Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu maar hopen dat hij hele lekkere house (of andere genre's) gaat maken. Zolang het maar niet onder de noemer "hardstyle" is.

Ondanks dat het de laatste jaren niet echt mijn ding meer was wat hij maakte heeft hij er toch mede voor gezorgd dat het mijn ding is geworden. Platen als The Sacrifice zijn juwelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

€€
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 20:34 
 
Hardtraxx Elite

Henk-Jan schreef:
€€

€ashhunterz #woordgrapje
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151897794047019

Afscheidsvideo van Headhunterz? Lijkt er in mijn ogen wel op...

Zonde. Kun je met gerust hart een pionier in het genre noemen of je zijn muziek wel of niet kan waarderen..
Henk-Jan schreef:
€€

Ik vraag me af in hoeverre dat een rol speelt. Voor zover ik Headhunterz ken heeft hij echt een passie voor wat hij doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg zonde. Ik vind het ook een erg mooi filmpje waar je naar mijn mening een toch zeker geëmotioneerde Headhunterz ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
iMark schreef:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151897794047019

Afscheidsvideo van Headhunterz? Lijkt er in mijn ogen wel op...

Zonde. Kun je met gerust hart een pionier in het genre noemen of je zijn muziek wel of niet kan waarderen..
Henk-Jan schreef:
€€

Ik vraag me af in hoeverre dat een rol speelt. Voor zover ik Headhunterz ken heeft hij echt een passie voor wat hij doet.

Ja ben ik met je eens, alleen zijn dit soort shifts wel heerlijk cashen voor deze artiesten natuurlijk.

Ik geef hem overigens geen ongelijk hoor. Hij zal er vast en zeker vol passie voor gaan en van mij mag ie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

Blijft toch wel mn favo producer, gewoon door zijn werk van vroeger.
Al die parels verdwijnen gelukkig niet. Maar ik wens Willem het beste met wat hij zal gaan doen, welke style dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsjaa, was inderdaad te verwachten, maar dat maakt het niet minder erg. Blijft toch een held die mij (en natuurlijk vele andere ) in deze scene heeft gebracht, waar ik hem eeuwig dankbaar voor ben. Ik wil hem graag ook het beste wensen met wat hij dan ook gaat doen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie manier hoe hij dit uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 23:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Toch wel de man waardoor ik hardstyle ben gaan luisteren.
Hoop dat hij nog veel mooie plaatjes verder gaat maken.
Ik denk overigens dat hij niet 100% van hardstyle weg gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

Radical Redemption schreef:
Ladies & Gentleman,

I am responsible for this years 'Beat the Bridge' anthem.
Maybe you already heard it during the Minus Militia set at Hard Bass!

Radical Redemption - Secret Syndicates (Official BEAT THE BRIDGE Anthem 2014)

Preview coming the first week of March!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 00:16 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Ik denk overigens dat hij niet 100% van hardstyle weg gaat.

Lijkt mij ook niet, hij doet denk ik niet zo snel afstand van HWS is ondertussen ook alweer redelijk bekend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 01:31 
 
Hardtraxx Addict

Jammer, het was toch wel dé artiest die mij de hardstyle in heeft gekregen, mijn allereerste hardstyle track die ik luisterde was Esta Loca (Jingles) van hem, destijds nog Antifact. Mijn neef had het deuntje op zijn telefoon en liet het aan mij horen in de tuin van opa en oma, sindsdien ben ik (ik was toen 10) steeds meer naar de hardstyle toe gegaan.

In ieder geval het beste gewenst, ik ben benieuwd hoe het verder gaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 05:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mocht hij naar de house toe gaan, hoop ik toch weld at hij de wat hardere house gaat produceren :) wat zijn oudere platen betreft blijft het een held. ik vermoed ook niet dat hij het om het geld doet, dat heeft hij inmiddels toch wel. laat hem gewoon zijn weg volgen ipv negatief doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het is onmogelijk om muziek te maken waar je niet volledig achter staat denk ik, dus laat hem lekker creatief z'n gang gaan en dan merk ik vanzelf wel of het voor mij is of niet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 13:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Persoonlijk denk ik niet dat hij de Hardstyle 100% de rug toe zal keren. Ik zie hem eerder een bredere sound neerzetten, buiten de 'hokjes' om. Headhunterz staat tot nu toe alleen voor Hardstyle, ik denk dat hij het gaat combineren met andere stijlen, andere sounds e.d. Je binden aan één muziekstijl kan creatief gezien nogal veel van je vragen, omdat je toch snel in een bepaalde hoek gedrukt wordt met 'dit moet je doen', iets wat de Hardstyle scene behoorlijk hard doet. De tijd zal het leren, maar ik zie hem vooral breder gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 13:52 
 
Hardtraxx Addict

Zatox
Citaat:
Making new kicks ... This is what i mean .... Yes yes .. I'm ok ...
http://instagram.com/p/kb4KT2qaha/


Wtf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Zatox
Citaat:
Making new kicks ... This is what i mean .... Yes yes .. I'm ok ...
http://instagram.com/p/kb4KT2qaha/


Wtf xd

Niet gevonden.. xd
Jammer, was wel benieuwd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 13:56 
 
Hardtraxx Elite

Calmdowner schreef:
Zatox
Citaat:
Making new kicks ... This is what i mean .... Yes yes .. I'm ok ...
http://instagram.com/p/kb4KT2qaha/


Wtf xd

Pagina niet gevonden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 14:14 
 
Hardtraxx Addict

Fusionmania schreef:
Calmdowner schreef:
Zatox
Citaat:
Making new kicks ... This is what i mean .... Yes yes .. I'm ok ...
http://instagram.com/p/kb4KT2qaha/


Wtf xd

Niet gevonden.. xd
Jammer, was wel benieuwd :P


Hij deed allerlei maffe bewegen/geluiden, wat een kick voor moest stellen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zatox

Citaat:
I'm having a burn out ..... Seriously ...i'm not kidding ...and in The club or parties Nobody feel The difference between a new kick and An old One ..coz The only thing that u can hear is : " Boom boom boom boom boom ". Kicks ... kicks ...


:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 14:43 
 
Hardtraxx Elite

Zatox aan de drugs? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 15:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zatox
My phone is broken ….. a normal person should be sad ….. I'm happy.

Deze man heeft het zwaar volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 17:49 
 
Hardtraxxer

wist je dat zero sanity samen met low-e in de studio zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 18:11 
 

Nee, maar nu wel.
Vorige  1 ... 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen