Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 13:36 
 
Hardtraxx Veteran


Bouw hier dan op verder..

EDIT: dat ninja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Het lijkt me een goeie placeholder :) Dat je kan horen hoe je track zou klinken met een fatsoenlijke kick :P


Dan kun je er ook zelf heel makkelijk ff eentje rippen, vervolgens uiteraard niet in je uiteindelijke track doen (Wat met deze kick dus wel mag van Frontliner).

Qre8ive schreef:
"Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime."

Ja dit bedoel ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 14:04 
 
Hardtraxx Addict

Noisecontrollers
Citaat:
Thnks everybody for the huge response on "What?!" :) :)

You deserve more music,

Stay tuned today.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 14:05 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Dan kun je er ook zelf heel makkelijk ff eentje rippen, vervolgens uiteraard niet in je uiteindelijke track doen (Wat met deze kick dus wel mag van Frontliner).


Kan ook :P Maar zo is ie iig zeker clean :) Verder vrij weinig verschil natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
QULT met Audiofreq
Audiofreq will be back at QULT #11, and this time he is breaking free from his BRK3 alias. What does this mean for the QULT members? Let's ask the man himself!

“I don’t really believe its a change in style or direction but more as a symbolic choice to embrace musical freedom. Everyone who knows BRK3 knows that I am Audiofreq. It might make somethings a bit confusing for a few fans when 135bpm tracks come out as Audiofreq, but I believe that merging the two names under the one banner will give the twisted BRK3 flavoured stuff a bigger platform, and allow Audiofreq to be as flexible and musically diverse as possible.”

“I just don’t want to be restricted creatively any more. The idea of having different aliases for different styles of music is a relic left over from the 90’s when DJs spent a lot of money on vinyl and needed to have assurances that what they were buying was going to be good. Nowadays music is pretty much free via the media of spotify, youtube, podcasts or live recordings, so there’s no monetary risk when listening to music that is outside peoples expectations.”

“I kinda like the fact that I can surprise people every time a track comes out, there’s no rules for what it could be except that its banging dance floor music. I know I’m going to cop a lot of flack from the passionate BRK3 fans who really loved what I did under that banner and its a bit sad to let it go, but in the end its all in the name – BRK3 meaning BREAK FREE – and that was the entire purpose of the idea! Merging everything under the one name is taking that concept and making it a reality.”

“As for the music style I want to represent at QULT, it will always be the same – I believe in getting people moving, in pounding dance floor music that connects with the floor and that inspires but drives. At the moment, there’s a lot of really interesting harder edged house music that I’ve been taking a lot of influence from and I’ve also been listening to a lot of pre/early hardstyle. I feel there are some forgotten gems that can be re-inpreted that can fit the vision for what I want my music for Qult to be. Expect familiar elements and ingredients but mashed together with cutting edge vibes. Its a very exciting time for harder music.”


Ik kan die youtube comments al zien.
"WTF this isnt hardstyle!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 14:55 
 
Hardtraxx Addict

The Machine
Citaat:
Rendering Artist & Artist vs Artist & Artist - Track Title (The Machine Remix) Now thats a puzzle huh ?


Tanya?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

of D-Block & S-Te-fan vs Josh & Wesz - Let It Go
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 15:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Omdat in beide een A en een X zit :huh: ?
Als je het uitspreekt lijkt het totaal niet op elkaar imo

Anders hebben alle artiesten met een Z aan het eind ook een probleem ;)

Zoek voor de aardigheid eens op wat er met Jajox is gebeurd. Of Profite.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
ErikZ schreef:
Omdat in beide een A en een X zit :huh: ?
Als je het uitspreekt lijkt het totaal niet op elkaar imo

Anders hebben alle artiesten met een Z aan het eind ook een probleem ;)

Zoek voor de aardigheid eens op wat er met Jajox is gebeurd. Of Profite.


Reageer je nou serious op iets wat ik zei op 18-04-2013 :huh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GEEN NIEUWE EDITIE ALCATRAZZ FESTIVAL

Helaas hebben we geen goed nieuws te melden. Alcatrazz zal in 2014 niet terugkeren op de festivalkalender. De organisatie achter het festival heeft moeten besluiten dat voortzetting van het festival in haar huidige vorm onverantwoorde financiële risico’s met zich mee zou brengen.

Met verschillende belanghebbenden en geïnteresseerden is er gekeken naar de mogelijkheid om het festival in een andere vorm doorgang te kunnen laten vinden, maar dit is geen optie gebleken.

We willen alle medewerkers, vrijwilligers, partners en sponsoren hartelijk bedanken voor hun inzet en bijdrage in de afgelopen jaren. En niet te vergeten jullie, als bezoekers! BEDANKT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het vorig jaar best gezellig, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde, afgelopen jaar eerste festival gehad daar. Lag bij mij in de straat zowat, zo dichtbij. Had me goed vermaakt en was ook wel voor herhaling vatbaar. Maar nu niet meer dus :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Daar gat weer een Optie voor slpincode

Na 100 keer is ie niet meer zo garpig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 19:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wist je dat Digital Punk nu ook al zo'n typische 'harde' kick gemaakt heeft? http://instagram.com/p/jzPi5PAoie/
Wel lekker :D daar niet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Wist je dat Digital Punk nu ook al zo'n typische 'harde' kick gemaakt heeft? http://instagram.com/p/jzPi5PAoie/
Wel lekker :D daar niet van.


opzich een goeie trend dat de kicks weer de hardere kant op gaan :) dat stukje klonk wel redelijk lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 19:42 
 
Hardtraxx Elite

Jaaaaaaa! Hopen dat deze E=NC2 kan evenaren of zelfs nog beter wordt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Finally the day has come for me to announce the release of my first solo album "All Around" which will be available at the 14th of March on Q-Dance!


Deze info kwam namelijk niet in die trailer voorbij, geweldig nieuws natuurlijk :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 19:43 
 
Hardtraxx Newbie

"Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime."
Jammer dat alleen niemand hier iets van zal leren :P.

Kdenk dat het ook voornamelijk bedoeld is om met die kick verder aan te slag te gaan. Dus hoogstwaarschijnlijk zal het een oudere kick zijn die je gaat krijgen. Die moet weer (zeker na een aantal jaren) getweakt worden om aan de kwaliteitseisen van tegenwoordig te voldoen. Zou echt gaar zijn als mensen de kick klakkeloos zomaar kopiëren zonder er iets aan te doen:P. Al met al vind ik wel dat je dit zelf als beginnend producer moet kunnen. Toch onderdeel van het vak :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 19:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg gaaf :D Laat maar komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

Adaro:
Citaat:
Very soon online: The official Youtube preview of "Adaro & E-Force ft. MC Nolz - Open The Gates" ! Keep an eye out on our media
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Album was al te verwachten, maar desondanks goed nieuws!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

release komt ook al redelijk snel ! hopen dat hij in 1 klap alle fulls uitbrengt (weet niet meer precies hoe dat op E=NC2 ging?)

echt super goed nieuws ^^

edit: nu k er zo over na denk waren dat van die waardeloze album samplers... hopen dat hij dat nu niet doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 20:13 
 
Hardtraxx Elite

The resistance freee release?? :surrender:

Ran-D schreef:
Time to give some love to our fans! Today we give away a free release of 'A² All stars - The Resistance' to get you all warmed up for Hard Bass! Like and share! ‪#‎TBT‬ ‪#‎HB14‬ Download here: http://scantr.ax/4kf
Vorige  1 ... 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen