Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 10:36 
 
Hardtraxx Addict

hoebedoelje schreef:
Henk-Jan schreef:
Nouja, blijkbaar wordt hij ook wel genaaid xd


Hardstyle.com naait haar klanten al sinds de opening van de website.

(kijk alleen al naar de prijzen van de verkoopwaar)

Sowieso een bijzonder onbetrouwbare partij.


Waar baseer je die onbetrouwbaarheid op? Toch niet op de prijs, want dat heeft daar niks mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 11:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb daar wel eens twee posters besteld die vervolgens elders voor €5 goedkoper weggingen. Posters kwam gekreukeld (een zelfs wat gescheurd) aan. Contact opgenomen maar nooit meer iets vernomen. Dus ze naaien klanten wel degelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ik moest na een half jaar vernemen dat het E=NC² album niet meer in voorraad was (terwijl ik hem heb gepre-orderd met het t-shirt), heb wel m'n geld teruggekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 11:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

1x Noisecontrollers album + poster + t-shirt besteld. Geen problemen gehad, netjes op tijd, geen kreukels of e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 13:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Hoi Sven,

Ik heb je mail doorgestuurd naar een collega.
Zodra ik een oplossing heb, neem ik contact met je op.
Fijn weekend!

Kind regards,


Mevrouwtje Hardstyle.com
Hardstyle.com support-crew
Website: Hardstyle.com
Twitter: /Hardstylecom
Facebook: /Hardstylecom
Google+: /Hardstylecom


2014/1/2 Sven van Dijk <[email protected]>


Beste ....,

Klopt ik heb het album Eat This van Q-ic gekocht.

Als ik een nummer wil downloaden van dat album krijg ik de volgende error:
errno: 141 (file does not exist) → deze error krijg ik als hij een volgende pagina laad.

Ik hoor graag van je.


Vriendelijke Groeten,
Sven van Dijk


Heb ook na bovenstaande mail nooit meer iets gehoord van Hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

En om het even voor Hardstyle.com, ik heb alleen maar goede ervaringen met hun.

Bij het Noisecontrollers album heb ik alles in goede staat ontvangen. Hij kwam 2 dagen later binnen dan de originele release datum maar ik kreeg netjes een mail dat er door het grote belangstelling kwam dat er wat vertraging tussen zat. Daardoor kreeg ik wel netjes een poster erbij als goedmaker.

Bij shirts en oude tracks (die niet meer online waren) werd ik ook prima geholpen, oude tracks werden zelfs weer online gezet en de t-shirts kreeg ik ook altijd in perfecte staat binnen.

Zonder zorgen ga ik het nieuwe album van NC weer bij Hardstyle.com bestellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 15:49 
 
Hardtraxx Addict

Zou als hun iets niet goed doen het niet bij 1 mail laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 16:09 
 
Hardtraxx Addict

Artic, Phuture Noize en Bass Modulators vanavond bij The Magic Show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donkey Rollers schreef:
Always nice to get appreciated of being 12 years in the scene by fans! Some of them even put some effort into it. Like this guy, Eluzive. He made a tribute mix of 2 hours containing all our songs and remixes. Available for download here:
Thank you for the great job!!


Lekker dit G1LL! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 16:21 
 
Hardtraxxer

Antracks is bezig met een remix van Hardstyle Mafia - Raw Resistance
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

Wellicht voor Spoontech Remixed 03? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 19:43 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stan Broeksteeg AV Productions Facebook schreef:
Hard aan het werk voor de documentaire over Chain Reaction, morgen de laatste dingetjes filmen en dan kan ik weer verder! So stay tuned!


Stan Broeksteeg AV Productions Facebook schreef:
Uiterlijk 20 februari, als alles meezit en alles goed gekeurd wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 23:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Das vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou ook niet weten waar die documentaire over kan gaan allemaal.. Wellicht een uur lang verhaal omtrent de Record Breaking kick ofzo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 15:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Of het is een documentaire van maar 10 minuten ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 15:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gewoon een publiciteits dingetje; die jongen heeft zich afgelopen jaar toch goed in de kijker gespeeld en zal dat nu wel voort willen zetten. Best ziek eigenlijk, hoeveel % van de scène denk je dat voor 2013 ooit van CR had gehoord? En erna? Zal daar dan wel over gaan lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Afbeelding
Did you hear the rumor? "...A new force has joined the Heart for Hardstyle resident team. Known from performances at Defqon 1, Xxlerator Loudness and many more..."
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 01:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yellow Claw heeft Headhunterz ft. Tatu - Colors geremixed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Yellow Claw heeft Headhunterz ft. Tatu - Colors geremixed...

Al een poos geleden, heeft ook al een release gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 03:43 
 
Hardtraxx Newbie

Tim van de Stadt (Atmozfears) postte een link naar zijn track A Million questions op zijn Facebook en ik kreeg toen dit te zien:

Afbeelding

Misschien een carrieremove?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 11:46 
 
Hardtraxx Newbie

Met wie dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

Brennan Heart wellicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waarschijnlijk was het gewoon gefilmd door een fan, maar is dat filmpje door We R weg gehaald zoals wel vaker gebeurt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 11:54 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom door WE R en niet door Q-Dance dan? (kwam toch van XQ?)
Vorige  1 ... 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen