Tja...dan kan hij beter zijn artiestennaam wijzigen, want met een search op "Delete" kom je er echt nietwrote:Gaat puur om vindbaarheid op Googlewrote:Leuk en aardig zon site maar ik snap het nut niet echt, overal waar je op klikt verwijst je door naar een andere site.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
.. Ironite ook bezig is met een album?
al een tijdjewrote:.. Ironite ook bezig is met een album?
The Vision:
More great news! Neilio is making a remix of World Ecplipse! Together wit Visions Of Hardstyle and a new solo track this will be a great release!
Het lijkt me sterk dat Neilio zo'n vette plaat overtreft.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
ISΛΛC @djisaac
Who’s ready for @DBSTF & Isaac - Alive Ft. Chris Madin? Online at 3PM GMT+1
A
X-Pander gaat releasen op A2 Records. Zou een goeie aanwinst zijn imo
Bron: HardNews Facebook: "X-Pander will release his upcoming tracks "Monster" and "Nightmare" on A2Records!
Congratulations!"

Bron: HardNews Facebook: "X-Pander will release his upcoming tracks "Monster" and "Nightmare" on A2Records!
Congratulations!"

L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Zal dus die nieuwe aanwinst zijn 
wrote:En dat was op 28-11-2013wrote:Zijn er nog artiesten met een A die geen label hebben?*SHORT NEWS*:
Scantraxx will sign a new artist soon!
Stay tuned for more information!
Is hier al wat meer over bekend na 2 maanden? :')
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Wasted penguinz naar nederland verhuist
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
I lol'dwrote:Tja...dan kan hij beter zijn artiestennaam wijzigen, want met een search op "Delete" kom je er echt nietwrote:Gaat puur om vindbaarheid op Googlewrote:Leuk en aardig zon site maar ik snap het nut niet echt, overal waar je op klikt verwijst je door naar een andere site.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Vanaf maartwrote:Wasted penguinz naar nederland verhuist
S
kill it with firewrote:Vanaf maartwrote:Wasted penguinz naar nederland verhuist
Before it breeds?wrote:kill it with firewrote:Vanaf maartwrote:Wasted penguinz naar nederland verhuist
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
Heeft iemand de livestream van hardbass opgenomen?
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
De sets zijn wel opgenomen en door B2S al op soundcloud geplaatst. Kijk anders even in het livesets topic. De livestream zelf met beeld heb ik niet, wordt volgens mij altijd een dvd van gemaakt en mag dus ook niet gedeeld worden.wrote:Heeft iemand de livestream van hardbass opgenomen?
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Die DVD is toch niet de volle 9 uur?wrote:De sets zijn wel opgenomen en door B2S al op soundcloud geplaatst. Kijk anders even in het livesets topic. De livestream zelf met beeld heb ik niet, wordt volgens mij altijd een dvd van gemaakt en mag dus ook niet gedeeld worden.wrote:Heeft iemand de livestream van hardbass opgenomen?
A
Hardtraxx Elite
Nee dat klopt, maar die DVD's worden verkocht dus je deelt beelden waar je voor moet betalen, dat is illegaal. Ik weet het niet zeker, maar je kan het beter niet doen voordat je een mod achter je aan hebtwrote:Die DVD is toch niet de volle 9 uur?wrote:De sets zijn wel opgenomen en door B2S al op soundcloud geplaatst. Kijk anders even in het livesets topic. De livestream zelf met beeld heb ik niet, wordt volgens mij altijd een dvd van gemaakt en mag dus ook niet gedeeld worden.wrote:Heeft iemand de livestream van hardbass opgenomen?
Die van minus militia en frontliner staan op youtube.wrote:Heeft iemand de livestream van hardbass opgenomen?
Last edited by Oranje on , edited 1 time in total.
Beelden van de DVD op youtube zetten is inderdaad illegaal. Maar beelden van de livestream die gisteren al zijn gedeeld is wel legaal. Die van vorig jaar staan ook gewoon op youtubewrote: Nee dat klopt, maar die DVD's worden verkocht dus je deelt beelden waar je voor moet betalen, dat is illegaal. Ik weet het niet zeker, maar je kan het beter niet doen voordat je een mod achter je aan hebt
View on YouTube
A
Hardtraxx Elite
Oke bedankt, dat wist ik niet 
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Is gewoon illegaal hoor. Alleen zal B2S daar niets tegen doen. Zolang jij het auteursrecht niet hebt of geen toestemming van de rechthebbende mag je gewoon die dingen niet verspreiden.wrote:Als dat illegaal is, dan is het uploaden van elke vorm van copyrighted materialen op youtube ook illegaal. Content eigenaren kunnen op youtube namelijk zowel audio als video claimen. Dus waarschijnlijk als je video van HB2014 gaat uploaden dat het of geclaimd word door B2S of ze blokkeren het.wrote:Beelden van de DVD op youtube zetten is inderdaad illegaal. Maar beelden van de livestream die gisteren al zijn gedeeld is wel legaal. Die van vorig jaar staan ook gewoon op youtube
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
En de filmpjes van Hard Bass zijn offline gehaald...
S
Daar zijn ze in het begin flink actief in, ik had ook een claim aan m'n broek hangen vanwege het uploaden van de set van B-Freqz LIVE. Maar na 'n half jaar als die dvd er al ff is doen ze daar niet zo moeilijk meer over denk ik. De filmpjes van vorig jaar staan immers ook online.wrote:En de filmpjes van Hard Bass zijn offline gehaald...
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 15 days ago