Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 19:30 
 

Calmdowner schreef:
http://whiteraverrafting.com/new-las-vegas-club-will-ban-mainstream-records-and-lazy-artists/2014/02/01/

:lol:


xd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 09:04 
 

Andromeda schreef:
Ik weet het niet zeker, maar je kan het beter niet doen voordat je een mod achter je aan hebt :P

Wij zijn van Hardtraxx, niet van Hardbass (ja ik weet het b2s) :P Dus wees maar niet bang.

Oh, ik heb trouwens naar die livestream geluisterd, viel alleen in slaap met team green dus ik heb niet veel gehoord verder nog van hardbass..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete - Ghetto wordt in maart gereleased

Vanavond komt de preview online van Solutio & The I's - Darkness (The Geminizers Remix), die op TiLLT uit gaat komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Neilio een remix heeft gemaakt van The Vision - World Eclipse
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKI schreef:
Neilio een remix heeft gemaakt van The Vision - World Eclipse

Ja, vorige pagina. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 18:12 
 
Hardtraxx Veteran



Citaat:
Considered as one of the most sought-after remixes in hardstyle, Adrenalize's rework of Headhunterz - From Within sees it's release on HARD with STYLE Records on the 7th of February.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 18:21 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Adrenalize's remix of 'Headhunterz - From Within' is considered one of the most sought-after remixes in Hardstyle, and we're thrilled to announce its release as a streaming exclusive this Friday to thank our loyal fans and subscribers!


Wat bedoelt hij hier precies mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
Citaat:
Adrenalize's remix of 'Headhunterz - From Within' is considered one of the most sought-after remixes in Hardstyle, and we're thrilled to announce its release as a streaming exclusive this Friday to thank our loyal fans and subscribers!


Wat bedoelt hij hier precies mee?

Exclusief op Spotify.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 19:00 
 
Hardtraxx Elite

Wel downloadbaar dan??
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
Wel downloadbaar dan??


Idk. Je kan m altijd rippen van spotify. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Citaat:
Considered as one of the most sought-after remixes in hardstyle

Yeaaaaahhhhh right. Klote gehype altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

X-pander officieel bij A2 records zit

Citaat:
A2Records
X-Pander joins the A² Records Team!

A² Records expands their team with none other than the raw hardstyle talent: X-Pander. The French Valentin developed his passion for the harder styles at a young age by watching shows like Qlimax and other hardstyle events. After his collab with E-Force he set his name loud and clear in the rawstyle scene. With his unique raw sound, he is a valuable asset for the legendary A² Records team.

A² Records has been an essential part of the raw hardstyle scene for years now. Through the years they signed the best raw artists to their label and released only the hardest tracks. With the release of their album ‘Unleashed’ in 2013 and the best hostings, A² Records is and remains leading in the scene.


bron: A2 records facebook pagina
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 21:16 
 
Hardtraxx Addict

http://www.youtube.com/watch?v=8S-Rjrw1BTk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 22:21 
 
Hardtraxx Veteran

Jack of Sound ‏@JackofSound
Citaat:
Starting on a new collaboration tomorrow, can you guess with who??
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 23:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thyron
Citaat:
Starting to select some tracks for my guestmix for @heartforhard ! Which of my new tracks would you like to hear?!

Citaat:
@Thyron_NL Dark emotions! :D

Citaat:
@Michaelotje die kun je krijgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Jack of Sound ‏@JackofSound
Citaat:
Starting on a new collaboration tomorrow, can you guess with who??


Ja, Slim Shore
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Kronos ‏@Kronos_Official
Citaat:
My collab with The R3belz is well advanced ... Time to start another track !! Just perfect to test a new kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKI schreef:
Qlown schreef:
Jack of Sound ‏@JackofSound
Citaat:
Starting on a new collaboration tomorrow, can you guess with who??


Ja, Slim Shore

Alpha Twins dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

^ Yup

Alpha2:
Citaat:
In the studio with Jack of Sound!
Some ‪#‎raw‬ shit coming up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 16:34 
 
Hardtraxx Addict

Mitzinator schreef:
^ Yup

Alpha2:
Citaat:
In the studio with Jack of Sound!
Some ‪#‎raw‬ shit coming up!


als het maar niet weer ala hollow wordt. Lijkt me vet als ze Jack of Sound stijl van you're next en Alpha Twins stijl van sensus combineren. Dat kan een vet plaatje op leveren, imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dat Hollow het grootste aandeel bij Frequencerz lag (kijk naar Raw & Uncut). :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Denk dat Hollow het grootste aandeel bij Frequencerz lag (kijk naar Raw & Uncut). :p


Integendeel, de kicks zijn schijnbaar van JoS ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Block & S-Te-Fan Facebook

Citaat:
Finished a very special song today!


Rebirth 2014 Anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oranje schreef:
D-Block & S-Te-Fan Facebook

Citaat:
Finished a very special song today!


Rebirth 2014 Anthem

Of de Boys van Hardstyle Carnaval 2014 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 18:46 
 

phoenix schreef:
als het maar niet weer ala hollow wordt. Lijkt me vet als ze Jack of Sound stijl van you're next en Alpha Twins stijl van sensus combineren. Dat kan een vet plaatje op leveren, imo


Dan had hij beter met B-Front in de studio kunnen zitten :P.


Zal wel 100% Jack Of Sound sounds worden met input van Alpha Twins. Hopelijk beslecht de invloed va Alpha2 niet JoS z'n genialiteit :worship:.
Vorige  1 ... 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen