Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 09:56 
 
Hardtraxx Veteran

Pantermaat schreef:
Als dat zo is kan jij je misschien ook beter verkleden, wat jij allemaal te kort kom is niet op 1 hand te tellen.

Hoewel ik het zelden met Lyst eens ben, blijft het genieten wanneer mensen hem dan maar persoonlijk gaan aanvallen omdat ze het met argumenten niet aankunnen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Pantermaat schreef:
Als dat zo is kan jij je misschien ook beter verkleden, wat jij allemaal te kort kom is niet op 1 hand te tellen.

Hoewel ik het zelden met Lyst eens ben, blijft het genieten wanneer mensen hem dan maar persoonlijk gaan aanvallen omdat ze het met argumenten niet aankunnen. :P

Gelukkig was de dubbele z opmerking net zo op de man gespeeld, dus vind ik dit ook niet echt ergens op slaan..

Om deze discussie maar achter ons te laten een update van A-Lusion:
Citaat:
A-lusion
Goodmorning! Time to finish a new track today, so I can test it tomorrow in Zaal Dijk.
And I'll be preparing a new melodic track preview which I'll upload tonight. A collab with.......
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 10:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
chicken schreef:
Pantermaat schreef:
Als dat zo is kan jij je misschien ook beter verkleden, wat jij allemaal te kort kom is niet op 1 hand te tellen.

Hoewel ik het zelden met Lyst eens ben, blijft het genieten wanneer mensen hem dan maar persoonlijk gaan aanvallen omdat ze het met argumenten niet aankunnen. :P

Gelukkig was de dubbele z opmerking net zo op de man gespeeld, dus vind ik dit ook niet echt ergens op slaan..


Hoezo? Tekortkomingen kan door men geconstateerd worden, vallen over de vrije spelling van een username is een 'een kat in het nauw maakt rare sprongen'.

Alleen is dit niet het juiste topic. :P

Citaat:
Eyoung
13 uur geleden.Tomorrow some BIG news will come !
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 11:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nee echt? Dat heb ik bewust gedaan om duidelijk te maken dat hij op de man speelt. >.< Ik vind gewoon dat je de muziek moet laten spreken. Ik heb bijvoorbeeld ook een hekel aan die popzangeressen die halfnaakt in clips verschijnen om extra aandacht te genereren. Of Lady Gaga die zonder haar maffe voorkomens niet half zo populair was geweest. Je probeert dan gewoon een sellingpoint te creëren, terwijl je sellingpoint de muziek hoort te zijn. Althans in mijn ogen, want ik houd nu eenmaal van puristen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien is het een selling point, maar als het werkt, wat is er dan mis mee? Luister jij naar de muziek, kijken anderen daarnaar, iedereen tevreden. Is het niet jouw muziek? Dan is het helaas, pindakaas. Simple as that toch? Niet iedereen is een superduper purist of komt voor de "juiste" redenen volgens andere mensen. Het punt is dat ze er toch wel zijn, like it or not.

Om terug te sturen naar iets meer ontopic:
Vandaag zijn de Wildstylez EP en Solutio & The I's - BOOM! uitgekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 11:43 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Nee echt? Dat heb ik bewust gedaan om duidelijk te maken dat hij op de man speelt. >.< Ik vind gewoon dat je de muziek moet laten spreken. Ik heb bijvoorbeeld ook een hekel aan die popzangeressen die halfnaakt in clips verschijnen om extra aandacht te genereren. Of Lady Gaga die zonder haar maffe voorkomens niet half zo populair was geweest. Je probeert dan gewoon een sellingpoint te creëren, terwijl je sellingpoint de muziek hoort te zijn. Althans in mijn ogen, want ik houd nu eenmaal van puristen.



Nog steeds een slecht argument dus! iemand die zich verkleed probeert bij definitie zijn zwakke muzikale tekortkomingen te camoufleren. Getuigd van dommigheid deze uitspraak :thumbup:
Is echt werkelijk nergens op gebaseerd, dacht dat jij het mannetje van feitelijkheden was.

Oja, lady Gaga is wel een feit trouwens!

Sorry Khadber voor de reactie, topic word indd vervuilt zo.

zal het volgende ook langs me heen laten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Technoboy
Citaat:
Today I am gonna sign two producers from Slovenia on one of our labels! When someone is in love with hardstyle it's really not important if the country where u live has no big scene. If u are in love with this music, u are good at it no matter what! More info about these guys soon!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 12:19 
 
Artiest

En de conclusie is gewoon wederom hetzelfde. Een muzikant is een artiest en het doel van een artiest is al eeuwen lang het entertainen van mensen!

Als je iemand blij maakt door als een debiel over het podium te springen / je te verkleden als een debiel of de muziek brengt welke de mensen willen horen. Dan is het doel bereikt en is iedereen tevreden.

Dus niks te maken met tekortkomingen etc, een manier van denken om je "doel" te bereiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 12:22 
 
Hardtraxx Addict

Leuk dat ze er twee bij halen, maar wat hoor je nog van Amazed? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

@Technoboy, gaat over Eslix en ... ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Leuk dat ze er twee bij halen, maar wat hoor je nog van Amazed? :/


Amazed zit in een universiteit. Dit vreet veel van zijn tijd. Na zijn diploma zal hij zich weer meer focuzen op muziek :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 12:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Misschien is het een selling point, maar als het werkt, wat is er dan mis mee? Luister jij naar de muziek, kijken anderen daarnaar, iedereen tevreden. Is het niet jouw muziek? Dan is het helaas, pindakaas. Simple as that toch? Niet iedereen is een superduper purist of komt voor de "juiste" redenen volgens andere mensen. Het punt is dat ze er toch wel zijn, like it or not.

Om terug te sturen naar iets meer ontopic:
Vandaag zijn de Wildstylez EP en Solutio & The I's - BOOM! uitgekomen.

Ik geef mijn mening, ik vertegenwoordig ook niemand. Het is natuurlijk wel zo, al is dit op hele kleine schaal dat populariteit er uiteindelijk voor zorgt dat je geboekt wordt, dus als artiesten op een andere manier populariteit vergaren dan via de muziek, dan betekent dat dat gelijkwaardige artiesten die zich wel puur op de muziek richten minder snel een boeking zullen krijgen. Nu is dat in de Hardstyle scene niet echt een issue, maar in andere scenes speelt dit wel een grotere rol. Populariteit blijft immers een combinatie van kwaliteit, toegankelijkheid, hype en marketing. Zijn twee artiesten even populair en even toegankelijk, maar is de één bekend geworden dankzij de marketing of een hype (en de ander niet), dan is die artiest op het kwaliteitsvlak minder dan de andere artiest, anders waren ze niet even populair geweest. Dat is wat ik bedoel met beperkingen, niet zozeer dat je slecht bent, maar dat je slechter bent en dat wilt verbloemen met iets anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 12:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vecht dit lekker ergens anders uit... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 13:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 14:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Vecht dit lekker ergens anders uit... >.<


Hier bijvoorbeeld: feesten/hardtraxx-fissa-201-locatie-t38958.html

Of gaat dat er helemaal niet meer van komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 16:09 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Lyst schreef:
Ik vind het totaal niet belangrijk hoe een act eruit ziet. Iedere vorm van verkleden is in mijn ogen een poging tot compenseren van muzikale tekortkomingen. Als je immers niet opvalt door je muziek, moet je andere manieren vinden om op te vallen.


Is het wel leuk om overal zo kritisch op te zijn...


Lyst jij ziet altijd in alles het negatieve. Alsof verkleden altijd is ter compensatie van muzikale tekortkoming. Dat slaat natuurlijk nergens op. Het is gewoon een concept wat ze neerzetten. Door bepaalde aankleding en show presenteren ze de muziek.

Deadmau5 staat ook op podium met grote muizenkop op zijn hoofd. Zou niet weten wat voor muzikale tekortkoming hij compenseert daarmee. Of het je aanspreekt dat iemand zich verkleedt is iets anders. Maar als dat effect heeft op hoe jij de muziek beleeft ben je niet objectief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 17:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Masters of Hardcore 2014 has a HARDSTYLE stage for the first time ever in history!

Check out the line-up below:
- Crypsis
- Radical Redemption
- Dj Adaro
- High Voltage
- Zany
- B-Front
- Chain Reaction
- Warface
- Moridin
- Kold Konexion
- X-Pander
- Malua
Hosted by: MC Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig staat er weinig MiM
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Gelukkig staat er weinig MiM

Tja, MIM heeft meeste banden met MOH he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Citaat:
Masters of Hardcore 2014 has a HARDSTYLE stage for the first time ever in history!

Check out the line-up below:
- Crypsis
- Radical Redemption
- Dj Adaro
- High Voltage
- Zany
- B-Front
- Chain Reaction
- Warface
- Moridin
- Kold Konexion
- X-Pander
- Malua
Hosted by: MC Nolz


Hahahahahha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 19:47 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Negert schreef:
Yellow M.F. Claw ‏@YELLOWCLAW 27m
#NP Headhunterz - Colors (Yellow Claw Remix)

Haha dat kan alleen maar verneukt klinken.. Ik vind dat hun produceskills echt ondermaats is.. -.-


JEFSKI schreef:
Alsof Ultra die Yellow Claw remix gaat releasen :lol: :lol: :lol:

Wat een drama dat Yellow Claw


Ja. Is vandaag gereleased op Beatport (voor de nieuwsgierigen xD).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
hotymoty schreef:
Negert schreef:
Yellow M.F. Claw ‏@YELLOWCLAW 27m
#NP Headhunterz - Colors (Yellow Claw Remix)

Haha dat kan alleen maar verneukt klinken.. Ik vind dat hun produceskills echt ondermaats is.. -.-


JEFSKI schreef:
Alsof Ultra die Yellow Claw remix gaat releasen :lol: :lol: :lol:

Wat een drama dat Yellow Claw


Ja. Is vandaag gereleased op Beatport (voor de nieuwsgierigen xD).

Dit meen je niet.. wow. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Ja. Is vandaag gereleased op Beatport (voor de nieuwsgierigen xD).

Wat een grap :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eyoung start z'n eigen label en direct brengt hij zijn album daarop uit, nice! :worship:

http://www.systemsquarerecords.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naja, nogmaals. Ik kan me niet voorstellen dat het iemand hier boeit dat Frontliner een show heeft in Australie :P
Vorige  1 ... 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen