Oranje schreef:
Beelden van de DVD op youtube zetten is inderdaad illegaal. Maar beelden van de livestream die gisteren al zijn gedeeld is wel legaal. Die van vorig jaar staan ook gewoon op youtube
Als dat illegaal is, dan is het uploaden van elke vorm van copyrighted materialen op youtube ook illegaal. Content eigenaren kunnen op youtube namelijk zowel audio als video claimen. Dus waarschijnlijk als je video van HB2014 gaat uploaden dat het of geclaimd word door B2S of ze blokkeren het.
Is gewoon illegaal hoor. Alleen zal B2S daar niets tegen doen. Zolang jij het auteursrecht niet hebt of geen toestemming van de rechthebbende mag je gewoon die dingen niet verspreiden.