Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 20:45 
 
Hardtraxx Addict

mees_89 schreef:
"Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime."
Jammer dat alleen niemand hier iets van zal leren :P.

Kdenk dat het ook voornamelijk bedoeld is om met die kick verder aan te slag te gaan. Dus hoogstwaarschijnlijk zal het een oudere kick zijn die je gaat krijgen. Die moet weer (zeker na een aantal jaren) getweakt worden om aan de kwaliteitseisen van tegenwoordig te voldoen. Zou echt gaar zijn als mensen de kick klakkeloos zomaar kopiëren zonder er iets aan te doen:P. Al met al vind ik wel dat je dit zelf als beginnend producer moet kunnen. Toch onderdeel van het vak :thumbup:


Ik vind het werkelijk fantastisch iig.
Niet om klakkeloos over te nemen maar om te analyseren.
Ik heb wel eens een kick geript uit een track om het zo te proberen maar dat is natuurlijk al door veel mixing en mastering heen gegaan waardoor je altijd zon 'platte vierkant.' krijgt.

Er zullen uiteraard veel mensen zijn die t gewoon gaan gebruiken. Maar die komen daar verder toch niet ver mee lijkt mij. Het is iig vooral handig voor mensen die al een tijdje bezig zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 20:51 
 
Hardtraxx Addict

Oranje schreef:


Beste nieuws van het jaar van de állerbeste mainstream hardstyle producer op deze aardkloot :worship: :worship: :loving: (L) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:


Voor de thuisblijvers, de stream zal volgens b2s geen 1x worden onderbroken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 21:06 
 
Hardtraxxer

Er door de gemeente Best een vergunning is afgegeven voor St8ment Outdoor op Aquabest. Datum is niet bekend de krant Groeiend Best vermelde alleen een afgifte datum voor de vergunning. In de zomer mag hier dus hoogstwaarschijnlijk een St8tment festival verwacht worden!

Kleine edit: Was iets te snel met reageren. Het betreft een aanvraag die bij de gemeente gedaan is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 21:11 
 
Hardtraxx Elite

Oranje schreef:
Voor de thuisblijvers, de stream zal volgens b2s geen 1x worden onderbroken.

:D beter!! dat was zo irritant vorig jaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar staan er ook geen HHZ of G4H die hun tracks exclusief willen houden, dus is niet meer dan logisch opzich
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Noisecontrollers
Citaat:
Thnks everybody for the huge response on "What?!" :) :)

You deserve more music,

Stay tuned today.


Dit ging dus over de teaser?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 21:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Dit jaar staan er ook geen HHZ of G4H die hun tracks exclusief willen houden, dus is niet meer dan logisch opzich


Nou ik zou verwachten dat de nieuwe tracks van Hard Driver/Brennan Heart/Ran-D niet zouden worden uitgezonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oranje schreef:
pecola-tje schreef:
Dit jaar staan er ook geen HHZ of G4H die hun tracks exclusief willen houden, dus is niet meer dan logisch opzich


Nou ik zou verwachten dat de nieuwe tracks van Hard Driver/Brennan Heart/Ran-D niet zou worden uitgezonden


En wat dacht je van Minus Militia ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Citaat:
*SHORT NEWS*:

Scantraxx will sign a new artist soon!

Stay tuned for more information!

Zijn er nog artiesten met een A die geen label hebben?


En dat was op 28-11-2013

Is hier al wat meer over bekend na 2 maanden? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Oranje schreef:
pecola-tje schreef:
Dit jaar staan er ook geen HHZ of G4H die hun tracks exclusief willen houden, dus is niet meer dan logisch opzich


Nou ik zou verwachten dat de nieuwe tracks van Hard Driver/Brennan Heart/Ran-D niet zou worden uitgezonden


En wat dacht je van Minus Militia ;).

Als de Minus Militia tracks niet uitgezonden zouden mogen worden, hadden ze die opnames van die tracks die op youtube staan ook allang geblokkeerd ofzo lijkt me..

Maar dan nog, ben maar gewoon blij dat alles wordt uitgezonden dan! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 23:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Reageer je nou serious op iets wat ik zei op 18-04-2013 :huh: ?

Ja man!! Ik was destijds vergeten te reageren zag ik. Heb je het opgezocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

Jack of Sound ‏@JackofSound
Citaat:
“@Niek_013: @Frequencerz @JackofSound wanneer komt de preview van Hollow online? Echt 'n dikke track!” // thanks!! zijn er druk mee bezig!


Duurt wel lang, zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 00:40 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:
We'd like to welcome Timesplitter (f.k.a Krusaders) to the Wave Collision family! #hardstyleproducer


https://www.facebook.com/wavecollision
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is een ferme aanwinst voor je label :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 00:45 
 
Hardtraxx Addict

Niet mijn label haha :P Ik zag het staan, ik dacht zet het hier neer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 00:50 
 
Hardtraxx Veteran

Haha da's vroeg, in Maart vorig jaar had ie daar al een release op. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 02:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Niet mijn label haha :P Ik zag het staan, ik dacht zet het hier neer :)


Nee, zo bedoelde ik m'n zin ook niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 13:13 
 
Hardtraxx Addict

ah okej! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 15:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
I'm very excited to unleash my new website & logo which I'm REALLY happy with! Check it out here and let me know what you think: www.deletedj.com

The mastermind behind the art is Tom Vervoort (https://www.facebook.com/TomVervoortDesign). Great work Tom! :)


http://www.deletedj.com/img/background.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 15:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Logo is slecht leesbaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk en aardig zon site maar ik snap het nut niet echt, overal waar je op klikt verwijst je door naar een andere site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HWS #30 https://www.facebook.com/notes/hard-wit ... 8040266369
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 17:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Leuk en aardig zon site maar ik snap het nut niet echt, overal waar je op klikt verwijst je door naar een andere site.

Gaat puur om vindbaarheid op Google
Vorige  1 ... 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen