Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Roan schreef:
Leuk en aardig zon site maar ik snap het nut niet echt, overal waar je op klikt verwijst je door naar een andere site.

Gaat puur om vindbaarheid op Google

Tja...dan kan hij beter zijn artiestennaam wijzigen, want met een search op "Delete" kom je er echt niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

.. Ironite ook bezig is met een album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
.. Ironite ook bezig is met een album?

al een tijdje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 13:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Vision:
Citaat:
More great news! Neilio is making a remix of World Ecplipse! Together wit Visions Of Hardstyle and a new solo track this will be a great release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 13:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het lijkt me sterk dat Neilio zo'n vette plaat overtreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

ISΛΛC ‏@djisaac
Citaat:
Who’s ready for @DBSTF & Isaac - Alive Ft. Chris Madin? Online at 3PM GMT+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 16:06 
 

X-Pander gaat releasen op A2 Records. Zou een goeie aanwinst zijn imo :thumbsup:

Bron: HardNews Facebook: "X-Pander will release his upcoming tracks "Monster" and "Nightmare" on A2Records!

Congratulations!"

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

Zal dus die nieuwe aanwinst zijn :P

Fusionmania schreef:
wootum schreef:
Citaat:
*SHORT NEWS*:

Scantraxx will sign a new artist soon!

Stay tuned for more information!

Zijn er nog artiesten met een A die geen label hebben?


En dat was op 28-11-2013

Is hier al wat meer over bekend na 2 maanden? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 17:20 
 
Hardtraxx Elite

Wasted penguinz naar nederland verhuist
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Taxi schreef:
Roan schreef:
Leuk en aardig zon site maar ik snap het nut niet echt, overal waar je op klikt verwijst je door naar een andere site.

Gaat puur om vindbaarheid op Google

Tja...dan kan hij beter zijn artiestennaam wijzigen, want met een search op "Delete" kom je er echt niet :P


I lol'd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 18:13 
 
Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
Wasted penguinz naar nederland verhuist


Vanaf maart :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 19:24 
 

Lenny schreef:
DJ_Tim schreef:
Wasted penguinz naar nederland verhuist


Vanaf maart :P


kill it with fire
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Lenny schreef:
DJ_Tim schreef:
Wasted penguinz naar nederland verhuist


Vanaf maart :P


kill it with fire


Before it breeds?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 23:33 
 
Hardtraxxer



hardbass livestream is nu online
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand de livestream van hardbass opgenomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 12:09 
 
Hardtraxx Elite

Zaparaz schreef:
Heeft iemand de livestream van hardbass opgenomen?

De sets zijn wel opgenomen en door B2S al op soundcloud geplaatst. Kijk anders even in het livesets topic. De livestream zelf met beeld heb ik niet, wordt volgens mij altijd een dvd van gemaakt en mag dus ook niet gedeeld worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 12:30 
 
Hardtraxx Elite

Andromeda schreef:
Zaparaz schreef:
Heeft iemand de livestream van hardbass opgenomen?

De sets zijn wel opgenomen en door B2S al op soundcloud geplaatst. Kijk anders even in het livesets topic. De livestream zelf met beeld heb ik niet, wordt volgens mij altijd een dvd van gemaakt en mag dus ook niet gedeeld worden.

Die DVD is toch niet de volle 9 uur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 12:33 
 
Hardtraxx Elite

DJ_Tim schreef:
Andromeda schreef:
Zaparaz schreef:
Heeft iemand de livestream van hardbass opgenomen?

De sets zijn wel opgenomen en door B2S al op soundcloud geplaatst. Kijk anders even in het livesets topic. De livestream zelf met beeld heb ik niet, wordt volgens mij altijd een dvd van gemaakt en mag dus ook niet gedeeld worden.

Die DVD is toch niet de volle 9 uur?

Nee dat klopt, maar die DVD's worden verkocht dus je deelt beelden waar je voor moet betalen, dat is illegaal. Ik weet het niet zeker, maar je kan het beter niet doen voordat je een mod achter je aan hebt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaparaz schreef:
Heeft iemand de livestream van hardbass opgenomen?


Die van minus militia en frontliner staan op youtube.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Nee dat klopt, maar die DVD's worden verkocht dus je deelt beelden waar je voor moet betalen, dat is illegaal. Ik weet het niet zeker, maar je kan het beter niet doen voordat je een mod achter je aan hebt :P


Beelden van de DVD op youtube zetten is inderdaad illegaal. Maar beelden van de livestream die gisteren al zijn gedeeld is wel legaal. Die van vorig jaar staan ook gewoon op youtube

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 13:12 
 
Hardtraxx Elite

Oke bedankt, dat wist ik niet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 16:07 
 
Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
Oranje schreef:
Beelden van de DVD op youtube zetten is inderdaad illegaal. Maar beelden van de livestream die gisteren al zijn gedeeld is wel legaal. Die van vorig jaar staan ook gewoon op youtube


Als dat illegaal is, dan is het uploaden van elke vorm van copyrighted materialen op youtube ook illegaal. Content eigenaren kunnen op youtube namelijk zowel audio als video claimen. Dus waarschijnlijk als je video van HB2014 gaat uploaden dat het of geclaimd word door B2S of ze blokkeren het.


Is gewoon illegaal hoor. Alleen zal B2S daar niets tegen doen. Zolang jij het auteursrecht niet hebt of geen toestemming van de rechthebbende mag je gewoon die dingen niet verspreiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

En de filmpjes van Hard Bass zijn offline gehaald...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 17:44 
 

iMark schreef:
En de filmpjes van Hard Bass zijn offline gehaald...


Daar zijn ze in het begin flink actief in, ik had ook een claim aan m'n broek hangen vanwege het uploaden van de set van B-Freqz LIVE. Maar na 'n half jaar als die dvd er al ff is doen ze daar niet zo moeilijk meer over denk ik. De filmpjes van vorig jaar staan immers ook online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 17:56 
 
Hardtraxx Addict

http://whiteraverrafting.com/new-las-ve ... 014/02/01/

:lol:
Vorige  1 ... 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen