Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

18 februari doet Q-Dance een AMA op www.reddit.com/r/IamA

Zorg dus dat je je vragen klaar hebt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 posts boven je... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 17:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wasted Penguinz :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 20:22 
 
Hardtraxx Addict

Geïnspireerd door "How To Basic" :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 20:49 
 
Hardtraxx Elite

Maximumraver schreef:
Geïnspireerd door "How To Basic" :P

Geweldig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 23:13 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Joram (Wildstylez) liet in het interview weten dat hij bezig is met heel veel samenwerkingen. Zo heeft hij onder andere een nieuwe track af met Brennan Heart en ook eentje met Headhunterz. Daarnaast is hij ook bezig met een nieuwe track samen met Niels Geusebroek.

http://hardnews.nl/wildstylez-te-gast-bij-slamfm-interview-mix/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Citaat:
Joram (Wildstylez) liet in het interview weten dat hij bezig is met heel veel samenwerkingen. Zo heeft hij onder andere een nieuwe track af met Brennan Heart en ook eentje met Headhunterz. Daarnaast is hij ook bezig met een nieuwe track samen met Niels Geusebroek.

http://hardnews.nl/wildstylez-te-gast-bij-slamfm-interview-mix/

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 23:54 
 
Hardtraxx Veteran

Is ie wel lang mee bezig zeg, is al een tijdje geleden dat ie dat al eens gepost had op twitter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 00:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Afbeelding


Stel je aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze zal wel nog iets kaziger, goedkoper en toegankelijker worden, teneinde een nog groter publiek te trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
teneinde een nog groter publiek te trekken.


:kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 12:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Deze zal wel nog iets kaziger, goedkoper en toegankelijker worden, teneinde een nog groter publiek te trekken.

Het publiek wordt juist steeds kleiner :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 13:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Digital Punk
Citaat:
Just finished 'Digital Punk - Unleashed - The 1 Year Anniversary Show'! Online this friday!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
urbandesigner schreef:
Deze zal wel nog iets kaziger, goedkoper en toegankelijker worden, teneinde een nog groter publiek te trekken.

Het publiek wordt juist steeds kleiner :thumbup:


haha nice one
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 16:52 
 
Hardtraxxer

Andromeda schreef:
Anonymous schreef:
Citaat:
Frontliner
Most of the times when I talk to upcoming producers I hear about kicks being discouraging, you can work on them for weeks and still not get them right. I work on my own kicks for days/weeks as well, it definitely gets easier but sometimes it's less technics and more feeling, but then when you let the technical side go you never get them to sound perfectly right, it can really be holding you back to work on your creative process.. So now since I don't have time to teach every single one of you, right after hardbass I'll upload a kick of mine that you can use in your projects!


Weet niet wat ik er van moet denken :P

inb4 Blutonium Boy


is hier wat bekend over wanneer hij deze gaat weggeven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 17:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
urbandesigner schreef:
Deze zal wel nog iets kaziger, goedkoper en toegankelijker worden, teneinde een nog groter publiek te trekken.

Het publiek wordt juist steeds kleiner :thumbup:


:lol: :lol: :lol: :lol:

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

Prime Suspects [Official]
Citaat:
We received some awesome news this week

More info soon........

‪#‎big‬ ‪#‎career‬ ‪#‎step‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Lyst schreef:
urbandesigner schreef:
Deze zal wel nog iets kaziger, goedkoper en toegankelijker worden, teneinde een nog groter publiek te trekken.

Het publiek wordt juist steeds kleiner :thumbup:


:lol: :lol: :lol: :lol:

Nee.

Kleiner als in jongere mensen dus kleinere mensen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 19:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Excuse moi
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 20:20 
 
Hardtraxx Elite

Pantermaat schreef:

is hier wat bekend over wanneer hij deze gaat weggeven?

na de dancefair een keer volgensmij
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 02:07 
 
Hardtraxxer

DBSTF hebben het Rebirth anthem gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 14:24 
 
Hardtraxx Addict

Wat een jankerd. Snap ook niet wat hhz, showtek of noosecontrollers argumenten hier mee te maken hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja, blijkbaar wordt hij ook wel genaaid xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 10:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Nouja, blijkbaar wordt hij ook wel genaaid xd


Hardstyle.com naait haar klanten al sinds de opening van de website.

(kijk alleen al naar de prijzen van de verkoopwaar)

Sowieso een bijzonder onbetrouwbare partij.
Vorige  1 ... 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen