Qre8ive schreef:
Lyst schreef:
Je wordt ook deels geboekt voor je likes. Als andere artiesten dus likes kopen, dan benadelen ze daarmee artiesten. En deze mensen hebben al het recht om daar wat van te zeggen.
Als je bewijs hebt dat er likes gekocht zijn wel, zoals toen zichtbaar was bij Zatox via die grafiek van topdeejays.com. Heb je geen concreet bewijs dan moet je denk ik gewoon je mond houden.
Delete wees ook niemand persoonlijk aan maar sprak gewoon in het algemeen tegem de mensen die dat doen zonder specifieke mensen te verdenken. Maar het gebeurt zeker wel, dat ontkennen is gewoon een bord voor je kop houden.
Qre8ive schreef:
Met alle respect, maar Harderstate heeft maar 5824 members waarvan waarschijnlijk de helft nog niet eens actief is. Dat is echt niets vergeleken met het aantal mensen dat naar Hardstyle + Hardcore luisterd dus het aantal dat op een forum zit is al enorm laag. Misschien gebruiken mexicanen fora nog niet eens maar hebben ze andere manieren

In sommige culturen zijn mensen ook meer lokaal dan internationaal. Wij hadden bijvoorbeeld Hyves waar half nederland op zat tot dat mensen over schakelden op facebook met het gevolg dat Hyves nu weg is.
Of misschien omdat de mensen daar niet zo verwend zijn als hier en niet zo snel alles meekrijgen en dus alles wat ze toegeworpen krijgen wel goed vinden omdat ze allang blij zijn dat er uberhaupt zo´n feest met bekende artiesten komt.
Als ik in Nigeria woon en ik krijg eens in de zoveel tijd een Frontliner of Headhunterz voorgeschoteld zou ik ook niet klagen. Want de kans dat Delete of Artic of Zirkum e.d. opkomende talenten eens daar zouden draaien is nihil. Je enige optie is dan maar datgene pikken of verhuizen. Of klagen..
Mensen zijn dan snel tevreden met die mensen en zullen die ook sneller liken. Het is dus echt een afweging tussen doen met wat je krijgt en geen verdieping zoeken. Maar niemand verplicht je dat ook om te doen. Daarom is het ook maar een select groepje dat echt wil dat hun daar komen, maar voor zoiets kleins zal niemand de flinke kosten betalen om ze over te laten vliegen.