bRt_ schreef:
Hij heeft gewoon gelijk
. 
Er word wel betaald om meer likes te krijgen (via facebook zelf dan), maar de reden die hij gaf is onzin. Overal op internet zeuren mensen dat iedere artiest, die Mexico City als meest populaire stad op zijn pagina heeft, likes heeft gekocht. Dat is echter onzin want dat komt doordat Mexico City tot de 10 grootste steden ter wereld behoord en dus automatisch makkelijker als meest populaire stad naar voren komt...
Afijn, hij moet niet zo zeuren over dat het zo moeilijk is... als je je collega's gaat beschuldigen van dingen zonder concreet bewijs te hebben dan krijg je vanzelf die zooi over je heen.
Ja het wordt alleen vreemd als iemand daar nooit komt en die muziek daar totaal niet bekend is. Sowieso moeten die artiesten zich minder bezig houden met elkaar tenzij het is om samen muziek te maken.