die scheetjes van tegenwoordig :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
Zatox

Citaat:
I'm having a burn out ..... Seriously ...i'm not kidding ...and in The club or parties Nobody feel The difference between a new kick and An old One ..coz The only thing that u can hear is : " Boom boom boom boom boom ". Kicks ... kicks ...


:/



Is dit nou een mening of is het een kritiek op het publiek op die feestjes waar hij het over heeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox:
Hey people asking me : hey all fine ? I Read on your FB Page that u get a burn out .... Ahaahah guys i was Just saying for kidding ... Kicks = burn out. I'm fine friends ... I was Just kidding becouse making kicks make me feel so stressed

Haha gek he dat ze dat gaan vragen als je het zegt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij had hij aandacht nodig ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu nog hopen dat z´n nieuwe kick er beter uit komt dan zijn Engels
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 21:27 
 

Zatox schreef:
i'm not kidding


Zatox schreef:
i was Just saying for kidding



dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, wat een vaag persoon inderdaad :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 22:25 
 

een vage italiaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Wavolizer schreef:
Construction complete! Now, 10000x re-listenings, fixing, mixing and mastering!

Afbeelding
Wavolizer - Imagination


---------------------

Kronos ‏@Kronos_Official
Citaat:
"Kronos & Drone - Game Over" - official preview tomorrow http://instagram.com/p/kexvmuyLz8/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 07:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Oei, Zatox zit in een dipje. Vind m sws altijd al beetje sneu kijken. Niet echt een vrolijke vent volgens mij.


Vrij logisch voor een vent van eind 40, in een scene voor gemiddeld 21 jarigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 11:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

Activator
Citaat:
I'm thinking about making Authentic style II
6 Euphoric tracks
6 Raw tracks
6 Reverse bass tracks
I have too many unfinished tracks on my Mac
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Activator
Citaat:
I'm thinking about making Authentic style II
6 Euphoric tracks
6 Raw tracks
6 Reverse bass tracks
I have too many unfinished tracks on my Mac

Sounds promising :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Parvuz schreef:
Oei, Zatox zit in een dipje. Vind m sws altijd al beetje sneu kijken. Niet echt een vrolijke vent volgens mij.


Vrij logisch voor een vent van eind 40, in een scene voor gemiddeld 21 jarigen.

Oke dan ! >.<

---
Warface gaat waarschijnlijk naar MiM. Minus is More heeft laatst via Facebook bekend gemaak dat er een nieuwe artiest bij zou komen. Ik dacht eigenlijk dat dit High Voltage zou zijn, maar MiM heeft zojuist de lineup van hun Label night op facebook gezet. Hier staat Warface dus bij (en niet HV).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Parvuz schreef:
Oei, Zatox zit in een dipje. Vind m sws altijd al beetje sneu kijken. Niet echt een vrolijke vent volgens mij.


Vrij logisch voor een vent van eind 40, in een scene voor gemiddeld 21 jarigen.


Eind 30, hij is 38. Maar ik zou ook niet weten waarom je daarom niet vrolijk zou kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.forthehard.com/exclusive-interview-delete/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 15:16 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
Envine schreef:

The word is out! Today we are official a part of The Magic Show!
We are very happy to be a member to this harder styles family:)
There are a lot of previews today of our work so stay tuned on our social media channels!
Be sure to follow TMS Soundcloud page for the last uploads!

http://www.twitter.com/EnvineNL
http://www.soundcloud.com/Themagicshow
https://www.facebook.com/EnvineNL

https://soundcloud.com/themagicshow/envine-come-with-me
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Knock-Out video van Wasted Penguinz :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 20:06 
 
Hardtraxx Addict

Haha, geniaal filmpje :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 21:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deetox:
Citaat:
8000 Deetoxicators!! Cool, thanks for the support!

What's happening in Deetox world this week:
- Delete - Eden (Deetox Remix) is almost finished, should be done this week (Maybe a sneak preview later this week?!)
- Doing a cool interview at location for a party.
- Start working on sounds for a new collab with someone from the Dirty Workz Crew, which we will start later this month!

‪#‎Deetoxicated‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die collab: ik denk met Deepack, PH of The Vision.
Vorige  1 ... 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen