Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 14:01 

Aan het typen...

Je wordt ook deels geboekt voor je likes. Als andere artiesten dus likes kopen, dan benadelen ze daarmee artiesten. En deze mensen hebben al het recht om daar wat van te zeggen. Bovendien vind ik een tour en het feit dat het een grote stad is, niet zo heel overtuigend. Dan zouden ze op andere plekken ook meer vertegenwoordigd moeten zijn. Maar ik zie geen Mexicanen op bijvoorbeeld Harderstate en ook geen groot Spaanstalig hardstyle forum, mocht de taal een belemmering zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 14:05 

Hardtraxxer

Crypsis moest laatst toch ook draaien in Mexico?

En Radical deed er geloof ik iets met zijn zijn tour 'The Spell Of Sin'.

Volgens mij is het daar populairder dan de meeste mensen denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 15:58 

Kraak... Piep...

Qre8ive schreef:
Lyst schreef:
Je wordt ook deels geboekt voor je likes. Als andere artiesten dus likes kopen, dan benadelen ze daarmee artiesten. En deze mensen hebben al het recht om daar wat van te zeggen.

Als je bewijs hebt dat er likes gekocht zijn wel, zoals toen zichtbaar was bij Zatox via die grafiek van topdeejays.com. Heb je geen concreet bewijs dan moet je denk ik gewoon je mond houden.

Delete wees ook niemand persoonlijk aan maar sprak gewoon in het algemeen tegem de mensen die dat doen zonder specifieke mensen te verdenken. Maar het gebeurt zeker wel, dat ontkennen is gewoon een bord voor je kop houden.

Qre8ive schreef:
Met alle respect, maar Harderstate heeft maar 5824 members waarvan waarschijnlijk de helft nog niet eens actief is. Dat is echt niets vergeleken met het aantal mensen dat naar Hardstyle + Hardcore luisterd dus het aantal dat op een forum zit is al enorm laag. Misschien gebruiken mexicanen fora nog niet eens maar hebben ze andere manieren :)

In sommige culturen zijn mensen ook meer lokaal dan internationaal. Wij hadden bijvoorbeeld Hyves waar half nederland op zat tot dat mensen over schakelden op facebook met het gevolg dat Hyves nu weg is.

Of misschien omdat de mensen daar niet zo verwend zijn als hier en niet zo snel alles meekrijgen en dus alles wat ze toegeworpen krijgen wel goed vinden omdat ze allang blij zijn dat er uberhaupt zo´n feest met bekende artiesten komt.

Als ik in Nigeria woon en ik krijg eens in de zoveel tijd een Frontliner of Headhunterz voorgeschoteld zou ik ook niet klagen. Want de kans dat Delete of Artic of Zirkum e.d. opkomende talenten eens daar zouden draaien is nihil. Je enige optie is dan maar datgene pikken of verhuizen. Of klagen..

Mensen zijn dan snel tevreden met die mensen en zullen die ook sneller liken. Het is dus echt een afweging tussen doen met wat je krijgt en geen verdieping zoeken. Maar niemand verplicht je dat ook om te doen. Daarom is het ook maar een select groepje dat echt wil dat hun daar komen, maar voor zoiets kleins zal niemand de flinke kosten betalen om ze over te laten vliegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 16:26 

Kraak... Piep...

Om even een weetje er tussen door te gooien, sinds dit vroeger wel kon.
WJD

Zatox vroeger ook draaide onder een hardcore alias samen met DJ D en Hellsystem?

http://www.discogs.com/artist/213912-Guyz-Of-D-Hell
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 16:46 

@qr8ive

http://www.dumpert.nl/mediabase/6584628 ... nloos.html

Volgens mij heeft dit er wel wat mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 17:59 

Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
Phase 2 schreef:
Ja het wordt alleen vreemd als iemand daar nooit komt en die muziek daar totaal niet bekend is. Sowieso moeten die artiesten zich minder bezig houden met elkaar tenzij het is om samen muziek te maken.

Brennan Heart is in 2012 met city2city tour al eens in Mexico City geweest, van andere HS artiesten weet ik dat niet zeker, maar bijvoorbeeld A State Of Trance heeft ook een editie in Mexico City gehad etc.. Ik denk dat de meeste mensen zich vergissen dat het daar best wel leeft en dat het echt een enorm grote stad is. Ik gok alleen dat het voor hun enorm duur is om populaire artiesten te boeken.

Verder wel mee eens dat artiesten zich niet zo druk moeten maken om anderen maar gewoon hun ding moeten doen... uiteindelijk word je toch geboekt door hetgeen wat je zelf doet en niet door de hoeveelheid kritiek doe je op anderen hebt.

Ik zeg ook niet dat die muziek daar niet bekend is. Trance en house gaat sowieso heel de wereld over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 19:06 

Hardtraxx Addict

House en Trance is al wereldwijd, Hardstyle is pas net in bloei.

Geef het een jaar of 3 vanaf nu denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 19:18 

Hardtraxx Veteran

JEFSKI schreef:
Hardstyle is pas net in bloei.

algemeen/frontpage-populariteit-hardstyle-stijgt-nog-steeds-t166.html
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 20:15 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 00:45 

Hardtraxx Veteran

Crypsis vs. E-Force .. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 01:35 

Hardtraxx Veteran

Hahahaha die van E-force is best mooi xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 10:30 

Hardtraxx Veteran

Beste knockout video's tot nu toe! :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 10:38 

Hardtraxxer

... Unleashed 12 online staat voor de Iphone op de podcast app. Waarom dat elke keer zo is, geen idee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 11:09 

Hardtraxx Veteran

hahaha E-force heeft er wel moeite voor gedaan, vind hem heel erg leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 13:44 

Kraak... Piep...

Haha die van E-Force is mooi, die van Crypsis is alleen al grappig door z'n accent wat het vorige filmpje weer aandikt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 14:00 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Haha die van E-Force is mooi, die van Crypsis is alleen al grappig door z'n accent wat het vorige filmpje weer aandikt :P

Ik vind die van Crypsis ook wel goed, op het acteerwerk van hun na dan.
Kan een midintro en melodie uit 1 screech maken. En zoeken op E-Force en dan bedoelt u: Screech. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 14:10 

Hardtraxx Addict

Heerlijke videos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 14:18 

Hardtraxx Veteran

Hahaha vooral die van E-Force is episch
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 14:59 

Hardtraxxer

Qre8ive schreef:
DutchEvolutionZ schreef:
... Unleashed 12 online staat voor de Iphone op de podcast app. Waarom dat elke keer zo is, geen idee!

Komt omdat podcast lijsten vaak snachts ververst worden. Ze kunnen volgens mij niet zomaar een podcast online zetten en dan binnen een uur op iTunes. Grote kans dat later vandaag de rest van Unleashed 12 komt dus.

Oke ja dat zal het inderdaad wel zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 17:21 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
En zoeken op E-Force en dan bedoelt u: Screech. :lol:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 17:24 

Hardtraxx Veteran

Haha die filmpjes zijn geniaal :lol:
Beste tot nu toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 17:39 

Hardtraxx Veteran

Haha heerlijk beide filmpjes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 19:34 

Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151897794047019

Afscheidsvideo van Headhunterz? Lijkt er in mijn ogen wel op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 19:40 

Hardtraxx Elite

was natuurlijk wel te verwachten. Hij heeft mooie dingen voor de hardstylescene betekent. Ik vind het overigens niet heel laf dat hij overstapt. Hij is in een geleidelijke lijn richting de house toe gestapt dus kwam het voor mij niet geheel onverwachts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 20:08 

Hardtraxx Veteran

Het lijkt er idd op... :(
Helaas nog wel veel onduidelijkheden, zijn komende solo platen zullen uitkomst bieden.
Vorige  1 ... 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen